Van mij maggie.... maar voor Carlo een poosje geen freefight meer lijkt me.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Gaat Carlo 'm als boksbal gebruiken?
Ja inderdaad.. met uitsluiting van Lizzy, daar issie nogal eenduidig in. Maar voor de rest...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:29 schreef Svensational het volgende:
Wiv praat naar waar de wind waait
En ook over Dash 3-In-1 denk ik nog steeds hetzelfde, maar dat mag ik van Babette21 niet meer zeggen. Maar toch: J O E P I E D A T Z I J E R U I T IS !!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:31 schreef dunn0w het volgende:
Ja inderdaad.. met uitsluiting van Lizzy, daar issie nogal eenduidig in. Maar voor de rest...
Hoeven we daar ook geen woorden meer aan vuil te maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
J O E P I E D A T Z I J E R U I T IS !!!
Nu stoeit hij met de boksballen van Claire.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:39 schreef Wup het volgende:
Niels moet wel zijn boksbal meenemen naar dat nieuwe huis.
Niels is ook een zeikwijf aan het worden: wie was dat aan de telefoon? Waar ging dat gesprek over?
Claire hoort geheimpjes te hebben daar moet hij zich niet mee te bemoeien.
Hij moet gewoon wat vaker met zn boksbal spelen en wat minder tegen Claire aanzeuren.
Ik ben dat niet helemaal met je eens. Je moet mensen nemen zoals ze zijn. Ben ik ff blij dat ik Ariel niet hoef te "nemen"....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:39 schreef dunn0w het volgende:
Hoeven we daar ook geen woorden meer aan vuil te maken.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:39 schreef Wup het volgende:
Hij moet gewoon wat vaker met zn boksbal spelen en wat minder tegen Claire aanzeuren.
Heeft ze eindelijk gebeld?!?!?!?!?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:51 schreef dunn0w het volgende:
Aafke besluit om Babette in te lichten over haar ziekte.
Ja, maar het lijkt me wel moeilijk lullen met niemand aan de andere kant van de lijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:51 schreef babette21 het volgende:
Heeft ze eindelijk gebeld?!?!?!?!?![]()
Dat bedoelde ik ook niet..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben dat niet helemaal met je eens. Je moet mensen nemen zoals ze zijn.
Haha...ja wees er maar blij mee.quote:Ben ik ff blij dat ik Ariel niet hoef te "nemen"....
Keb liever Lizzy en Kim....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:54 schreef dunn0w het volgende:
Haha...ja wees er maar blij mee.
Lizzy oke... maar die Kim?! .. ik kan er nog steeds niet bij hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Keb liever Lizzy en Kim....![]()
Aafke verklaarde niet, nav het gesprek: "ze komt hierheen" !??!?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, maar het lijkt me wel moeilijk lullen met niemand aan de andere kant van de lijn.
nee helaas, ze was wel aan het huilen volgens Aafke maar even overkomen was toch net iets teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:01 schreef babette21 het volgende:
Aafke verklaarde niet, nav het gesprek: "ze komt hierheen" !??!?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:01 schreef babette21 het volgende:
Aafke verklaarde niet, nav het gesprek: "ze komt hierheen" !??!?![]()
Kim is lief en teder en huiselijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:59 schreef dunn0w het volgende:
Lizzy oke... maar die Kim?! .. ik kan er nog steeds niet bij hoor.
Nah, wat 'n egoïst.....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:03 schreef Wup het volgende:
nee helaas, ze was wel aan het huilen volgens Aafke maar even overkomen was toch net iets teveel gevraagd.
Babette was veel te druk met haar Masters.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kim is lief en teder en huiselijk.
Ja, want toen Joyce overleed kwam ze wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:06 schreef babette21 het volgende:
Nah, wat 'n egoïst.....
Liever ietswat saai dan een sloerie die ik niet van hier tot aan de deur kan vertrouwen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:07 schreef dunn0w het volgende:
![]()
![]()
![]()
.. en dus saai.
Kim is duf en dom enquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kim is lief en teder en huiselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |