Tuulek.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:49 schreef beaverhausen het volgende:
Hij viel te verwachten natuurlijk.
Ik stond er niet meer inquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:50 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Nie goed?
Komt Beav weer aan met z'n copy pastequote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:49 schreef beaverhausen het volgende:
Doe die H eens effe braaf vervangen
neej!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:50 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Nie goed?
sorryquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt Beav weer aan met z'n copy paste
Nogal ehm.. Flitsend niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:52 schreef Ang3l het volgende:
OE! De nieuwe kleren voor de show zijn VET!
Felgele linnen wijde broek, strak wit met zwart shit, en een groen met geel vest
Hmmz, nou heb ik alleen zwarte dansschoenen..... gaat dat passen?
Ach, desnoods op blote fussjes!
Uhuh, ik ben tevree! Da's dezelfde linnen broek als die ik zelf al in handen gehad heb om voor mezelf te kopenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nogal ehm.. Flitsend niet?![]()
Tuuuulk!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:52 schreef Ang3l het volgende:
OE! De nieuwe kleren voor de show zijn VET!
Felgele linnen wijde broek, strak wit met zwart shit, en een groen met geel vest
Hmmz, nou heb ik alleen zwarte dansschoenen..... gaat dat passen?
Wel ja, net als Frizzle Sizzlequote:Ach, desnoods op blote fussjes!
Zie je nou ajuu? Jerruh kan 't wél!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:53 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
pies
[afbeelding]
poep
[afbeelding]
neuken
straight to the point is soms beterquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:54 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Zie je nou ajuu? Jerruh kan 't wél!
Alles heeft een ritme! Zelfs ikquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuuuulk!
[..]
Wel ja, net als Frizzle Sizzle
Hm......linnen rekt niet echt meej hè.....beetje kut om in te dansen....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben tevree! Da's dezelfde linnen broek als die ik zelf al in handen gehad heb om voor mezelf te kopen
zwarte schoentjesquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nogal ehm.. Flitsend niet?![]()
Tsss, huiliequote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:54 schreef Idril-2 het volgende:
*modje roept*
nee 12je dat kan echt niet
Dat kan prima.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:54 schreef Idril-2 het volgende:
*modje roept*
nee 12je dat kan echt niet
Waarom heeft altijd iedereen pretpark-meevallers behalve ik?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles heeft een ritme! Zelfs ik
Maar dit is maar voor 1 show die kleren. Voor sixflags gaat ie ons allemaal kleden. We hebben nog ff de tijd dan 6 juni). Moet kunnen!
En we rijgen een poslbandje voor sixflags en dan mogen we dus rondhuppelen in 't park als 't nog niet open is
Ik weet zeker dat het je leuk zal staan Ang3lquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles heeft een ritme! Zelfs ik
Maar dit is maar voor 1 show die kleren. Voor sixflags gaat ie ons allemaal kleden. We hebben nog ff de tijd dan 6 juni). Moet kunnen!
En we rijgen een poslbandje voor sixflags en dan mogen we dus rondhuppelen in 't park als 't nog niet open is
Neh, valt wel mee. Dat zijn best wijde broeken. Passen m'n kniebeschermers wel onder ook. Moet ook wel, d'roverheen is zo debielquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:55 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hm......linnen rekt niet echt meej hè.....beetje kut om in te dansen....
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:54 schreef blublub het volgende:
gatver! haal dat poepplaatje weg! ik was al misselijk!
Omdat je niet danst?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
Waarom heeft altijd iedereen pretpark-meevallers behalve ik?
Ik had introducees mee mogen nemen. Die konden dan voor 50%-off ook de hele dag door het park hupsen. Maar ja, NU ben je te laat! (pupje gaat mee, en beste vriendin)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
Waarom heeft altijd iedereen pretpark-meevallers behalve ik?
Ik heb toch wel een season-pass hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had introducees mee mogen nemen. Die konden dan voor 50%-off ook de hele dag door het park hupsen. Maar ja, NU ben je te laat! (pupje gaat mee, en beste vriendin)
Trek je dan ook je trouwpak aan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een season-pass hoorDus ik had zowiezo wel het park in gekund
![]()
Verdomd .. ik begin een verband te zien...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:57 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Omdat je niet danst?
Tis de opening van 1 of ander festivalquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een season-pass hoorDus ik had zowiezo wel het park in gekund
![]()
De audities zijn in Septemberquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Verdomd .. ik begin een verband te zien...![]()
Ik ga ook maar de dans-business in![]()
Ik vrees helaas dat het betalen van een treinreis er niet helemaal in zit verder..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis de opening van 1 of ander festivalKom je kijken naar ons?
Sielug!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:00 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
*vlucht*
Gelukkig.. kan ik nog even oefenen...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De audities zijn in SeptemberTot dan!
NEEquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Trek je dan ook je trouwpak aan?
Hoe staat het tegenwoordig met je pas de bourré?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Verdomd .. ik begin een verband te zien...![]()
Ik ga ook maar de dans-business in![]()
Ja hallo! Ik wil MANNEN!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:01 schreef Jerruh het volgende:
angel, jij werfmens!.
Wat moet je nou, balletbarbie?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:01 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Sielug!!
*boos naar Beaver kijkt*
ik dans ook, maar jah, ik mag natuurlijk weer niet meedoen want ik ben een meisjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik wil MANNEN!
Alhoewel, we hebben d'r nu ineens al best veel:
David
Davy
Angelo
Wesley
Roy
Ikke
Bas
Cormanut
Thomas
Enne... dinges... eh... oops...
10 stuks... maar d'r kan nog mééééér bij
Grote vraag is natuurlijk: zit daar nog iets bruikbaars tussen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik wil MANNEN!
David
Davy
Angelo
Wesley
Roy
Ikke
Bas
Cormanut
Thomas
ik kan er vast geen reet vanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik wil MANNEN!
David
Davy
Angelo
Wesley
Roy
Ikke
Bas
Cormanut
Thomas
Prima..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe staat het tegenwoordig met je pas de bourré?
Dood moeten ze! Haske dood!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:04 schreef blublub het volgende:
[..]
ik dans ook, maar jah, ik mag natuurlijk weer niet meedoen want ik ben een meisje
DISCRIMINATIE!!!!!!!
idemquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:06 schreef Timmah het volgende:
Ik denk ook dat ik het toch meer moet hebben van mijn intelligentie en zangtalent..
Eey hallo, we hebben verdorie 5 damesteams en maar 2 heren, wat zeur je nou!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:04 schreef blublub het volgende:
[..]
ik dans ook, maar jah, ik mag natuurlijk weer niet meedoen want ik ben een meisje
DISCRIMINATIE!!!!!!!
Hmmz, dat klinkt als een tweede Mikhail Baryshnikov.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Prima..![]()
BEGTJUH!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dood moeten ze! Haske dood!
*lees*
Ow nee, toch maar niet
*gum gum gum*
Jamaar dat is na een paar x wel weg. En je staat je zo te concentreren dat je het publiek amper zietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kan er vast geen reet van
en ik heb podiumvrees.
ohwquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey hallo, we hebben verdorie 5 damesteams en maar 2 heren, wat zeur je nou!!!
Wat ben je in een botte bui vandaag zeg...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, dat klinkt als een tweede Mikhail Baryshnikov.
.
Ben je klaar voor de cursus Educatief Honingslingeren?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:08 schreef blublub het volgende:
[..]
BEGTJUH!!!
vertelvertel, desnoods leggen we geld bij!
We hebben ook APECquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:06 schreef Timmah het volgende:
Ik denk ook dat ik het toch meer moet hebben van mijn intelligentie en zangtalent..
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat ben je in een botte bui vandaag zeg...
Nou.. dat wordt em dan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben ook APEC
Artist, Performance & Entertainment Class
Soort van mislukte idols zegmaar *LOL*
bwhuhquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar dat is na een paar x wel weg. En je staat je zo te concentreren dat je het publiek amper zietJe speelt toch een rol (die van Soldier, in dit geval) dus tis lekker strak voor je uitkijken en niet naar de mensen
prrrquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat niet waar Joel ook in heeft gezeten?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben ook APEC
Eeen beestjeswinkelmeneer die prrr doet!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:11 schreef Timmah het volgende:
[..]
prrr
ohw god ohw god ohw god! en je krijgt t er nooit meer uit! Als de bie-uh zoem zoem zoem zegt en de heuning prikkelt in de bieuh dan heb je de -onverstaanbaar stukje- en de dekseltje erop en de aanleuningquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ben je klaar voor de cursus Educatief Honingslingeren?
Nee dat was.. eh... dinges... die boyband... All Of Us.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat niet waar Joel ook in heeft gezeten?
Niet zo snel! Ik schrijf mee!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:15 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw god ohw god ohw god! en je krijgt t er nooit meer uit! Als de bie-uh zoem zoem zoem zegt en de heuning prikkelt in de bieuh dan heb je de -onverstaanbaar stukje- en de dekseltje erop en de aanleuning
Gaan we sow beginnen, vetklep?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat moet je nou, balletbarbie?.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:17 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Gaan we sow beginnen, vetklep?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:19 schreef Timmah het volgende:
Aan het topicnummer dacht ik al af te kunnen leiden dat het een terroristisch en agressief topic zou worden...
Aaawww, het staat niet voor niks in ONZquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:19 schreef Timmah het volgende:
Aan het topicnummer dacht ik al af te kunnen leiden dat het een terroristisch en agressief topic zou worden...
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:17 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Gaan we sow beginnen, vetklep?
* Twaalfje vindt Idols sowieso misluktquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben ook APEC
Weet Amäl daarvan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:21 schreef Ang3l het volgende:
Bye!
We gaan Fucking Amäl kijken!
iets zegt me dat je vorig jaar hebt meegedaanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:22 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
* Jerruh vindt Idols sowieso mislukt
jahquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
This is 911, do you have an emergency?
"Keep the soul aliiiive!"quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:22 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
* beaverhausen vindt Idols sowieso mislukt
Ik zou dat voor me houden en zeker niet op een forum posten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:23 schreef Jerruh het volgende:
oeh mark en ik zagen wayne gister in den bosch
Is Gerdoow weg dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:23 schreef blublub het volgende:
[..]
jah
ik ben nog steeds zo verward
Neej hoor want i'n tegenstelling tot de meeste kandidaten wéét ik dat ik niet kan zingen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
iets zegt me dat je vorig jaar hebt meegedaan.
oeh mark en ik zagen wayne gister in den bosch
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:23 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Je mond staat open jochie.
Die film is leuk!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:21 schreef Ang3l het volgende:
Bye!
We gaan Fucking Amäl kijken!
ik had de zin om het mede te delenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou dat voor me houden en zeker niet op een forum posten..
jah geloof tquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is Gerdoow weg dan?
Maar daarentegen kan je wel leuk hupsenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:24 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Neej hoor want i'n tegenstelling tot de meeste kandidaten wéét ik dat ik niet kan zingen.
Je bent inderdaad al door mijn tapijtje heen..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:23 schreef blublub het volgende:
[..]
jah
ik ben nog steeds zo verward
Ja, ik begrijp dat je zoiets kwijt wil natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had de zin om het mede te delen.
goedzoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat je zoiets kwijt wil natuurlijk.
Ik zal het deze keer niet noteren
Dat weet jij heel niet want je hebt me nooit zien hupsenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar daarentegen kan je wel leuk hupsen
Misschien is Beavje wel 1 van je trouwste fans en ziet hij 3 shows per dag...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:29 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Dat weet jij heel niet want je hebt me nooit zien hupsen
Nou ik mag toch hopen dat je leuk kan hupsen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:29 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Dat weet jij heel niet want je hebt me nooit zien hupsen
Neej hoor want dan noemt-ie 't niet 'hupsen'quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
Misschien is Beavje wel 1 van je trouwste fans en ziet hij 3 shows per dag...![]()
En als je later werkt?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:54 schreef blublub het volgende:
gatver! haal dat poepplaatje weg! ik was al misselijk!
Zie je, ik ben geen 'fan'quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:36 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Neej hoor want dan noemt-ie 't niet 'hupsen'
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:39 schreef Waxxer het volgende:
hahahaha cookie hahahaha plaatsen hahahaha
Zo.
Hier ben ik weer..
Het was zoooow geweldig! En hard dat ie ging woooohooooo. En flapperen dat ie deed...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
Euhm...Timmah?.
Nieuw record: 100 studenten naakt in achtbaan
Nou jaaaaa! Ik zat het net te lezen!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
Euhm...Timmah?.
Nieuw record: 100 studenten naakt in achtbaan
Hi Againquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:39 schreef Waxxer het volgende:
hahahaha cookie hahahaha plaatsen hahahaha
Zo.
Hier ben ik weer..
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou jaaaaa! Ik zat het net te lezen!
Er zitten lekkere jongens tussen! Tering!!
http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/05/21/398587.html
Je hebt het toch zwaar he deze tijd van het jaar, als alles in bloei staat enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou jaaaaa! Ik zat het net te lezen!
Er zitten lekkere jongens tussen! Tering!!
http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/05/21/398587.html
Je ziet het zo net niet. maar op de derde rij zat ik!quote:
daar hang je dan.quote:
getuige dat witte kwakje dat door beeld vliegt zou ik dat nog best kunnen gelovenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Je ziet het zo net niet. maar op de derde rij zat ik!![]()
Die zijn nu blind.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar hang je dan.
vrouwen met ongeluk en hangtieten worden dan wel op een hele banale manier geconfronteerd met de ongemakken van cup G.
Wat denken jullie wel niet van mij...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
getuige dat witte kwakje dat door beeld vliegt zou ik dat nog best kunnen geloven.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
getuige dat witte kwakje dat door beeld vliegt zou ik dat nog best kunnen geloven.
je stap er naakt in en je komt met twee blauwe ogen en spierpijn in je tieten eruitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die zijn nu blind..
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die zijn nu blind..
Dat je het euhm... heeel erg naar je zin hebt gehad!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat denken jullie wel niet van mij...
Hm.....ik hoop toch maar dat ze daarna de boel wel ff hebben schoongemaakt hoor. Al die blote mutsen op die zittingen...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Je ziet het zo net niet. maar op de derde rij zat ik!![]()
het had ook de moedermelk van die zeug ervoor kunnen zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat denken jullie wel niet van mij...
Je zal maar na hun in die achtbaan moeten. En dan ook nog niet van vis houden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:49 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hm.....ik hoop toch maar dat ze daarna de boel wel ff hebben schoongemaakt hoor. Al die blote mutsen op die zittingen...
"Goh Timmah... dat had ik niet van je gedacht. Zeg..euhm..weet je dat ik je altijd al heel aardig heb gevonden?"quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:50 schreef Waxxer het volgende:
mja zit je in zo'n karretje.... in je blote leuter.....
"Hey Piet, kwist niet dat jij besneden was?"
"Tjeeee Klaas, wat een boel haar!"
"Goh Jan, flinkeeeehhhh.... flink scrotum hoor!"
"Nou Timmah, over Zaanse Kermis gesproken...... Heb jij ehhhhh...."quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Goh Timmah... dat had ik niet van je gedacht. Zeg..euhm..weet je dat ik je altijd al heel aardig heb gevonden?"
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Goh Timmah... dat had ik niet van je gedacht. Zeg..euhm..weet je dat ik je altijd al heel aardig heb gevonden?"
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Nou Timmah, over Zaanse Kermis gesproken...... Heb jij ehhhhh...."
![]()
mag ik dan vasthouden doen onderweg?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:55 schreef Timmah het volgende:
[..]![]()
![]()
Tis wel een idee voor de volgende meet dan. We huren gewoon een baan in Six Flags af en hoppateej
scherpe voorwerpen zoals pincetten zijn verboden tijdens de ritquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
mag ik dan vasthouden doen onderweg?
Waxje!! Je bent wel op dreef vandaag!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
mag ik dan vasthouden doen onderweg?
En ik zal je vertellen dat ik werkelijk geen idee heb wat nou een Zaanse Kermis is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Nou Timmah, over Zaanse Kermis gesproken...... Heb jij ehhhhh...."
![]()
Ow.... ja ik kan wel zeggen ik doe die bokaal in me zak maarrehhh....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
scherpe voorwerpen zoals pincetten zijn verboden tijdens de rit.
Neej! MIjn onschuld! Wat doe je?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxje!! Je bent wel op dreef vandaag!
Je onschuld wat doe je?!
onschuld?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxje!! Je bent wel op dreef vandaag!
Je onschuld wat doe je?!
Discreet......wat? Slapen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:59 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon gaat discreet
Ik ook niet maar na die opmerking van Waxje begin ik tcch wel nieuwsgierig te wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
En ik zal je vertellen dat ik werkelijk geen idee heb wat nou een Zaanse Kermis is.![]()
yum yum gimme some!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
En ik zal je vertellen dat ik werkelijk geen idee heb wat nou een Zaanse Kermis is.![]()
Dat benne gesuikerde koekies. Of nie?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ook niet maar na die opmerking van Waxje begin ik tcch wel nieuwsgierig te worden
Jajaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
onschuld?![]()
Maar wees gerust, het zijn maar grapjes hoor
Waxje, hebben jullie in Dinxperdinges geen kabel ofzo? Want je begint als een slechte jaren 70 porno te klinken!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
yum yum gimme some!
Rukken denk ikquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:00 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Discreet......wat? Slapen?
Vandaar dat ik ze niet ken.. die mot ik nie..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:01 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Dat benne gesuikerde koekies. Of nie?
Ehm.......'taxiliner'quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
naar Waxxer met de Taxiliner[/me]
Als dat nou mogelijk wasquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
naar Waxxer met de Taxiliner[/me]
Ik weet het nu zeker. De lente is aangebroken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Rukken denk ik
ohhhh jaaaa mmmmmmmm......quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxje, hebben jullie in Dinxperdinges geen kabel ofzo? Want je begint als een slechte jaren 70 porno te klinken!
Zal wel iets achterhoekerigs zijn ofzoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:03 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ehm.......'taxiliner'
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Rukken denk ik
Dialect voor Treintaxi ofzo...denk ik dan. Toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal wel iets achterhoekerigs zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als dat nou mogelijk was
Uhm ja.. iemand visualiseren en dan iets...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
neeneeneeneequote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dialect voor Treintaxi ofzo...denk ik dan. Toch?
Hebben jullie eik wel auto's daar? En riolering? Of moeten jullie naar zo'n buitenhuisje met zo'n hartje in de deur?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ohhhh jaaaa mmmmmmmm......
Porno in Dinxperlo
is als koeien in de Jordaan
Weer wat geleerd. Wat kan ik nog meer van jou leren ?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
neeneeneenee
De gewone lijnbussen rijden tot 18u, daarna kun je met de zogeheten Taxiliner tot 23u 's avonds. Dan bel je max een uur van tevoren op dat je met die bus wil en dan zit je of in een taxi, dan wel in een debielenbusje. Op zondag 1x per 2 uur.
and then let nature take overquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhm ja.. iemand visualiseren en dan iets...
*ook probeert*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhm ja.. iemand visualiseren en dan iets...
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:07 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*ook probeert*
*Maartje van Weegen visualiseert*
En dan?
Hmm een natte dweil nemen ofzoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:07 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*ook probeert*
*Maartje van Weegen visualiseert*
En dan?
Ow? En dan met me hand op de grond slaan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Nou, ik hoor steeds vaker mensen zeggen: "Journalisten??? Och, journalisten zuigen!!!"quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Wat kan ik nog meer van jou leren ?![]()
![]()
Om over Maartje te gooien?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hmm een natte dweil nemen ofzo
Harder kreng!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:09 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ow? En dan met me hand op de grond slaan?
*met hand op grond slaat*
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik hoor steeds vaker mensen zeggen: "Journalisten??? Och, journalisten zuigen!!!"
Het kan best hoor...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ohhhh jaaaa mmmmmmmm......
Porno in Dinxperlo
is als koeien in de Jordaan
Lijkt me niet verstandig. Ze is al koud genoeg.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Om over Maartje te gooien?
Zie je ! Ik wist dat ik m'n roeping ben misgelopen!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik hoor steeds vaker mensen zeggen: "Journalisten??? Och, journalisten zuigen!!!"
Maar misschien wordt ze dan eindelijk eens nat.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Ze is al koud genoeg.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar misschien wordt ze dan eindelijk eens nat.
Waxje Does Dinxperdingesquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het kan best hoor...
Dinxperlo Dicks
Doing it Dinxperlo
Dinxperlower
Dicksperlo
Rimspermloquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het kan best hoor...
Dinxperlo Dicks
Doing it Dinxperlo
Dinxperlower
Dicksperlo
Klinkt meer als remspoorlo.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:13 schreef Jerruh het volgende:
rimsperlo!!!!!
Nou ja, zuigen is me vak hequote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
serieus?
nu je het zegtquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Klinkt meer als remspoorlo..
Ik had gewoon journalistiek moeten doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, zuigen is me vak heik word er voor opgeleid
moet alleen nog stage lopen
*inschrijf voor journalistiek*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik had gewoon journalistiek moeten doen.![]()
konden we samen een werkstuk makenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik had gewoon journalistiek moeten doen.![]()
Moet je daar niet 18 voor zijn?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:19 schreef Timmah het volgende:
Ik kan natuurlijk ook nog voor Journalistiek gaan...
Titatimmah, reporting for Dutyquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:20 schreef Waxxer het volgende:
Nou dit gaat weer helemaal verkeerd
Maaaarrrrrrrr zijn we er nog allemaal?
*meldt*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:20 schreef Waxxer het volgende:
Nou dit gaat weer helemaal verkeerd
Ik ben ook 18 hoor...al drie jaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je daar niet 18 voor zijn?
Hoiquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:21 schreef Nuvole het volgende:
En trouwens, goeienavond allemaal
Ja, ik was hem al tegengekomen in het Will & Grace topic!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:21 schreef Nuvole het volgende:
he Beaverhausen, weet je dat er nog iemand met hetzelfde usericon als jij is? Ik dacht, wat heeft Beaver nou een vreemde ondertitel: born to end lives... Maar toen zag ik dat jij het helemaal niet was, maar Adelante IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
Grappig toch?
*was ophang*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:20 schreef Waxxer het volgende:
17 juni ben ik 18 hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je daar niet 18 voor zijn?
Gaan we allemaal gezellig met en bij Waxxer journalistiek volgenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:19 schreef Timmah het volgende:
Ik kan natuurlijk ook nog voor Journalistiek gaan...
Oke, dan mag jij je inschrijven.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben ook 18 hoor...al drie jaar.
Ben je nou nog bezig... Ik heb je nog aangeboden om te helpen hoor..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:22 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*was ophang*
HOI!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:21 schreef Nuvole het volgende:
Hoi enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:21 schreef Nuvole het volgende:
Bedankt nog voor die hartverzakking die u mij daarmee bezorgde...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:23 schreef Waxxer het volgende:
maar titatimmah![]()
![]()
![]()
![]()
staat nu ook in het lijstje
Twaalfjuh heeft heel veel beddegoedquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ben je nou nog bezig... Ik heb je nog aangeboden om te helpen hoor..
Je gaat dit jaar de CE's maken??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
17 juni ben ik 18 hoor.. Maar eerst het VWO afmaken...
Oke, oud nieuws dus. Jammer, dacht ik een vette scoop te hebben, maar nee. En ze zijn inderdaad een ietsiepietsie anders.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, ik was hem al tegengekomen in het Will & Grace topic!
Maar ze zijn toch een heel klein beetje verschillend als je goed kijkt!
Helaas ben ik in de vierde even blijven hangen...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je gaat dit jaar de CE's maken??
oehhhh.... ik heb maar een collegezaal, past dat wel?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gaan we allemaal gezellig met en bij Waxxer journalistiek volgen![]()
Ik denk niet dat Brad heel lang gaat blijvenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Oke, oud nieuws dus. Jammer, dacht ik een vette scoop te hebben, maar nee. En ze zijn inderdaad een ietsiepietsie anders.
Maar misschien kun je een mooie Paris Bloom icoon nemen?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Bedankt nog voor die hartverzakking die u mij daarmee bezorgde...![]()
Ai da's balen. Ik ben ook door gezinsomstandigheden een jaartje blijven zitten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Helaas ben ik in de vierde even blijven hangen...Ik moet hierna nog een jaartje.
Neej, maar ik ben niet gewend om toegevoegd te worden op MSN.... en zag het schermpje daarom ook totaal niet aankomen..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waarom dan?ben ik echt zo eng?
Tuurlijk past dat wel...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oehhhh.... ik heb maar een collegezaal, past dat wel?
Ik meer door Psych-omstandigheden. Omstandigheden die ik toendertijd nog niet helemaal erkende.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ai da's balen. Ik ben ook door gezinsomstandigheden een jaartje blijven zitten.
Ik zou voor een Eric Bana icoontje gaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Brad heel lang gaat blijven
gelukkigquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Neej, maar ik ben niet gewend om toegevoegd te worden op MSN.... en zag het schermpje daarom ook totaal niet aankomen..
Waxxmeneer is niet eng hoor
Ja die is ook welquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik zou voor een Eric Bana icoontje gaan.![]()
oeh gezellig.....! Maar ik hou niet zo van eenzijdige communicatie hequote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tuurlijk past dat wel...![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
gelukkigtitarotjetimmah
![]()
![]()
Bij mij was het door een sterfgeval in het gezin. Het heeft gewoon teveel van mij geeist dat ik helemaal overspannen werd. Ik wilde alles in 1 keer doen, maar ipv dat ik m'n examens moest voorbereiden zat ik rouwkaarten aan het schrijven.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:28 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik meer door Psych-omstandigheden. Omstandigheden die ik toendertijd nog niet helemaal erkende.
Heb je ook een afdeling sabbatical?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oeh gezellig.....! Maar ik hou niet zo van eenzijdige communicatie helesgeven hoort van twee kanten te komen
minimaal dan
Jude was ook altijd leuk gezelschap vond ik..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik zou voor een Eric Bana icoontje gaan.![]()
Jude was liev. Maar ik begon een afstand tussen ons te voelen. Bovendien zag ie alles zo zwart/wit.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jude was ook altijd leuk gezelschap vond ik..
Overigens heb ik vandaag Bruce Springsteen & The E Street Band Live/1975-85 gekocht, die ik nu aan het luisteren ben. Hij klinkt heerlijk!![]()
Ik zit nu met spanning te wachten op het nieuwequote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jude was ook altijd leuk gezelschap vond ik..
Overigens heb ik vandaag Bruce Springsteen & The E Street Band Live/1975-85 gekocht, die ik nu aan het luisteren ben. Hij klinkt heerlijk!![]()
Beav..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jude was liev. Maar ik begon een afstand tussen ons te voelen. Bovendien zag ie alles zo zwart/wit.
Ik weet het zelf ook niet!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
Beav..
Wat heb jij vandaag in godsnaam, zo op dreef heb ik je in geen tijden gezien..
Could it be? God noquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet!
Is morgen waarschinlijk weer over.
Hoe vreemd het ook klinkt, ook ik ben soms net een mens.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:37 schreef Timmah het volgende:
[..]
Could it be? God no...
Die speel ik ook altijd als ik uitga...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:37 schreef Waxxer het volgende:
http://www.werbespiele.at/photoplay/shanghai/startup.asp
Ik heb het allemaal niet meegekregen, maar is ie in een sentimental mood vandaag?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
Beav..
Wat heb jij vandaag in godsnaam, zo op dreef heb ik je in geen tijden gezien..
Je hebt het niet meegekregen? Lord, do you have some catching up to do!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:38 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet meegekregen, maar is ie in een sentimental mood vandaag?
Zijn dat niet die dingen die je in Friettenten tegenkomt?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:37 schreef Waxxer het volgende:
http://www.werbespiele.at/photoplay/shanghai/startup.asp
hahaha het is zooooo verslavendquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:38 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die speel ik ook altijd als ik uitga...![]()
Sentimental wil ik het niet noemen. HyperHumoriscticsexistic is het meerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:38 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet meegekregen, maar is ie in een sentimental mood vandaag?
Shanghai ben ik op zich altijd wel goed in hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahaha het is zooooo verslavend
ken het via een vriendin van mij.....
die speelt ook heel vaak een of ander aapjes-spelletje via java.com en ik was blij dat ik tot level 8 kom, en ik ging bij haar op bezoek. Toen was ze dat spel aan het doen. Ik zo "bij welke level ben je dan?"
"21"
"WTF??![]()
"
en dan speelt ze echt heeel rustig tralalalala door![]()
Nou ik bestel altijd dus ik kom daar weinigquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zijn dat niet die dingen die je in Friettenten tegenkomt?
Ik vind mezelf eerder supercalifragilisticexpialidociousquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Sentimental wil ik het niet noemen. HyperHumoriscticsexistic is het meer![]()
Jonathanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik bestel altijd dus ik kom daar weinig
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik bestel altijd dus ik kom daar weinig
Trusten Timmahquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:45 schreef Timmah het volgende:
Ik ga trouwens mijn ogen maar eens sluiten.. moet morgen weer werken!
Trustequote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:45 schreef Timmah het volgende:
Ik ga trouwens mijn ogen maar eens sluiten.. moet morgen weer werken!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die film is leuk!
Have fun!
En nu nog dansenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:57 schreef Jerruh het volgende:
voulez vous
ahaa
ahaa
ahaa
*klap klap klap*
stiekem kan ik het welquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu nog dansen
lekker he!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:00 schreef Waxxer het volgende:
non question c';est voulez vous........
aaaavonden heb ik abba-elpees van pappa en mamma geluisterd
*dansje doe*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu nog dansen
auwquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*dansje doe*
*stap stap*
*draai*
*kick*
*pasje doe*
Oepsquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
auw
als je kickt, doe het dan niet in mijn buurt
*voetafdruk bekijkt*
Waar was je nou?!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:07 schreef Nuvole het volgende:
Nou ja, ik heb het allemaal niet gevolgd, so some lurking up to do, maar daar ben ik nu te moe voor.
Trusten allemaal en tot foks!
het was wel sexyquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeps
sorry
Misschien was een dansje na dat laatste glaasje niet zo'n goed idee.
Glaasje wat?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
Misschien was een dansje na dat laatste glaasje niet zo'n goed idee.
hihihiquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het was wel sexy.
doe nog esquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hihihi
Euhm...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Glaasje wat?
*houdt glas op* Schenk 's bij!
*stap stap*quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe nog es
en dan ook dat huppeltje.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*stap stap*
*draai*
*kick kick*
Hmmz, ik weet nie of dat huppeltje nog gaat lukken..
*probeer*
*huppel*
Jaaaa
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]nu kan ik met een gerust hart slapen!!!!
.
baai.
Ooow, dan is 't iig goed!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij is t alcohol maar kweet ut nie zeker!
Van onderen!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow, dan is 't iig goed!
SKÖLL!!
Ad Fundum! *sla achterover*quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Van onderen!
*muisstil blijft zitten zonder zich te verroeren*quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ad Fundum! *sla achterover*
Hey pssst... volgens mij zijn we alleen...
*wijs*quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:24 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*muisstil blijft zitten zonder zich te verroeren*
Busteeeed!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:24 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*muisstil blijft zitten zonder zich te verroeren*
Je hebt geen idee wat je mistquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Busteeeed!!!
Sorry Beav, geen sex dus
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Busteeeed!!!
Sorry Beav, geen sex dus
BENG!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:27 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
*snel wegren met broek op hielen*
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
BENG!
En daar ligt Twaalfje!
Ja schat, dat krijg je van rennen met de broek op je enkels.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:30 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
Wat deed jij met je broek naar benee?!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:27 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
*snel wegren met broek op hielen*
Nou ben ik bovenop mequote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja schat, dat krijg je van rennen met de broek op je enkels..
Kusje erop overquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:32 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Nou ben ik bovenop megevallen!! WAT NOU?!?!
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kusje erop over
Nou? Waar wacht je op?!?!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... ik eh...... ja...uh...
Ja? Zeg t eens?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... ik eh...... ja...uh...
Oooooooh hij was d'r ook nog!!! Sta ik even letterlijk en figuurlijk voor lul.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:41 schreef wizarddragon het volgende:
Truste mensen![]()
De reddende engel!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:41 schreef wizarddragon het volgende:
Truste mensen![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De reddende engel!
Ik ga met Wizard mee he, doeiii!!!
Eg wel!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
Ow ja, even FYI:
Ik ga niet weer een nieuw topic maken hoor.
Nietus!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Eg wel!
(trusten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |