abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19294613
Heb al lang mijn ogen op een bepaalde broek/wassing die Indian Rose in de collectie had.
Vandaag naar de winkel, heb de broek voor de 4de keer aan ofzo en denk JA deze wil ik echt!!

Even voor de info, (ik kan geen plaatje vinden) het is een lichtblauwe broek met een bruine waas erover, je ziet hem best vaak.

Zegt de verkoopster "ik heb die broek ook, ik moet er wel bij zeggen dat na een paar keer wassen de wassing eraf is, dan heb je gewoon een lichtblauwe broek" en ze wijst zo'n soort broek aan:
mijn droom stort natuurlijk in :'( ik heb namelijk al 2 broeken in die kleur, een 3de is ook zo loos

maar nu twijfel ik toch. Heeft iemand misschien ervaringen met indian rose/rags broeken die zo van kleur veranderen?? Had ze echt gelijk?

Bij voorbaad dank!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 16:11:58 #2
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_19294945
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:56 schreef Sjillie het volgende:
Heb al lang mijn ogen op een bepaalde broek/wassing die Indian Rose in de collectie had.
Vandaag naar de winkel, heb de broek voor de 4de keer aan ofzo en denk JA deze wil ik echt!!

Even voor de info, (ik kan geen plaatje vinden) het is een lichtblauwe broek met een bruine waas erover, je ziet hem best vaak.

Zegt de verkoopster "ik heb die broek ook, ik moet er wel bij zeggen dat na een paar keer wassen de wassing eraf is, dan heb je gewoon een lichtblauwe broek" en ze wijst zo'n soort broek aan: [afbeelding]
mijn droom stort natuurlijk in ik heb namelijk al 2 broeken in die kleur, een 3de is ook zo loos

maar nu twijfel ik toch. Heeft iemand misschien ervaringen met indian rose/rags broeken die zo van kleur veranderen?? Had ze echt gelijk?

Bij voorbaad dank!
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_19295123
jepz verkoopster heeft gelijk, me zus had m ook en na idd een paar keer wassen was het een "gewone" val spijkerbroek zonder bruine waas...
  vrijdag 21 mei 2004 @ 16:20:58 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_19295164
Je kúnt hem natuurlijk ook níet wassen, dan wordt die bruine waas alleen maar meer!

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 16:45:40 #5
40169 salvadio
Fashionvictim
pi_19295763
dat heb je met veel broeken die een wassing hebben. Niet teveel dragen dus en minimaal wassen, veel luchten...
Got Stylo?
pi_19298396
Ik heb zelf een indian rags broek, maar toen ie nieuw was zat er nog witte wassing op maar dat werden gewoon strepen, en dat moest ook gewoon trouwens, maar eraf slijten doet het niet zover ik weet.
En et zijn echt superbroeken vind ik
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_19298421
heb ook een gehad.. de bruine waas is er af. nie doen dus
pi_19298452
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kúnt hem natuurlijk ook níet wassen, dan wordt die bruine waas alleen maar meer!

BTW: Indian Rose is zo duf!!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_19299579
Ik heb er ook 1, nooit verkleurd.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19310671
Oke Thanx, ik ben gerustgesteld. Maar wel suf hoor..
pi_19311821
mijn indian rags broek blijft ook relaxed echt superbroeken
pi_19312156
Bij spijkerbroeken met een 'dirt-wash' kan het natuurlijk voorkomen dat dat een beetje gaat slijten naarmate je het vaak aandoet. We krijgen namelijk veel van deze klachten. De meeste mensen denken dat als ze een iRose broek kopen, die broek eeuwen mee gaat, maar dat is helaas niet zo.
Ik ben erg benieuwd welke verkoopster in welke winkel heeft gezegd dat het kopen van een iRose broek wordt afgeraden..
pi_19315554
Ik heb een Indian Rags, en die is na een aantal keer dragen nog steeds perfect hoor
pi_19316593
Misschien stomme opmerking, maar zijn Indian RAGS en Indian ROSE niet 2 verschillende dingen??

Of is Indian Rose de vrouwencollectie van Rags??
pi_19316671
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 15:36 schreef pAin het volgende:
...

Of is Indian Rose de vrouwencollectie van Rags??
Je geeft zelf al het juiste antwoord
pi_19317134
Ik heb laatst ook twee Indian Rose broeken gekocht moet ze nog wassen.. dus we zullen zien.
Wel bagger als ze zo verkleuren... voor de prijs die je ervoor betaald
Delivered without an information leaflet
  FOK!fossiel zaterdag 22 mei 2004 @ 16:06:12 #17
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_19317282
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 11:15 schreef INDIANRAGS het volgende:
Ik ben erg benieuwd welke verkoopster in welke winkel heeft gezegd dat het kopen van een iRose broek wordt afgeraden..
Dat model wordt afgeraden, het merk niet.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_19321015
ik werk zelf in een kledingzaak, wij hebben van gstar een zelfde soort wassing, en we kregen als aanvullende informatie dat deze broek op 30 graden gewassen moet worden en hij mag niet in de droger, maarja een beetje spijkerbroekkenner weet dat jeans nooit in de droger moet.

Dus als je volgens deze wasvoorschriften wast moet het er niet afgaan!
pi_19321016
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 11:15 schreef INDIANRAGS het volgende:
De meeste mensen denken dat als ze een iRose broek kopen, die broek eeuwen mee gaat, maar dat is helaas niet zo.
Eeuwen is wat overdreven, maar ik verwacht voor zo'n prijs wel een jaartje of 2 ofzo?
Het mooi kotsende meisje.
pi_19328239
ja inderdaad dat bedoel ik, voor ongeveer 100 (250 gulden??) wil ik wel een broek die langer mooi blijft dan 10 wasbeurten.

Ik gooi mijn broeken nooit in de wasdroger, dan zitten ze niet meer

zal ik hem dan toch maar gaan halen??

Twijfel twijfel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')