quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:15 schreef vdo28 het volgende:
de wc niet doorspoelen na racekak...
en vooral niet meer reageren als ts...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:18 schreef ne0n het volgende:
oooooooooof, kut topics als deze openen en dan een weekban krijgen ofzo..
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:30 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Duiken (en steeds weer)
Mountainbiken in de bergen
Crossen op m'n enduro
Neuken met jonge meisjes
In Zuid Frankrijk, onderaan de Pyreneeen met een wetsuit, helm en stuk piepschuim een wild kolkende rivier afdalen
Parachutespringen
Klimmen en abzeilen
Bier drinken![]()
Ik bedoel van die antwoorden en niet van die onzinnige!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:32 schreef IBAZ het volgende:
als je het al weet, waarom vraag je er dan naar?
en jij dan met dit topic.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:27 schreef partyyboyy het volgende:
Hou het alsjeblieft wel een beetje normaal en ga niet allemaal onzinnige dingen noemen.
Daarvoor kun je beter naar "onzin" gaan!
Niks mis hoor met het topic, zolang er maar serieus gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:45 schreef ne0n het volgende:
[..]
en jij dan met dit topic.
waarom zet je het dan op FOK!?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:49 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Niks mis hoor met het topic, zolang er maar serieus gereageerd wordt.
Als je toch serieus gaat doen had ts ook moeten beginnen..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:49 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Niks mis hoor met het topic, zolang er maar serieus gereageerd wordt.
Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:26 schreef jpg97 het volgende:
4 x achter elkaar masturberen, dan naar een hoer gaan en zeggen dat ze d'r vak niet verstaat.
hihi..ik ook!! Zelfs zo hard geschommeld dat ik er spierpijn van had!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:17 schreef de_priester het volgende:
tijdje geleden nog.
een keer geschommeld, had ik al 10 jaar niet meer gedaan.
wor je eg blij van
Ja karten is zeker gaafquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:32 schreef mikezwet het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst karten, lijkt me ook wel leuk.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:12 schreef itsontoday het volgende:
uit het vliegtuig stappen nadat het geland is op je vakantiebestemming
Ik vond vliegen zowieso erg leuk om te doen!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:12 schreef itsontoday het volgende:
uit het vliegtuig stappen nadat het geland is op je vakantiebestemming
jaaaaaaaaaah apekooi is gaaf!!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:36 schreef jpg97 het volgende:
Apekooi!
Naast de plee scheiten als je aan de racekak bent.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:15 schreef vdo28 het volgende:
de wc niet doorspoelen na racekak...
zolang je het zelf niet op hoeft te ruimen....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 08:26 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Naast de plee scheiten als je aan de racekak bent.
Khad op me stage een kerel die dat meerdere malen per dag deed. (Gelukkig werkte ik niet aan die kant van de afdeling, dus hoefde het nooit op te ruimenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:28 schreef vdo28 het volgende:
[..]
zolang je het zelf niet op hoeft te ruimen....![]()
En die deed dat voor de geinquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:41 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Khad op me stage een kerel die dat meerdere malen per dag deed. (Gelukkig werkte ik niet aan die kant van de afdeling, dus hoefde het nooit op te ruimen)
na,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:42 schreef vdo28 het volgende:
[..]
En die deed dat voor de gein
duidelijk....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:46 schreef IBAZ het volgende:
[..]
na,
die had kermis in zijn hoofd, denk ik.
Neuh die had niet helemaal in de gaten wat ie deed. Die ging voor de plee staan in de pishouding, en vervolgens kwam het er van achter uit spuiten. (Z'n hersenen waren in vergaande staat van ontbinding door overmatig alcoholgebruik). Vervolgens lag er dus overal racekak behalve in de pot en op z'n kleren. De deur, de wasbak, de vloer, de muren, de zijkant van de pleepot, overal.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:42 schreef vdo28 het volgende:
[..]
En die deed dat voor de gein
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:48 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Neuh die had niet helemaal in de gaten wat ie deed. Die ging voor de plee staan in de pishouding, en vervolgens kwam het er van achter uit spuiten. (Z'n hersenen waren in vergaande staat van ontbinding door overmatig alcoholgebruik). Vervolgens lag er dus overal racekak behalve in de pot en op z'n kleren. De deur, de wasbak, de vloer, de muren, de zijkant van de pleepot, overal.
Oei alleen een hele schaafplek op me rug van die stoeltjes :'( maar verder harstikke leuk, werd laatste met een snelste tijd van 41.?? tegen 39.?? van de op een na laatstequote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:35 schreef M.M het volgende:
[..]
Ja karten is zeker gaaf![]()
Karten is super!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:40 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Oei alleen een hele schaafplek op me rug van die stoeltjesmaar verder harstikke leuk, werd laatste met een snelste tijd van 41.?? tegen 39.?? van de een na laatste
![]()
Wat zonde, ik zou liever in die Ferrari gaan rijden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Een uur lang een ferrari huren en dan je favourite muziek keihard aanzetten
Heb ik nog niet gedaan maar ben het wel van plan ooit
zonder muziek, en genieten van de 12 cilinderquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:06 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Wat zonde, ik zou liever in die Ferrari gaan rijden.
Das inderdaad leuk om 1 keer te doenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:43 schreef partyyboyy het volgende:
huiswerk maken!
GATVERREDAMMEquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:48 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Neuh die had niet helemaal in de gaten wat ie deed. Die ging voor de plee staan in de pishouding, en vervolgens kwam het er van achter uit spuiten. (Z'n hersenen waren in vergaande staat van ontbinding door overmatig alcoholgebruik). Vervolgens lag er dus overal racekak behalve in de pot en op z'n kleren. De deur, de wasbak, de vloer, de muren, de zijkant van de pleepot, overal.
Moest je dat nou quoten?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:30 schreef weathergirl het volgende:
[..]
GATVERREDAMME
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |