abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19377412
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:34 schreef InnocentFR het volgende:

[..]

inderdaad, als de prijs 20 euro lager lag had ik er wel over nagedacht voor de locatie,
maar bij deze pas ik ook.
Vind het nogal jammer dat het overdag is...
Trance/Techno is niet echt mijn ding, maar een dergelijk feest had ik toch wel willen mee maken. Maar overdag red ik niet.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_19377520
Ik zie trouwens bij de statistieken van een verdediger liever een overzichtje van het aantal gele en rode kaarten
pi_19377609
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:54 schreef raptorix het volgende:
Als ik Feyenoord was zou ik serieus eens kijken bij AZ, een Fortez Rodrigues kan het niveau van Feyenoord echt wel makkelijk bijbenen.
Wie niet? F Rofriguez is zeker geen versterking.
That's all folks!
  maandag 24 mei 2004 @ 22:45:23 #79
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19377654
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:54 schreef raptorix het volgende:
Als ik Feyenoord was zou ik serieus eens kijken bij AZ, een Fortez Rodrigues kan het niveau van Feyenoord echt wel makkelijk bijbenen.
Ik vind Fortes maar een prutsertje. Ik begrijp niet eens dat ie bij AZ in de basis staat.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19377767
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:45 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik vind Fortes maar een prutsertje. Ik begrijp niet eens dat ie bij AZ in de basis staat.
Hij is goed hoor!
pi_19377800
Niet goed genoeg voor Feyenoord, maar zeker voor de AZ verdediging
pi_19378518
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:49 schreef jpzegthallo het volgende:
Niet goed genoeg voor Feyenoord, maar zeker voor de AZ verdediging
Laat me niet lachen, AZ is verreweg superieur aan Feyenoord geweest dit jaar. Feyenoord is gewoon ee middelmatige club, zowel qua beleid als qua spel. Het is toch godsgeklaagd dat als je elke week 50.000 man heb, verreweg de grootste supportersschare heb, dat je zulk mager voetbal laat zien. No offence maar als supporter zou ik echt geen zin hebben om elke week naar middelmatige spelers als v.d. Berg, Schreuder, Swertz, Smollarek te kijken.
Feyenoord mag zijn handjes dicht knijpen dat het door de harde werkers als Kuit en Buffel nog wat punten weet te sprokkelen. Daarnaast kijk ik even dit lijstje van verdedigers, en dat stelt echt niks voor als je dat vergelijkt met fortes rodrigues, timmer, kromkamp dan wel de Cler.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 24 mei 2004 @ 23:16:41 #83
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19378777
quote:
Op maandag 24 mei 2004 23:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Laat me niet lachen, AZ is verreweg superieur aan Feyenoord geweest dit jaar. Feyenoord is gewoon ee middelmatige club, zowel qua beleid als qua spel. Het is toch godsgeklaagd dat als je elke week 50.000 man heb, verreweg de grootste supportersschare heb, dat je zulk mager voetbal laat zien. No offence maar als supporter zou ik echt geen zin hebben om elke week naar middelmatige spelers als v.d. Berg, Schreuder, Swertz, Smollarek te kijken.
Feyenoord mag zijn handjes dicht knijpen dat het door de harde werkers als Kuit en Buffel nog wat punten weet te sprokkelen. Daarnaast kijk ik even dit lijstje van verdedigers, en dat stelt echt niks voor als je dat vergelijkt met fortes rodrigues, timmer, kromkamp dan wel de Cler.
Geloof je dit allemaal zelf?

Ze hebben net wat minder puntjes dan de kampioen bij elkaar gesprokkeld hoor. Verder is AZ misschien wel superieur (ik vind van niet) maar ze eindigen dan wel onder Feyenoord. Swerts en Schreuder zijn geen basisspelers meer. Timmer is goed maar niet beter dan Zoetebier of Lodewijks. Verder heeft de Cler al een keer z'n kans gehad bij een topclub en daar is gebleken dat ie niet goedgenoeg was. Fortes vind ik overgeveer het zelfde als Van de Berg, ik zie dus geen reden nog zo'n speler te halen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19379110
quote:
Op maandag 24 mei 2004 23:16 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Geloof je dit allemaal zelf?

Ze hebben net wat minder puntjes dan de kampioen bij elkaar gesprokkeld hoor. Verder is AZ misschien wel superieur (ik vind van niet) maar ze eindigen dan wel onder Feyenoord. Swerts en Schreuder zijn geen basisspelers meer. Timmer is goed maar niet beter dan Zoetebier of Lodewijks. Verder heeft de Cler al een keer z'n kans gehad bij een topclub en daar is gebleken dat ie niet goedgenoeg was. Fortes vind ik overgeveer het zelfde als Van de Berg, ik zie dus geen reden nog zo'n speler te halen.
Punten zeggen niet alles, Az had misschien meer punten gehaald als het iets meer resultaat voetbal had gespeelt. Daarnaast vind ik het grappig dat je het over Topclub hebt, waar baseer je dat op? En kom op vd Berg net zo goed, die gast parkeert ze rolstoel naast het veld volgens mij.
  maandag 24 mei 2004 @ 23:28:35 #85
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19379142
quote:
Op maandag 24 mei 2004 23:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Punten zeggen niet alles, Az had misschien meer punten gehaald als het iets meer resultaat voetbal had gespeelt. Daarnaast vind ik het grappig dat je het over Topclub hebt, waar baseer je dat op? En kom op vd Berg net zo goed, die gast parkeert ze rolstoel naast het veld volgens mij.
v/d Berg is beter dan Fortes.
The Most Incredible, Baby
pi_19379201
Superieur? En toch 2 plekken lager en 11 punten minder?? AZ is opvallend dit seizoen, en zeker in het onderlinge treffen hebben ze ons afgebluft, maar je ken het overdreven, hè.

Van die namen die je daar opnoemt bij AZ, gaat me hart nou ook niet echt sneller kloppen...
pi_19379231
quote:
Op maandag 24 mei 2004 23:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

. Sorry, hier moet ik toch wel even om lachen. AZ heeft een lekker seizoen gedraaid, en dan vooral omdat Co er een goed team van heeft gemaakt, individueel lopen er niet echt toppers rond. Wel leuke spelers, maar bij een topclub zouden ze allemaal floppen.

Die spelers die jij opnoemde zijn idd te matig (behalve Smolarek) dus daarom vertrekken ze ook.

Verder ben ik het wel met je eens dat Feyenoord beschamend weinig succes heeft voor zo'n grote club.
pi_19379307
quote:
Op maandag 24 mei 2004 23:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waarom zou je Feijenoord geen topclub mogen noemen? Twee jaar geleden nog de UEFA CUP mogen bijzetten in de prijzenkast.
pi_19380134
Ik kwam net een berichtje tegen over Lazovic met de link naar Kezman. Zo had ik het nog helemaal niet bekeken, maar er zit misschien wel wat in. Is Lazovic goed genoeg om Kezman te vergeten? Heeft Feyenoord met hem een talent in huis gehaald of is het een domme zet en heeft hij terecht dit seizoen amper gespeeld?

Overigens kun je hier ter informatie dat stukje lezen..
http://www.voetbalprimeur.nl/spotlight.html
pi_19380222
quote:
Op maandag 24 mei 2004 23:34 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Waarom zou je Feijenoord geen topclub mogen noemen? Twee jaar geleden nog de UEFA CUP mogen bijzetten in de prijzenkast.
Dat was een mooi resultaat, begrijp me niet verkeerd, naast AZ is Feyenoord verreweg mijn favoriete club, probleem met Feyenoord is dat men moeite heeft met fatsoenlijke aankopen, en zodra ze een beetje doorbreken, ze met ruzie weg gaan dan wel ruzie krijgen. Maar resultaten moet je niet over 1 a 2 jaar vergelijken, maar over een spanne van zeg maar een Jaar of 10. Daarnaast was de UEFA cup wel een erg makkelijke prooi, met tegenstanders als PSV, en dan nog finale in eigen huis tegen een club die nog voor het landskampioenschap mee deed.
pi_19380291
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 00:06 schreef raptorix het volgende:

[..]
Daarnaast was de UEFA cup wel een erg makkelijke prooi, met tegenstanders als PSV, en dan nog finale in eigen huis tegen een club die nog voor het landskampioenschap mee deed.
Nu krijg je alle feyenoorders over je heen, gelukkig ben je geen ajacied want dan komt het daar weer door dat je het zegt
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_19380349
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 00:08 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nu krijg je alle feyenoorders over je heen, geluk ben je geen ajacied want dan komt het daar weer door dat je het zegt
Ik ben voor alle wedstrijden van feyenoord thuis gebleven, heb ook hard gejuicht, maar je moet wel reeel blijven.
pi_19380397
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 00:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben voor alle wedstrijden van feyenoord thuis gebleven, heb ook hard gejuicht, maar je moet wel reeel blijven.
je vergeet inter waar ze van wonnen, die zijn al ruim 10 jaar geen landskampioen meer en europees is het de laatste tijd ook matig
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_19380435
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 00:12 schreef F1Bas het volgende:

[..]

je vergeet inter waar ze van wonnen, die zijn al ruim 10 jaar geen landskampioen meer en europees is het de laatste tijd ook matig
In italie is de UEFA cup zo een beetje net zo belangrijk als de Johan Cruyff wedstrijd
  dinsdag 25 mei 2004 @ 07:48:02 #95
94159 ForzaRay
Sterker door Strijd
pi_19383416
Rbc wil acuna huren

Volgens Johan Derksen heeft RBC zich gemeld bij Feyenoord voor de Chileen Jorge Acuna. De middenvelder die eerder schermde met interesse van diverse clubs mag bij Feyenoord vertrekken. RBC zou in gesprek zijn met Feyenoord over een transfer op huurbasis.

MELD JE NU OOK AAN OP HET FORUM VAN WWW.MIJN FEYENOORD.NL F O R U M
Bezoek nu ook mijn Forum
pi_19383456
gezeik over maffe amateur-spelers.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 08:14:29 #97
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19383586
quote:

[..]

Dat was een mooi resultaat, begrijp me niet verkeerd, naast AZ is Feyenoord verreweg mijn favoriete club, probleem met Feyenoord is dat men moeite heeft met fatsoenlijke aankopen, en zodra ze een beetje doorbreken, ze met ruzie weg gaan dan wel ruzie krijgen. Maar resultaten moet je niet over 1 a 2 jaar vergelijken, maar over een spanne van zeg maar een Jaar of 10. Daarnaast was de UEFA cup wel een erg makkelijke prooi, met tegenstanders als PSV, en dan nog finale in eigen huis tegen een club die nog voor het landskampioenschap mee deed.
Het aankoopbeleid klopt, mede daarom is Gullit aangenomen als coach, zodat er wat grotere namen dan de laatste jaren naar de Kuip gehaald kunnen worden. Je ziet al waar Feyenoord aan gelinkt wordt: Laursen; Heinze; Dehu; Mexes; Madouni. 90% komt niet maar ze proberen iig. goede verdedigers te halen.
pi_19383729
quote:
en dan nog finale in eigen huis tegen een club die nog voor het landskampioenschap mee deed.
Borussia was al landskampioen geworden de dag ervoor hoor.

Sorry, maar dankzij dit gelul van jou zal ik toch wel met een glimlach op m'n gezicht zitten als AZ vernederd wordt met 5-0 komend seizoen de 1e of 2e ronde in de UEFA cup.

Belachelijk dat je wat af durft te dingen op de prestatie van Feyenoord 2 jaar geleden.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 08:36:53 #99
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19383736
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 08:35 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

Borussia was al landskampioen geworden de dag ervoor hoor.
Klopt.
pi_19383769
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 00:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

In italie is de UEFA cup zo een beetje net zo belangrijk als de Johan Cruyff wedstrijd
Nee, zijn jullie nou maar lekker trots op je kampioenschap van de Mickey Mouse-competitie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')