ik vind het prima maar als die Kim Blommers strakjes weer op komt draven vrees ik toch een erg saaie afloop voor Carlo in ONM.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor mijn part prak je 'm tot appelmoes. Voor mijn part slaat een andere debiel (lees: freefighter) 'm de kop van de romp. Bye Carlo! Tara sterft van verdriet! Bye Tara! Twee vliegen (qua brein) in één klap.
Ik hoop dat Kim een vaste rol gaat krijgen. Ze is leuk, lekker, huiselijk en heeft alles wat een man zich kan wensen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:47 schreef Wup het volgende:
ik vind het prima maar als die Kim Blommers strakjes weer op komt draven vrees ik toch een erg saaie afloop voor Carlo in ONM.
Ik hoop het niet.... al had ik ook niet echt een hekel aan der... maar ze voegt weinig toe imo.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kim een vaste rol gaat krijgen. Ze is leuk, lekker, huiselijk en heeft alles wat een man zich kan wensen.
Ik vond haar gewoon lekker. Da's toch voldoende reden om die babe terug te halen!?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:07 schreef dunn0w het volgende:
Ik hoop het niet.... al had ik ook niet echt een hekel aan der... maar ze voegt weinig toe imo.
vond je dat echt?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vond haar gewoon lekker. Da's toch voldoende reden om die babe terug te halen!?
Die heeft een niet te versmaden voorfront. Het hoeft toch niet allemaal intelligent te zijn? Het is gewoon genieten van wat je ziet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:10 schreef dunn0w het volgende:
vond je dat echt?![]()
![]()
Ik vind zoiets niet voldoende reden...
Whaha alleen daarom... dat is al helemaal :quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die heeft een niet te versmaden voorfront. Het hoeft toch niet allemaal intelligent te zijn? Het is gewoon genieten van wat je ziet.
Schop dan die Kyra eruit! Geen front, geen karakter, geen toegevoegde waarde, ....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:13 schreef dunn0w het volgende:
Whaha alleen daarom... dat is al helemaal :.
Ik zeg ook niet dat het allemaal intelligent moet zijn.... maar sommige personages voegen gewoon geen waarde toen aan het geheel.
Ach Niels en Duuk zijn leuk...maar er zitten niet echt jonge hunks(sorry voor het kutwoord) in ONM.... Joost en Carlo vind ik ook niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Schop dan die Kyra eruit! Geen front, geen karakter, geen toegevoegde waarde, ....
Btw.: je maakt me niet wijs dat jij niet geniet van wat je ziet.
Volgens Wup is Frommeldinges een hunk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:19 schreef dunn0w het volgende:
Ach Niels en Duuk zijn leuk...maar er zitten niet echt jonge hunks(sorry voor het kutwoord) in ONM.... Joost en Carlo vind ik ook niet aantrekkelijk.
Elvis was teminste nog een geinig joch.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik hoop dat Kim een vaste rol gaat krijgen. Ze is leuk, lekker, huiselijk en heeft alles wat een man zich kan wensen.
Misschien komt Elvis uit de petoet en slaat hij Carlo morsdood?
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens Wup is Frommeldinges een hunk.
en gisteren moest ze nog de hoofdrol krijgen van jou...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Schop dan die Kyra eruit! Geen front, geen karakter, geen toegevoegde waarde, ....
Behalve dan die mooie aanblik.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:21 schreef Wup het volgende:
jahoor, Kim Blommers past er prima tussen, ze heeft namelijk ook niks te bieden.
Toen wist ik nog niet dat Kim zou terugkomen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:23 schreef Wup het volgende:
en gisteren moest ze nog de hoofdrol krijgen van jou...
nee, niks hunk maar een lollig personage, hij moet absoluut blijven van Wup.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens Wup is Frommeldinges een hunk.
Jammer dan dat ze zo onozel kijkt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Behalve dan die mooie aanblik.
Wup heeft te kenen gegeven dat ze wel eens een beschuitje met Frommel zou eten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:22 schreef dunn0w het volgende:
Vind ik niet.
Er zit qua looks niet veel soeps tussen.
Zie Wiv je verzint weer vanalles... kon het me ook bijna al niet voorstellen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:24 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, niks hunk maar een lollig personage, hij moet absoluut blijven van Wup.
Heeft ze een hoofd? Daarop heb ik niet gelet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:25 schreef dunn0w het volgende:
Jammer dan dat ze zo onozel kijkt.
Het lijkt erop... maar wat dat betreft pas ze goed bij Carlo... Jut&Julquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heeft ze een hoofd? Daarop heb ik niet gelet.
Ze zei dat ze 'm leuk vond. 't Is onvoorstelbaar, maar Chris heeft de rol Bolletje al gereed staan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:26 schreef dunn0w het volgende:
Zie Wiv je verzint weer vanalles... kon het me ook bijna al niet voorstellen.
Gaat Carlo 'm als boksbal gebruiken?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:26 schreef dunn0w het volgende:
Het lijkt erop... maar wat dat betreft pas ze goed bij Carlo... Jut&Jul
Ja johquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze zei dat ze 'm leuk vond. 't Is onvoorstelbaar, maar Chris heeft de rol Bolletje al gereed staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |