abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2004 @ 21:24:02 #1
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_19302326
Onder mijn ogen zitten al een paar weken rode plekjes die niet weggaan. Gewoon smeren met cremes en vaseline hielp niet, dus ik vroeg me af of het eczeem zou zijn. Ik had toch nog een tube liggen van mijn dochter, dus ik heb er af en toe iets opgesmeerd.
Ik ging vanmiddag een shirtje kopen, kijk in de winkel in de passpiegel en schrik me rot: twee witte plekken naast en onder mijn ogen. Ik was gisteren naar het strand en het kleurtje dat ik daar heb opgedaan lijkt wel uitgebeten rond mijn ogen, alsof het pigment daar weg is.
Weet iemand hier meer over? Belangrijke vraag: gaat het weer over?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 21:25:55 #2
64387 ioor
be cool!
pi_19302377
ik had op mijn armholtes ook eczeem, daar heb ik ook hormoonzalf voor gebruikt en kreeg inderdaad ook witte plekken. mijn dokter zei toen dat het kwam omdat je huid dunner wordt door die zalf en daardoor het pigment eruit trekt. het trekt wel weer bij na een tijdje. maar ik zou het niet meer gebruiken
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 21:38:56 #3
51330 Sylv3r
Irri^H^H^H^H Lief
pi_19302732
Ik zou het zeker niet meer gebruiken. Zoals ioor ook al zei; hormoonzalf maakt je huid dunner en de huid rond je ogen is al dunner en kwetsbaarder.

Het beste lijkt me om even langs de huisarts te gaan, die kan je een wellicht een beter middel en advies geven.
Tiger Woods; bad place for a picknick
  vrijdag 21 mei 2004 @ 21:45:09 #4
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_19302900
Ik hoop dat het inderdaad bijtrekt. In je gezicht is het gelijk zo...zichtbaar. Ik ga het zeker nooit meer gebruiken, wat een rotzooi zeg. Maar ik heb eigenlijk ook geen zin om het nog voor mijn dochter te gebruiken eigenlijk. Ze is 10 en heeft voor het eerst last van eczeem. Ik had wat info op het net opgezocht en daar las ik vooral dat hormoonzalf niet zo eng is als het klink etc. Ik ga nu toch op zoek naar andere middeltjes voor haar. Straks krijgt ze die witte plekken ook overal.
pi_19303042
Mijn zusje heeft last van eczeem rond haar neus en smeert daar ook van die hormoonzalf. ZIj heeft 1 dagje witte vlekken en de dag erna is het zo goed als weg. Bij jou dus misschien ook wel..
  zaterdag 22 mei 2004 @ 08:26:19 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_19310695
Hormoonzalf moet je ook nooit zomaar gebruiken. Huiduitslag kan allerlei oorzaken hebben en niet overal hoort hormoonzalf bij als oplossing. Bovendien heb je dat spul in verschillende sterktes en is de huid rondom je ogen heel dun en gevoelig.
Je kan dus beter gewoon naar de huisarts gaan voor advies als je de volgende keer huiduitslag hebt.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 08:35:54 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_19310732
Nooit de medicijnen of middeltjes van een ander gebruiken. Bij aanhoudende klachten gewoon een dokter raadplegen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_19311242
Mijn dokter heeft mij altijd streng verboden dat spul rond mijn ogen of op mijn oogleden te gebruiken. Ik vind het niet zo slim van je, maar het trekt wel weer weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')