Jawel, het was een dubbelinterview met Anouck Klomp en Inge Schrama. Groene pagina's met een witte tekst, geloof ik....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:17 schreef Wup het volgende:
uhm sorry, maar Anock Klomp deed volgens mij helemaal niet mee daaraan....
Niet aan Soaptalk nee. Wel een stukje waarin ze vertelde over haar geboortestad (Groningen)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:17 schreef Wup het volgende:
[..]
uhm sorry, maar Anock Klomp deed volgens mij helemaal niet mee daaraan....
Ja, dat was er ook nog...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel, het was een dubbelinterview met Anouck Klomp en Inge Schrama. Groene pagina's met een witte tekst, geloof ik....
ow sorry nee dat heb ik ook weggegooid zonder te scannen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jawel, het was een dubbelinterview met Anouck Klomp en Inge Schrama. Groene pagina's met een witte tekst, geloof ik....
Dat stukje heb ik twee keer, dus daar is er met het opslaan van bestanden iets foutgegaan, denk ik....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Niet aan Soaptalk nee. Wel een stukje waarin ze vertelde over haar geboortestad (Groningen)
Ik hoop dat die gids nog ergens in mijn kelder ligt, maar ik ben bang dat ie ooit met het oud papier is meegegaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:21 schreef Wup het volgende:
ow sorry nee dat heb ik ook weggegooid zonder te scannen.
ik ben niet zo een Klomp fan...
Nooit geweten...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:21 schreef Wup het volgende:
ik ben niet zo een Klomp fan...
Je kunt het natuurlijk ook gewoon opvragen bij de redactie...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gids nog ergens in mijn kelder ligt, maar ik ben bang dat ie ooit met het oud papier is meegegaan.
LOLquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:28 schreef Svensational het volgende:
Je kunt het natuurlijk ook gewoon opvragen bij de redactie...
Hoe komt het toch dat ik deze kutopmerking, die ik in andere gevallen zelf ook zou plaatsen, heb verwacht?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:28 schreef Svensational het volgende:
Je kunt het natuurlijk ook gewoon opvragen bij de redactie...
Bij een brand is een deel van het archief verloren gegaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:30 schreef Wup het volgende:
LOL
Jij wordt de laatste tijd veel te voorspelbaar. Blijkbaar steek je ons aan...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat ik deze kutopmerking, die ik in andere gevallen zelf ook zou plaatsen, heb verwacht?
Ik zou Lizzy wel eens willen aansteken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:44 schreef Svensational het volgende:
Jij wordt de laatste tijd veel te voorspelbaar. Blijkbaar steek je ons aan...
ik vond laatst nog een interview met Jop de Vries uit 2000 waarin hij meldde dat hij dat zo een achterlijke verhaallijn vond.. dat hij in een week tijd van neuroloog in plastisch chirurg veranderde.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Die kin van Lizzy lijkt wel een mannenkin. Is ze ooit bij Victor onder het mes gegaan, toen hij nog cosmetische operaties uitvoerde?
ik vond het vandaag wel oke hoor. Ik ben al snel blij als ik kan lachen om ONM.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:36 schreef Svensational het volgende:
Was ook tamelijk belachelijk ja.. Maar nog altijd leuker dan nu
Luister eens! Je kunt over Lizzy kwetteren zolang je wilt, maar ze is gewoon een lekker ding! Punt uit! En geen getegensputter!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Die kin van Lizzy lijkt wel een mannenkin. Is ze ooit bij Victor onder het mes gegaan, toen hij nog cosmetische operaties uitvoerde?
... door wie Chris nog niet is afgezeken ...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:39 schreef Wup het volgende:
ik vond het vandaag wel oke hoor. Ik ben al snel blij als ik kan lachen om ONM.
Liesje is tot nu toe de enige vrouw waar Chris nog niet door afgezeken is....
't is te hopen, maar te vrezen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:42 schreef Wup het volgende:
maar als Nico en Lizzy DE zomercliff gaat worden en verder niks geen Arthur of Claire drama dan ga ik heel hard en lang en uitgebreid jammeren en klagen en zeuren en schelden ........... enzo
Arthur & Claire moeten de zomercliff opeisen enniet die KMP filmquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:49 schreef Iwan1976 het volgende:
't is te hopen, maar te vrezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |