Bij het opstarten lig je in het water... dus dan heb je altijd dat probleem. Alleen met 1 hand opstarten uit het water is te zwaar voor me, dus heb geen hand om iets beet te houden ;-)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:22 schreef Unkn0wnz het volgende:
Problemen met topje.. hm Topless kan ook natuurlijk
Niet vallen kan ook helpen
hm... heb je links naar wat goed modellen voor de dames?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:23 schreef Debs het volgende:
Wat dacht je van een wetsuit??Als wij gaan wakeboarden is het echt niet te doen in een bikini/badpak of je moet van pijn houden??
![]()
Je moet er daar gewoon eentje huren, ze zijn veels te duur om te kopen als je er maar een paar keer gebruik van gaat makenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:26 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
hm... heb je links naar wat goed modellen voor de dames?
ik wakeboard altijd gewoon in me zwembroek met een zwemvest aan uiteraard, zo pijn doet het niet als je hard valt, tenminste niet aan je huid, tis meer inwendig dat het pijn kan doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:23 schreef Debs het volgende:
Wat dacht je van een wetsuit??Als wij gaan wakeboarden is het echt niet te doen in een bikini/badpak of je moet van pijn houden??
![]()
Niet alles geloven wat je leest ;-)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:37 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ik heb eens gelezen dat als je als vrouw gaat waterskieën in een dunne bikini of badpak ofzo en je valt, dat je dan een gigantische sloot water onder hoge druk je vagina binnen krijgt en dat je daar je meest afgrijselijke baarmoederproblemen van kan krijgen.......![]()
![]()
Rare lectuur verwerk jijquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:37 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ik heb eens gelezen dat als je als vrouw gaat waterskieën in een dunne bikini of badpak ofzo en je valt, dat je dan een gigantische sloot water onder hoge druk je vagina binnen krijgt en dat je daar je meest afgrijselijke baarmoederproblemen van kan krijgen.......![]()
![]()
Ik weet niet of het aan een meer is waar top-less normaal is, anders zou ik gewoon top-less gaan. Mijn ex-vrouw deed het ook, na een ervaring met een bovenstukje die maar afviel. Daar kijken de mensen juist naar. Als je al top-less begint dan kijken ze er niet meer naar. En kan jij genieten van waar je het voor doet, zonder aan de andere mensen te denken die naar je kijken (wat ik zowieso al een rare eigenschap vind).quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:26 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Bij het opstarten lig je in het water... dus dan heb je altijd dat probleem. Alleen met 1 hand opstarten uit het water is te zwaar voor me, dus heb geen hand om iets beet te houden ;-)
Als ik val dan lig je toch in het water, en ziet niemand iets.
Nou ben ik niet enorm preuts... maar het is irritant als je na het opstarten je top naar beneden moet trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |