ja dat had Svensational al verklapt, maar... dat kan toch niet?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:46 schreef soapie het volgende:
Ik begin steeds meer te vermoeden dat de clif met die stomme film te maken heeft.......
Mwah weetnie.... hoogtepunt van de film is al geweest... Lizzie kapt er mee nu dus.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:49 schreef soapie het volgende:
Kan het me ook niet voorstellen, maar die film wordt steeds belangrijker lijkt wel....
mja ik wil ook Claire zomercliff.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:49 schreef dunn0w het volgende:
Laten we hopen dat Claire daar een stokje voor gaat steken..
Met de terugkeer van Victor graag!!!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:52 schreef Wup het volgende:
mja ik wil ook Claire zomercliff.
liefst een Claire-Arthur cliff want die twee hebben dit seizoen gemaakt.
Vind ik ook!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:52 schreef Wup het volgende:
[..]
mja ik wil ook Claire zomercliff.
liefst een Claire-Arthur cliff want die twee hebben dit seizoen gemaakt.
ik kan het me echt niet voorstellen, het is veel te snel voor de terugkeer van Victor, hij is amper weg....quote:Op zondag 23 mei 2004 20:54 schreef soapie het volgende:
Met de terugkeer van Victor graag!!!
Nouja... dubbele ergenis.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
als die film echt de zomercliff wordt gaat niemand het jammer vinden dat het zomerstop is
jaaa laat Serge maar uit zijn graf klimmen, da's heel wat beter dan polderhorrorquote:Op zondag 23 mei 2004 20:56 schreef dunn0w het volgende:
Vind ik ook!
Serge heeft ook zijn steentje bijgedragen imo.
Jammer dat hij dood is maarja in een soap kan alles hequote:Op zondag 23 mei 2004 20:58 schreef Wup het volgende:
[..]
jaaa laat Serge maar uit zijn graf klimmen, da's heel wat beter dan polderhorror
Niels, totdat die belgische met haar stoeipakjes kwam opdraven...quote:Op zondag 23 mei 2004 20:59 schreef dunn0w het volgende:
Jammer dat hij dood is maarja in een soap kan alles he.
En wie waren dit seizoen nog meer goed?
Dat was één van de dieptepunten dit seizoen!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 mei 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
totdat die belgische met haar stoeipakjes kwam opdraven...
Ja die mag terugkomen!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 mei 2004 21:06 schreef Wup het volgende:
en Frida was een geweldige bijrol.....
Ja dat klopt.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:06 schreef Wup het volgende:
en Frida was een geweldige bijrol.....
Dat vond ik ook zo'n niks lijntje (zoals wel meer dit seizoen), Floor vond ik maar een aanstellerig kind.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:08 schreef dunn0w het volgende:
Hier op het forum was iedereen [wat ik zo gelezen heb] nogal onder de indruk van Floor.. maar ik vond haar niet echt super ofzo.
Floor werd volgens mij alleen gewaardeerd omdat ze Isis Cabolet er goed vinden uitzien, Floor opzich was helemaal geen leuke rol.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:08 schreef dunn0w het volgende:
Ja dat klopt.
Hier op het forum was iedereen [wat ik zo gelezen heb] nogal onder de indruk van Floor.. maar ik vond haar niet echt super ofzo.
Ik ben geloof ik één van de weinigen hier die Isis er nou niet echt bijzonder uit vinden zien.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:10 schreef Wup het volgende:
Floor werd volgens mij alleen gewaardeerd omdat ze Isis Cabolet er goed vinden uitzien, Floor opzich was helemaal geen leuke rol.
ik vond Floor een stom kind, maar Isis Cabolet speelde het niet onaardig.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:11 schreef soapie het volgende:
Ik ben geloof ik één van de weinigen hier die Isis er nou niet echt bijzonder uit vinden zien.
nah meeste is zonet al genoemd, Serge [veel te kort]quote:Op zondag 23 mei 2004 21:16 schreef soapie het volgende:
Ik zit te denken wat nou een hoogtepunt van dit seizoen is, kan er niet veel bedenken, das erg......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |