Dat Meïté 3 keer blunderde in de finale is natuurlijk vervelend voor die jongen. Maar hij zou bij Feyenoord toch wel kunnen groeien tot een goede speler of niet methodmitch? De rest van het seizoen is hij toch redelijk belangrijk geweest bij Marseille?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt, die blunderde 3 keer vreselijk.
Déhu, die ook werd genoemd, wordt het niet. Die heeft voor Marseille getekend.
Blijft El Karkouri over.
Dat zou wel eens een struikelblok kunnen worden idd. Maar daarom hoop ik het wel, die jongen is technisch en tactisch erg goed en hij is fysiek ook nog behoorlijk sterk ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:56 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Meïté financieel niet haalbaar is qua salaris voor Feyenoord.
Het zal die stinkboeren toch niet lukken hequote:22-05-2004: Dudeks zaakwaarnemer op De Herdgang
[Bron: FR-Fans.nl]
De interesse van Psv voor oud Feyenoord doelman Jerzy Dudek begint serieuze vormen aan te nemen. Vorige week was Dudeks zaakwaarnemer Jan de Zeeuw aanwezig op De Herdgang, waar hij een onderhoudend gesprek had met trainer Guus Hiddink van Psv.
Misschien smst Dudek nog wel dat hij liever naar een andere club gaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zou het heel jammer vinden als Jerzy naar psv zou gaan.
Voor mij persoonlijk niet zo gevoelig!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:24 schreef methodmich het volgende:
Hoe gevoelig ligt PSV nu eigenlijk in R'dam?
Agree!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:33 schreef Staanplaats het volgende:
Maar als Dudek zou kiezen voor psv, zou ik dat wel een steek in de rug vinden..
Ik denk persoonlijk aan Roland Janssen van ADO.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:36 schreef methodmich het volgende:
Okee. Is duidelijk.
We zullen het spoedig merken. Persoonlijk hoop ik van niet, ik gun PSV wel een slechtere keeper dan Dudek.
Barendrecht. Zou juist een reden zijn niet te tekenen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:41 schreef Droopie het volgende:
Ik lig al 24 uur te bidden voor Henke Larsson die transfervrij mag vertrekken.
Hopelijk komt die naar Feyenoord, want ja Henke wat moet je nou bij Real of Arsenal.
Gezellig weer een huisje in Barendrecht!!
En een verdediger hebben we dan niet meer nodig, want als je 6 doelpunten per wedstrijd maakt,
als team dan, dan pleuren we gewoon vd berg daar weer neerlekker goedkoop
Volgens mij eindigde Feyenoord toen toch zeer ruim achter Ajax?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:48 schreef Erasmusch het volgende:
Staat een stuk in de Volkskrant over de titel van 93-94. Feyenoord zou die hebben laten schieten omdat enkele selectiespelers veel geld hadden ingezet op gelijke spelen, aldus (viavia) Willem van Hanegem. Willem was toch niet in dat seizoen ontslagen? Weet dat het na een wedstrijd tegen psv was, maar verder...
Ik zeg: het is allemaal de schuld van van loen!
Hadden ze beter op verliezen kunnen gokken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Zou Vitesse soms ook aan die illegale toto hebben meegedaan dit seizoen? Hadden toch 16 gelijke spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |