abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19292009
Hola allemaal...

Ik ga over paar weekjes een paar naar Oostenrijk om daar wat te gaan waterskiën. Ik heb alleen al eerder gehad dat ik met bikini problemen had met de kracht van het water, en het niet goed blijven zitten van mijn bikini-top.

Een badpak is wel leuk, maar dan blijft de leuke bruine kleur weer zo beperks tot armen en benen... en kom ik straks terug met een hele witte buik

Wie denkt ermee en heeft persoonlijke ervaring hierin?
** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
pi_19292408
Gewoon bikini dan hebben de mensen die aan de kant zitten ook nog wat natuur om naar te kijken
pi_19292429
Bikini is veel leuker. Kunnen de mensen aan de kant ook nog lachen!

Ik weet het, ik denk niet echt mee.
Never Stop Dreaming, Never Stop Creating
pi_19292465
Problemen met topje.. hm Topless kan ook natuurlijk

Niet vallen kan ook helpen
pi_19292478
Ik zou zeggen stuur ff een foto van allebei dat kunnen we goed oordelen
pi_19292512
Wat dacht je van een wetsuit?? Als wij gaan wakeboarden is het echt niet te doen in een bikini/badpak of je moet van pijn houden??
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_19292583
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:22 schreef Unkn0wnz het volgende:
Problemen met topje.. hm Topless kan ook natuurlijk

Niet vallen kan ook helpen
Bij het opstarten lig je in het water... dus dan heb je altijd dat probleem. Alleen met 1 hand opstarten uit het water is te zwaar voor me, dus heb geen hand om iets beet te houden ;-)
Als ik val dan lig je toch in het water, en ziet niemand iets.

Nou ben ik niet enorm preuts... maar het is irritant als je na het opstarten je top naar beneden moet trekken.
Mijn fotoboek
pi_19292601
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:23 schreef Debs het volgende:
Wat dacht je van een wetsuit?? Als wij gaan wakeboarden is het echt niet te doen in een bikini/badpak of je moet van pijn houden??
hm... heb je links naar wat goed modellen voor de dames?
Mijn fotoboek
pi_19292649
Een wetsuit bij het waterskieen en de rest van de dag heerlijk in je bikini zonnen
Beer4All
pi_19292767
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:26 schreef -Lotte- het volgende:

[..]

hm... heb je links naar wat goed modellen voor de dames?
Je moet er daar gewoon eentje huren, ze zijn veels te duur om te kopen als je er maar een paar keer gebruik van gaat maken En tja modellen voor dames, ze zitten allemaal strak dus het maakt niks uit En als ik jou was zou ik er nog wel een badpak onder doen, je krijgt die dingen namelijk ontzettend kut uit en met een bikini wil alles nog weleens meeglijden naar beneden v
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 17:06:08 #11
87101 tjaweetjijhet
gaat naar CR-PAN-NIC
pi_19296282
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:23 schreef Debs het volgende:
ik wakeboard altijd gewoon in me zwembroek met een zwemvest aan uiteraard, zo pijn doet het niet als je hard valt, tenminste niet aan je huid, tis meer inwendig dat het pijn kan doen.
Een wakeboardende muay thai die een aardig balletje trapt
  zaterdag 22 mei 2004 @ 01:11:03 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_19308108
Lifestyletopic, daar maar eens verder proberen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_19308255
Ik heb vorig jaar in een bikini gewaterskiet maar af en toe was ik wel bang dat ik het broekje zou verliezen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zaterdag 22 mei 2004 @ 11:27:06 #14
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_19312363
je ziet nu toch ook veel badpakken die eigenlijk bikini's zijn of andersom. Het is volgens mij een badpak maar het de buik is bloot en aan de zijkanten zit het bovenstukje aan het broekje of zoiets.

Heb er laatst een plaatje van gezien maar nu kan ik die niet meer vinden.

Heel vaag, ik weet het maar misschien weet je wat ik bedoel.....
  FOK!fossiel zaterdag 22 mei 2004 @ 12:16:48 #15
1455 Keroppi
kool kikker
pi_19313198
Ik heb er geen ervaring mee, maareh, is een tankini (zo'n bikini met een iets langer, hemdjes achtig topje) geen goed idee?

Lijken me iets moeilijker op kruipen en je krijgt toch nog een stuk bruine buik (net dat stukje wat je met normale kleding zou zien )
Chick on a mission
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:43:50 #16
18547 DaZilva
Sparkling!
pi_19313621
persoonlijk zou ik een sportbroekje/bikinibroekje met pijpjes aan doen met een vest (een topje raak je geheid kwijt). Maar ik heb ook alleen wakeboard-ervaring.
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_19315533
Ik heb eens gelezen dat als je als vrouw gaat waterskieën in een dunne bikini of badpak ofzo en je valt, dat je dan een gigantische sloot water onder hoge druk je vagina binnen krijgt en dat je daar je meest afgrijselijke baarmoederproblemen van kan krijgen.......
Vrijwillig gebanned
pi_19316123
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:37 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ik heb eens gelezen dat als je als vrouw gaat waterskieën in een dunne bikini of badpak ofzo en je valt, dat je dan een gigantische sloot water onder hoge druk je vagina binnen krijgt en dat je daar je meest afgrijselijke baarmoederproblemen van kan krijgen.......
Niet alles geloven wat je leest ;-)
En bij waterskiën , hou je meestal je benen vrij strak tegen elkaar aan. En als je valt gewoon proberen wat meer zijwaarts te gaan, dat zal ook wel helpen.

Maar bedankt voor de waarschuwing.
Mijn fotoboek
pi_19316197
Ja je moet dan wel raar vallen idd.
Vrijwillig gebanned
  zondag 23 mei 2004 @ 16:23:22 #20
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_19338533
ik was laatst in de decathlon [grote sportwinkel vlak onder de arena] en daar hadden ze een soort tshirtjes van bikinistof zegmaar
is bedoeld voor bijvoorbeeld surfen dat je dan niet verbrandt maar lijk me voor zowiets als dit ook heel handig
hebben ze vast ook wel bij andere grote sportwinkels
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 23 mei 2004 @ 19:39:42 #21
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_19343261
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:37 schreef MartinusMagnus het volgende:
Rare lectuur verwerk jij

Ontopic: ik zie soms van die o-neill wetsuits die gepresenteerd worden door geretoucheerde surfvrouwen annex modellen ... is dat niet wat?
Het leek zo'n goed idee...
  zondag 23 mei 2004 @ 22:58:37 #22
93449 HRT_team
Servare Vitas
pi_19349523
Ik zou als ik jou was met wetsuit gaan waterskiën en de rest van de dag gewoon met bikini aan lekker zonnen. Is niet echt relaxed als je valt met bikini aan en die vliegt weg bij wijze van spreken, lijkt mij.
"The quality, not the longevity, of one's life is what is important." - Dr. Martin Luther King Jr.
pi_19355309
Juist bij het vallen wordt de bikini als het ware van je lijf gescheurd. De kans is dan groot dat je naakt boven water verschijnt

Doe maar gewoon lekker degelijk een badpak aan. Omkleden om te zonnen kan je beter later doen.
pi_19355348
okay, bedankt voor de tips allemaal ;-)
Mijn fotoboek
  maandag 24 mei 2004 @ 07:33:12 #25
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_19355365
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 14:26 schreef -Lotte- het volgende:

[..]

Bij het opstarten lig je in het water... dus dan heb je altijd dat probleem. Alleen met 1 hand opstarten uit het water is te zwaar voor me, dus heb geen hand om iets beet te houden ;-)
Als ik val dan lig je toch in het water, en ziet niemand iets.

Nou ben ik niet enorm preuts... maar het is irritant als je na het opstarten je top naar beneden moet trekken.
Ik weet niet of het aan een meer is waar top-less normaal is, anders zou ik gewoon top-less gaan. Mijn ex-vrouw deed het ook, na een ervaring met een bovenstukje die maar afviel. Daar kijken de mensen juist naar. Als je al top-less begint dan kijken ze er niet meer naar. En kan jij genieten van waar je het voor doet, zonder aan de andere mensen te denken die naar je kijken (wat ik zowieso al een rare eigenschap vind).

En als het wel een probleem voor je is dan ga je gewoon lekker in bikini, en als je dan gaat waterskieen, dan trek je er ff een badpak over aan.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')