En sla die Nico ook maar naar de kloten!quote:Op zondag 23 mei 2004 19:40 schreef Wup het volgende:
nee maar we hebben het wel verdiend dat ie doodgemept de serie uitgaat.......
Precies!, hij verdient geen waardig afscheid.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:40 schreef Wup het volgende:
[..]
nee maar we hebben het wel verdiend dat ie doodgemept de serie uitgaat.......
Dat laat ik aan Lizzy over...quote:Op zondag 23 mei 2004 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En sla die Nico ook maar naar de kloten!
Mag ik helpen? Lizzy heeft wel wat oprechte hulp verdiend.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:58 schreef dunn0w het volgende:
Dat laat ik aan Lizzy over...
jij bent nu al maanden aan het proberen Bram het raam uit te werken en dat lukt je ook al niet....quote:Op zondag 23 mei 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mag ik helpen? Lizzy heeft wel wat oprechte hulp verdiend.
Ze kan het alleen ook wel af denk ik.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mag ik helpen? Lizzy heeft wel wat oprechte hulp verdiend.
Ja, maar ik wil zo graag iets met voor haar doen!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:02 schreef dunn0w het volgende:
Ze kan het alleen ook wel af denk ik.
Goh...zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil zo graag iets met voor haar doen!
haha, kmp jaquote:Op zondag 23 mei 2004 20:08 schreef Svensational het volgende:
Ik was net te laat voor die preview? Maar hij was dus net als die film van Joost?
Nikki(e) is 18, dus is ze meerderjarig, dus mag ze het met een ouwe bok, die een groen blaadje lust, doen. Het zou die meiden moeten worden verplicht, om fatsoenlijk ervaring op te doen.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:08 schreef dunn0w het volgende:
Goh...zo'n vermoeden had ik al.
Weet je btw wel dat ze pas 17/18 is?
Het ging zowat alleen maar over lizzie.. dat ze heel boos was op joost en dat ze hem nooit meer hoefde te zien. En nico en joost rolden over het scherm heen. that;s allquote:Op zondag 23 mei 2004 20:08 schreef Svensational het volgende:
Ik was net te laat voor die preview? Maar hij was dus net als die film van Joost?
Je bedoelt "vmv"?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:09 schreef Wup het volgende:
haha, kmp ja
verplichten? dacht het niet he.... ervaring kun je ook opdoen met een leeftijdsgenoot.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nikkie is 18, dus is ze meerderjarig, dus mag ze het met een ouwe bok, die een groen blaadje lust, doen. Het zou die meiden moeten worden verplicht, om fatsoenlijk ervaring op te doen.![]()
Je hebt helemaal niks gemist!!!!!!!!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:08 schreef Svensational het volgende:
Een oudere "onderwijzer" is per definitie beter dan een jongere. Wij ouderen hebben alles al meegemaakt.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:13 schreef dunn0w het volgende:
verplichten? dacht het niet he.... ervaring kun je ook opdoen met een leeftijdsgenoot.
Wil nog niet zeggen dat je beter bent als je meer ervaring hebt... je moet die opgedane ervaring dan ook maar kunnen toepassen.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een oudere "onderwijzer" is per definitie beter dan een jongere. Wij ouderen hebben alles al meegemaakt.
Als ex-gigolo heb ik die ervaring vaak genoeg toegepast.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:18 schreef dunn0w het volgende:
Wil nog niet zeggen dat je beter bent als je meer ervaring hebt... je moet die opgedane ervaring dan ook maar kunnen toepassen.
Een oude onderwijzer is vaak vast geroest, een jonge onderwijzer kan verfrissend werken!!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een oudere "onderwijzer" is per definitie beter dan een jongere. Wij ouderen hebben alles al meegemaakt.
Ja joh tuurlijk.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als ex-gigolo heb ik die ervaring vaak genoeg toegepast.
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:21 schreef soapie het volgende:
Een oude onderwijzer is vaak vast geroest, een jonge onderwijzer kan bepissend werken!!![]()
![]()
Tenzij je van vozende smeerlappen houdt...quote:Op zondag 23 mei 2004 20:14 schreef soapie het volgende:
Je hebt helemaal niks gemist!!!!!!!!![]()
zo kort nog...quote:Op zondag 23 mei 2004 20:40 schreef soapie het volgende:
Nog maar 15 dagen tot aan de zomerstop.....![]()
![]()
Ik begin steeds meer te vermoeden dat de clif met die stomme film te maken heeft.......quote:Op zondag 23 mei 2004 20:43 schreef Wup het volgende:
zo kort nog...
en dan ook nog een hele week Joostgedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |