Nee precies, dieptepunten zijn er daarentegen genoeg!quote:Op zondag 23 mei 2004 21:16 schreef soapie het volgende:
Ik zit te denken wat nou een hoogtepunt van dit seizoen is, kan er niet veel bedenken, das erg......
En toch wil ik geen minuut missen!!!!!!! (Raar eigenlijk.......)quote:Op zondag 23 mei 2004 21:23 schreef MirSus het volgende:
Nee precies, dieptepunten zijn er daarentegen genoeg!![]()
Haha ja precies!quote:Op zondag 23 mei 2004 21:26 schreef soapie het volgende:
[..]
En toch wil ik geen minuut missen!!!!!!! (Raar eigenlijk.......)
Inderdaad, want dan zou het een Stephen King verhaal worden.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:58 schreef Wup het volgende:
jaaa laat Serge maar uit zijn graf klimmen, da's heel wat beter dan polderhorror
Zo wel Niels als ook de bal kregen klappen.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:22 schreef Wup het volgende:
tweede beste bijrol: de boksbal van Niels
Ik snap het. Ik zou ook geen minuut willen missen: hoe meer ik een bepaalde persoon zie, des te beter ik me voel.... ik hoef geen naam te noemen?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:26 schreef soapie het volgende:
En toch wil ik geen minuut missen!!!!!!! (Raar eigenlijk.......)
Het mannelijke publiek heeft zich gewoon ordinair aan Isis verlekkerd.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:16 schreef Wup het volgende:
ik vond Floor een stom kind, maar Isis Cabolet speelde het niet onaardig.
En hoe meer wij een bepaalde persoon zien hoe liever we wél graag die paar minuutjes willen missen!quote:Op zondag 23 mei 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik zou ook geen minuut willen missen: hoe meer ik een bepaalde persoon zie, des te beter ik me voel.... ik hoef geen naam te noemen?
Ja zeg, ik had het niet over Joost en Nico.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:36 schreef MirSus het volgende:
En hoe meer wij een bepaalde persoon zien hoe liever we wél graag die paar minuutjes willen missen!![]()
![]()
dat zei ik ook al, maar dan subtielerquote:Op zondag 23 mei 2004 21:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het mannelijke publiek heeft zich gewoon ordinair aan Isis verlekkerd.
KNOR deed er gretig aan mee.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:39 schreef Wup het volgende:
dat zei ik ook al, maar dan subtieler
Nee wij ook niet!quote:Op zondag 23 mei 2004 21:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja zeg, ik had het niet over Joost en Nico.![]()
Als jij aan mijn Lizzy komt, moet je gaan oppassen!quote:Op zondag 23 mei 2004 21:40 schreef MirSus het volgende:
Nee wij ook niet!
Wees maar niet bang, ook Lizzy bedoelen we niet! Niks mis met Lizzy!quote:Op zondag 23 mei 2004 21:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als jij aan mijn Lizzy komt, moet je gaan oppassen!
Gelukkig! Je wilt Kyra afknallen!quote:Op zondag 23 mei 2004 21:46 schreef MirSus het volgende:
Wees maar niet bang, ook Lizzy bedoelen we niet! Niks mis met Lizzy!![]()
quote:Op zondag 23 mei 2004 21:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Gelukkig! Je wilt Kyra afknallen!![]()
Afknallen geeft meer er meer garantie toe dat ze niet meer terugkomt.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:50 schreef MirSus het volgende:
![]()
![]()
(afknallen hoeft ook weer niet, áls ze maar weg gaat
)
Dat is wel weer waar natuurlijk!quote:Op zondag 23 mei 2004 21:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Afknallen geeft meer er meer garantie toe dat ze niet meer terugkomt.
Een bom onder het Beatrix!!!!!!!! Dan sneuvelen bij de Engel wel wat ramen, maar de rest blijft overeind. Dus: The Angel blijft bestaan en alles is goed.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:54 schreef Wup het volgende:
toen bekend werd dat de mes erin gezet zou worden bij ONM waardoor flink wat personages moeten verdwijnen dacht ik dat we een waanzinnige zomercliff zouden krijgen met een heleboel doden...
Kvond haar er ook niet geweldig uitzien eigenlijk.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:39 schreef Wup het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, maar dan subtieler
hihi wat heb ik daarom lopen zeuren hier zeg, dat ik wilde weten hoe ie zn centen was kwijtgeraakt.....quote:Op zondag 23 mei 2004 22:31 schreef Svensational het volgende:
Het Duuk-is-zijn-geld-kwijt-lijntje sloeg eigenlijk ook nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |