quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:56 schreef Sjillie het volgende:
Heb al lang mijn ogen op een bepaalde broek/wassing die Indian Rose in de collectie had.
Vandaag naar de winkel, heb de broek voor de 4de keer aan ofzo en denk JA deze wil ik echt!!
Even voor de info, (ik kan geen plaatje vinden) het is een lichtblauwe broek met een bruine waas erover, je ziet hem best vaak.
Zegt de verkoopster "ik heb die broek ook, ik moet er wel bij zeggen dat na een paar keer wassen de wassing eraf is, dan heb je gewoon een lichtblauwe broek" en ze wijst zo'n soort broek aan: [afbeelding]
mijn droom stort natuurlijk in![]()
ik heb namelijk al 2 broeken in die kleur, een 3de is ook zo loos
maar nu twijfel ik toch. Heeft iemand misschien ervaringen met indian rose/rags broeken die zo van kleur veranderen?? Had ze echt gelijk?
Bij voorbaad dank!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kúnt hem natuurlijk ook níet wassen, dan wordt die bruine waas alleen maar meer!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:36 schreef pAin het volgende:
...
Of is Indian Rose de vrouwencollectie van Rags??
Dat model wordt afgeraden, het merk niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:15 schreef INDIANRAGS het volgende:
Ik ben erg benieuwd welke verkoopster in welke winkel heeft gezegd dat het kopen van een iRose broek wordt afgeraden..
Eeuwen is wat overdreven, maar ik verwacht voor zo'n prijs wel een jaartje of 2 ofzo?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:15 schreef INDIANRAGS het volgende:
De meeste mensen denken dat als ze een iRose broek kopen, die broek eeuwen mee gaat, maar dat is helaas niet zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |