Het zou kunnen inderdaad, is nogal stomtoeval dit aangezien ik het woord apekooi al meer dan 12 jaar ofzo niet uitgesproken heb... (of begon ik erover)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:58 schreef Pharox het volgende:
[..]
Wellicht ook een FOKker????
Zou wel cool zijn, maar het lijkt me sterk dat het wat gaat wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:15 schreef de_priester het volgende:
he maarem.. zouden er echt concrete plannen voor zon meet kunnen komen
Toen ik dit las, ik ookquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik klikte er nog op ook![]()
Nee... dat was "piratenschip"quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:33 schreef de_priester het volgende:
alleen in flevoland heet dat zolol
en dan zon grote mat in de touwen , liggend op in de touwen gebonden rekstokken.
En dan keihard schommelen en wachten tot er iemand met ze kneuzenhoofd tegenaanloopt
(ging wel een keer fout ... )
Ik al eerder.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:40 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Toen ik dit las, ik ook![]()
wij deden het 5 keer per jaar ofzow!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
klopt, heette inderdaad niet zo.
Maar, ja, was koel idd.
Het leukste, en mocht altijd maar 1x per jaar.
wij ook! vetjes als je daar tegenaan belande tijdens een stevig potje Apenkooien!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:05 schreef moniek het volgende:
[..]
ik zal het je nog sterker vertellen, wij hadden muren die vást zaten. met cement en ALLES!
Tikkertje, als je getikt was werd je zelf een tikker... net zolang tot er niemand meer over wasquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
soort tikkertje, als je getikt was, was je "af" en moest je aan de kant gaan zitten, als je aangetikt werd door een ander persoon, niet bekend bij de tikker, was je weer vrij.
En je mocht de grond niet aanraken, wel in de hoepels stappen enzo.
Toch?
het is niet voor niets verbodenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:46 schreef cptmarco het volgende:
Heerlijk was dat....
Dat niemand tijdens het apekooien een hersenbeschadiging opgelopen heeft is eigenlijk een wonder...Het ging er altijd erg fanatiek aan toe.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |