Dat ziet er echt zo kansloos uitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:36 schreef Giorgio_Armani het volgende:
Nee maar je hebt wel types die kansloos met hun borst vooruit gaan lopen. Of constant hun bovenarmen spannen ook zoiets.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:07 schreef Giorgio_Armani het volgende:
[..]
Leg dit eens uit![]()
moet ik nou werkelijk uit gaan leggen dat die opmerking niet serieus was en slecht een parodie was op de watten van de topicstarter :')quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:09 schreef Manji het volgende:
Tering wat triest zeg. En wat als je dan een meisje mee neemt? Momentje schat, ff m'n klerenhanger en schoudervullingen opbergen...
Ook mijn opmerking was sarcastisch en bedoeld voor de TS...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:16 schreef AltamirA het volgende:
[..]
[..]
moet ik nou werkelijk uit gaan leggen dat die opmerking niet serieus was en slecht een parodie was op de watten van de topicstarter
idd... gewoon trainen... ik fitness nu bijna een jaar en ben merkbaar breder gewordenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:13 schreef _Denker het volgende:
Sjongejonge. Ga er dan gewoon voor trainen. Ze komt er toch ooit achter.
Aparte vrienden heb jij zeg.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:05 schreef AltamirA het volgende:
Ik weet van meerdere vrienden dat zij iets van klerenhangers in hun shirt stoppen wanneer ze uitgaan.
Wel handig als ze vervelend zijn... kun je ze direct bij de garderobe afleverenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Aparte vrienden heb jij zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |