abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19303069
Ik heb in de aanbieding een nieuwe ja echt nieuwe

hp ipaq type 5550
incl usb standaard pennetje lader en leren tasje
deze hadden ze wel gekocht bij een groothandel dus zit geen hp doos om maar een bruindoosje met hp (registratie) sticker .verder zit ern tom tom 3.0 op geinstalleert. (voorgeinstalleert-Dus krijgt er geen tom tom cd bij )ja een kopietje kun je hebben ,

hij kost heb ik op de hp site gezien 672 euro ex de btw en bij dixons 796 incl btw. mijne is met bon en 1 jaar garantie;.

ik zat te denken begin maar met bieden rond de 500 euro ____niet er onder____hij is absoluut nieuw.

hier onder de spec's let op dit is het aller nieuwste model met bleutooth wifi etc

http://h10010.www1.hp.com(...)1-22801-1169831.html

[ Bericht 0% gewijzigd door wowowow op 21-05-2004 21:52:39 (verkeerd) ]
pi_19303695
Mag ik vragen waarom je hem kwijt wilt ?
Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth
pi_19303798
Mag ik vragen waarom er TomTom 3 op zit als er geen GPS muis bij zit? Of kan je die er ook bij regelen?
pi_19303881
Als er nou ook bluetooth gps bij zit wil ik hem wel ruilen voor die camera
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_19304452
HP levert altijd een nette orginele doos bij hun produkten behalve als het geen zuivere koek is
-> volg m'n trend, dan ben je pas een echte vent
pi_19304630
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 22:46 schreef Jaromir het volgende:
HP levert altijd een nette orginele doos bij hun produkten behalve als het geen zuivere koek is
Dat is dikke onzin bulk producten via groothandel zitten nooit in een retail verpakking. Ik heb ook wel hp producten in niet retail verpakkingen ontvangen. Veelal kun je kiezen, retail is natuurlijk iets duurder. Maar als je iets voor bijvoorbeeld jezelf of het bedrijf besteld hoef je er natuurlijk niet allerlei mega hp dozen bij.

Andere producten zoals Microsoft licenties (bulk) worden ook in kleine kartonne doosjes afgezonden, ook niet in retail verpakking. Ik zou zeggen als je niet weet waar je het over hebt hou je mening dan voor je.
pi_19304978
Juist want jullie mogen overal controleren of hij 100% eerlijk alle stickers van hp zitten er ook nog gewoon op . .....ik had zelf een tom tom vn internet en die kon ik er voor je opzetten. dit hoeft natuurlijk niet ik vond het leuk voor de mensen die er intresse in hebben .

Waarom ik hem weg doe. is omdat ik alleen navigatie gebruik. en dan heb ik liever een gewone navigatie...............(inbouw)gps muisje kost trouwens niet zo veel op pda wereld.
pi_19305856
vaag, je koopt hem nieuw, en dan doe je hem weg omdat je hem niet wilt gebruiken als navigatie.
Of is ie toch wel een aantal maanden in gebruik geweest ?
Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth
pi_19305887
goed lezen dan zie je duidelijk dat ik hem gekregen heb..........................................................

aub alleen reageren als je intresse hebt en niet allemaal vragen hoe kom je er aan of hoe of wat hij is 100% eerlijk met bon en NIEUW
pi_19306025
Mail mij even als je wil, wie weet valt er iets te regelen met ruilen.
pi_19306636
Jeetje, beetje snel op de pik getrapt ofzo, het is niet duidelijk in je post in ieder geval.
Ik heb best wel interesse, maar ik ben ook voorzichtig met de aanschaf, vandaar mijn vragen.
pi_19312949
Oke sorry. ik reageerde niet echt netjes.Het is inderdaad niet de retail verpakking. wel gewoon met alle stickers serie nr's etc. ik denk dat dit doosjes \zijn zodat sommige winkels ze misschien verkopen in hun eigen verpakking. Ruilen wil ik helaas niet doen . Ik heb dit kado gekregen maar wil er dadelijk een gewone navigatie van kopen voor in mijn auto.
pi_19313910
Welk aankoopbedrag staat op de bon?
En vooral welk datum, i.v.m. de garantie.
pi_19313965
vorige week . dus nog garantie 1 jaar en 11 maanden en ongeveer 20 dagen garantie, whahah dat lijkt me toch lang genoeg. maar er wordt via marktplaats flink geboden dus waar schijnlijk is ievanavond weg. ik hud het hier wel op de hoogte.
pi_19314178
wowowow hoor ik nog iets van jou ?
pi_19314307
He hallo
Ik heb ook interesse, waar af te halen?
  Moderator zaterdag 22 mei 2004 @ 13:45:55 #17
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_19314585
meel mij ook ff me pa heeft denk wel interesse.... hijs alleen op vakantie.. dus mocht je em nog hebben en me pa is weer terug zal hij je ff terug mailen.

senks (mail staat in profiel.)
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_19321368
Wat is je hoogste bod tot nu toe ? En geef een deadline aan, dat is net zo makkelijk voor iedereen die nog mee wil bieden
pi_19340052
voor 549 euro mogen jullie hem hebben de eerste die mailt op info@vinovasowijnboetiek.com die is de gelukkige eigenaar van de ipa'q. per mail kun je meer informatie krijgen over hoe of wat.
  maandag 24 mei 2004 @ 17:26:52 #20
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_19367793
Kloon van gebande user; mocht user het niet met me eens zijn, dan is hij uitgenodigd te mailen en me van het tegendeel te overtuigen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')