BeloofT...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:08 schreef babette21 het volgende:
Ze mag alleen terugkomen als ze beloofd om zo snel mogelijk weer op te rotten... mét Carlo!!!!![]()
het tegenovergestelde van Saai is toch niet Ontrouw? :quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Liever ietswat saai dan een sloerie die ik niet van hier tot aan de deur kan vertrouwen.
Ja, maar toen was Victor er nog om tegen haar aan te schreeuwen. Het is daar nu veel te saai geworden voor Babette, ik zou het ook niet de moeite vinden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, want toen Joyce overleed kwam ze wel.
Jawel, want al die "spannende" mensen in ONM neuken massaal buiten de deur.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:09 schreef dunn0w het volgende:
het tegenovergestelde van Saai is toch niet Ontrouw? :
Zo hard heeft Vic Kever niet tegen Babette geschreeuwd.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:10 schreef Wup het volgende:
Ja, maar toen was Victor er nog om tegen haar aan te schreeuwen. Het is daar nu veel te saai geworden voor Babette, ik zou het ook niet de moeite vinden.
Dat is dan toevalquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel, want al die "spannende" mensen in ONM neuken massaal buiten de deur.
tja, maar aan de andere kant moet ze toch terug naar nederland voor haar nieuwe job bij 538quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:10 schreef Wup het volgende:
Ja, maar toen was Victor er nog om tegen haar aan te schreeuwen. Het is daar nu veel te saai geworden voor Babette, ik zou het ook niet de moeite vinden.
die week van haar terugkomst heb ik helaas "moeten" missen, dus kan ik niet over oordelen. adhv de screenshots die ervan gezien heb kreeg ik wel de indruk dat ze maatjes met Lizzy was geworden. Of niet?!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo hard heeft Vic Kever niet tegen Babette geschreeuwd.
Ja volgens mij wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
die week van haar terugkomst heb ik helaas "moeten" missen, dus kan ik niet over oordelen. adhv de screenshots die ervan gezien heb kreeg ik wel de indruk dat ze maatjes met Lizzy was geworden. Of niet?!
Ze konden het goed met elkander vinden, ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:14 schreef babette21 het volgende:
die week van haar terugkomst heb ik helaas "moeten" missen, dus kan ik niet over oordelen. adhv de screenshots die ervan gezien heb kreeg ik wel de indruk dat ze maatjes met Lizzy was geworden. Of niet?!
Ja, maar LizzY bleek een matennaaier te zijn.....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:19 schreef dunn0w het volgende:
In het begin (toen Tara er net was) konden lizzie en tara het ook vet goed met elkaar vinden.
Ja, maar toen Lizzy eens goed de waarheid over het slechte deurbeleid van Tara's feestjes schreef, sloeg de vlam in de pan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:19 schreef dunn0w het volgende:
In het begin (toen Tara er net was) konden lizzie en tara het ook vet goed met elkaar vinden.
Pardonquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja, maar LizzY bleek een matennaaier te zijn.....![]()
ach ja, daar verschillen de meningen nogal over... ik blijf erbij dat 't Floors eigen stomme fout was...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:25 schreef dunn0w het volgende:
Ja idd.. ach ja Tara had het ook wel verdient!
Ja is wel zo, maar ik bedoelde dat het wel terecht was dat het eventjes niet ging zo als Tara gepland had.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach ja, daar verschillen de meningen nogal over... ik blijf erbij dat 't Floors eigen stomme fout was...
Ach, dan heb je dus ook niet gezien dat een bezopen Victor de foto van Joyce van het Couwenbergaltaar liet donderen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:34 schreef babette21 het volgende:
en toen ging 't al niet meer om die dienst voor Sjoois....![]()
Internationaal Krom .... eehhh ... Recht.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:36 schreef dunn0w het volgende:
Wat studeert babette eigenlijk? ook journalistiek?
mja dat weet ik nog wel, dat was lachen;quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, dan heb je dus ook niet gezien dat een bezopen Victor de foto van Joyce van het Couwenbergaltaar liet donderen?
"Weg hier! Ga allemaal aaahhhh aan ut werk! Me huiz uitt!" Klaatsj! Daar ging de foto op de tegels!
nope niet gezien... helaas... (maar ook weer niet helemaal, want ik zat toen lekker in Nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, dan heb je dus ook niet gezien dat een bezopen Victor de foto van Joyce van het Couwenbergaltaar liet donderen?
"Weg hier! Ga allemaal aaahhhh aan ut werk! Me huiz uitt!" Klaatsj! Daar ging de foto op de tegels!
Aha.... thnx.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Internationaal Krom .... eehhh ... Recht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |