abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:03:03 #51
7006 Ritch
The King!
pi_19422895
Vond het geweldig toen stephanie die boob job had ondergaan dat Y2J op het grote scherm before en after shots van haar borstomvang ging showen en daarna steph maar afzeiken, geweldig
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:22:30 #52
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19425220
die bedoel ik ja en zo is het een paar keer gedaan echt schitterend
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:42:29 #53
7006 Ritch
The King!
pi_19431784
op zich erg leuke raw van maandag, paar goeie matches enzo, maaaar....
KUT HHH!!!! Heeft hij es niet de main event voor de championship, pleurt die zichzelf in (semi)mainevent met een HIAC! Alsof we dat nog niet vaak genoeg gezien hebben de laatste tijd. Ik ben na 2 weken RAW al weer scheitziek van die HHH-HBK feud die NOG STEEDS loopt en van de ene herhaling in de andere valt. Benoit de champ moet taggen met Eugene, Kane de #1 contender mag 2 zinnetjes zeggen en Lita lastig vallen en helemaal geen match en HHH en HBK moeten door hele RAW roster uit elkaar gehaald worden want ze zijn zo geweldig, nee lekker is dat. Ik zou haast gaan hopen dat HHH z'n quad weer scheurt ofzo
(maareh Y2J )
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:52:06 #54
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19432040
HHH gaat binnenkort weer weg, geloof ik. Hij gaat een film schieten.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 26 mei 2004 @ 22:08:07 #55
7006 Ritch
The King!
pi_19432448
Ik hoop dat HHH veel succes heeft met films, zodat we hem zo weinig mogelijk zien, beetje zoals The Rock nu (die dan maar moet ophouden met films en weer fulltime gaan wrestlen! ). Maar om nou te zeggen dat HHH een echte filmster kop heeft, nee .
pi_19436626
Ik kijk gelukkig nog niet zo lang WWE, dus ik ben HHH nog niet zo zat als anderen, en vind de hele feud met Michaels juist beter worden nu ze in ieder geval niet meer zitten te mauwen om de World Heavyweight Title.

Y2J was inderdaad super!

"What's next Randy? Are you gonna call me a 'poo-poo-head'?!"
  donderdag 27 mei 2004 @ 08:59:13 #57
7006 Ritch
The King!
pi_19438693
Ja dat ze niet meer om de title klooien is a good thing. Maar na een HIAC, elemenation chambers, non sanctioned streetfight, no holds barred match en nog een bende matches om de title zit ik absoluut niet te wachten op nog een HIAC.

Highlight reel was idd erg goed, maar net als John Cena is ook Y2J langs niet zo scherp als face, das erg jammer imho. Die tag match met Benjamin tegen Orton en Batista was wel errug goed! Edge - Flair ( ) was ook lekkere match.

Dieptepunt van de avond was wel weer die entrance van Victoria
pi_19459486
*LOL*

Ja de rechten om dat nummertje van T.A.T.U. te gebruiken waren verlopen, dus zijn ze snel hiermee op de proppen gekomen. Het zal geen verrassing zijn dat het niet echt aansloeg, dus ik denk dat ze volgende week wel een nieuwe entrance tune heeft.

Aan de andere kant was... het was wel grappig, maar serieus en indrukwekkend is ook anders!
pi_19459648
Ben ik de enige die een hekel heeft aan shelton benjamin?...
Echt zn iemand die ze vanuit het niets proberen een ster te maken, damn wat heb ik een hekel aan die dude. Ik voel wel al een mordekai vs undertaker aankomen binnenkort.
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:05:24 #60
7006 Ritch
The King!
pi_19459850
Benjamin uit het niets??? WTF?? Een All American in wrestling en track, die geweldige tag matches had Charlie Haas, zich bewezen heeft als een mega goeie technische wrestler en daarom nu een singles push krijgt?? Waar heb jij de laatste tijd gezeten zeg?
  vrijdag 28 mei 2004 @ 06:18:42 #61
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19464030
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 23:05 schreef Ritch het volgende:
Benjamin uit het niets??? WTF?? Een All American in wrestling en track, die geweldige tag matches had Charlie Haas, zich bewezen heeft als een mega goeie technische wrestler en daarom nu een singles push krijgt?? Waar heb jij de laatste tijd gezeten zeg?
helemaal mee eens
pi_19465781
Ik sluit me daar bij aan.

Als je het dan over pushes uit het niks wil hebben kan je het beter hebben over SmackDown's John Bradshaw Layfield. Wat een bagger zeg...
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:17:09 #63
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19465801
ja inderdaad die is echt zwaar bagger
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:39:28 #64
7006 Ritch
The King!
pi_19467919
Echt een lachtertje ja. Maar welke heel op SD zou dan wel de push moeten krijgen? Ik heb al heel lang geen SD meer gekeken, maar als ik het lijstje wrestlers zie kan ik alleen op Booker T uit komen en aangezien die niet zo heel lang meer actief wil blijven, ga je die ook niet maarzo een push geven lijkt me. Alhoewel, als je hem een push geeft blijft die misschien langer...
Op zich lijkt me een Guerrero - RVD feud wel cool, maarja dan moet er eerst 1 heel worden. Daarnaast heeft RVD geen goeie mic skills die je gewoon nodig hebt om champ te zijn. Ook vond ik RVD beetje voorspelbaar worden, deed al heel lang precies hetzelfde. Je kon wachten op de rolling thunder, step over heelkick, frogsplash etc. Maar misschien is het nu wel anders?
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:54:51 #65
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19468352
nee hoor die is niet veel veranderd, ze hebben gewoon teveel mensen bij smackdown weggehaald, ik had gehoopt dat ze met de draft lottery er wat stars naartoe zouden brengen maar er zijn er juist meer vertrokken en dan ook nog Angle & Big Show die geblesseerd zijn ( Show staat wel weer geprogrammeerd voor shows in tokyo dus die komt weer terug ) dan is er helemaal niks over
  vrijdag 28 mei 2004 @ 12:13:05 #66
7006 Ritch
The King!
pi_19468942
Toch jammer dat je gaat hopen dat big show snel terug komt, als dat je top heel is, is er gewoon te weinig talent. Tuurlijk is Big Show 10x beter dan Bradshaw, maar het is niet iemand die maanden lang de top heel kan zijn imho.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:45:49 #67
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19480047
yup is ook erg, heel sd vind ik geen drol aan monumenteel en Angle vind ik overigens ook waardeloos als GM. Ik hoop dat Heyman iets kan gaan doen als manager van ex-ecw mensen zodat alles wat harder en grovver gaat worden
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:53:29 #68
7006 Ritch
The King!
pi_19480245
ECW stijl past niet binnen WWE, die risico's willen ze niet nemen en past niet bij profiel van UPN enzo. Ik ben ook nooit ECW fan geweest, dus dat zou van mij ook niet hoeven .
Ik vind wel dat ze meer met de cruiserweight division moeten doen. Ik snap nog steeds niet dat ze tijdens WM niet The Hurricane the jump naar SD hebben laten maken in die cruiserweight battle royal... Dat ze dan ook Tajiri nog naar raw gooien is me helemaal niet duidelijk.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:59:23 #69
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19480387
ze zijn gewoon ultra vaag bezig geweest, Hurricane & Tajiri komen helemaal niet ton hun recht op RAW en dat superhero tag team is ook al weer oud
  vrijdag 28 mei 2004 @ 20:28:19 #70
7006 Ritch
The King!
pi_19481094
en huricane en tajiri zijn beide gewoon goeie cruiserweights. rosey is nix meer aan als shit, was ff leuk in het begin. rosey en jamal hadden samen wel wat, vooral in de "2 minutes" tijd (toen bisschoff reverend was bij huwelijk van billy en chuck ), ze waren groot en naar. nu is rosey is echt nix...
pi_19487104
Ik vond het met de SmackDown van deze week wel beter gaan. The Dudleyz gaan weer aardig los.

Er gaan geruchten dat Heyman een groepje bij elkaar wil sprokkelen met voornamelijk ex-ECW gasten... ik mag hopen dat ze dan lekker nasty worden zoals Evolution in hun hoogtij dagen. Dat kan SmackDown wel gebruiken. Als je dan Rene Dupree bij de Dudleyz voegt kan het al bijna niet meer op, daar Dupree de minst geliefde persoon is op die show. En dan Booker T er ook nog bij, dan heb je al een lekker zootje ongeregeld om wat ophef te veroorzaken dunkt me. Vooral als ze effe lekker met z'n 4-en iemand in z'n uppie neerhoeken
  zaterdag 29 mei 2004 @ 09:16:26 #72
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19488989
ik heb net ook sd van deze week gekeken en het lijkt er nu al op alsof er twee groepen gaan komen : de groep angle olv Booker T tegen de rest olv Cena Ik denk dat dan De Dudley's bij Cena gaan en dat er dan een soort van tweede soort van Feud als de Invasion is.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 08:55:43 #73
4593 Marty
Digi-babe
pi_19632653
Ik ben gisteravond naar Smackdown geweest hier in Milaan.
Was echt geweldig leuk!
Het duurde ook veel langer dan ik had verwacht, zo'n 3 1/2 uur. Ik dacht dat het met 2 uur wel over zou zijn.

Een aantal namen die voorbij zijn gekomen:
Eddie, Rey, Cena, Rob van Dam (Nederlandse voorouders?), Nunzio, Johnny Stamboli, Hardcore Holly, Torrie Wilson, Rico , Undertaker, Booker T, Dudley Boys, Papa en zoon Chavo, Charlie Haas, Bradshaw, Renee Dupree, Kurt Angle (nog altijd met z'n been gespalkt (over z'n broek heen ) in een rolstoel, Die kerel die met z'n spiegel loopt (ben z'n naam kwijt), en nog een paar waarvan ik me de naam niet herinner.
De enigen die ik miste waren Rikishi en Scotty 2 Hotty, maar ze zullen het wel niet aangedurft hebben om die op het vliegtuig te zetten uit angst voor neerstortingsgevaar )

Een hele leuke show, met een gezamelijke rap aan het eind van Cena, Eddie, RVD en Rey!
Ik heb me best vermaakt.
Forza Juve!
pi_19651320
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 09:16 schreef Magneet het volgende:
ik heb net ook sd van deze week gekeken en het lijkt er nu al op alsof er twee groepen gaan komen : de groep angle olv Booker T tegen de rest olv Cena Ik denk dat dan De Dudley's bij Cena gaan en dat er dan een soort van tweede soort van Feud als de Invasion is.
Nou, er gaat zich wel een groep vormen. En dat hangt van het besluit van The Undertaker af.
Heyman heeft hem aangeboden bij hem en The Dudleyz te komen... dat is, als The Undertaker Paul Bearer nog terug wil zien! Super!!! Kan niet wachten tot volgende week.

Oeh, het gebed van Mordecai was wel lekker wreed... die gast is tenminste een echte heel... kan JBL nog wat van leren.

Hmmmmm, ben benieuwd naar TNA Impact, word vandaag voor het eerst uitgezonden.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:44:12 #75
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19651441
ben hem nu aan het downloaden
pi_19673729
Ik heb TNA Impact al gezien. Zag er stukken beter uit dan die wekelijkse PPV. Betere studio en beter licht. Die 6-zijdige ring is even wennen maar na een paar matches zie je wel dat het wel cool werkt. De moves zijn ook niet verkeerd
  zondag 6 juni 2004 @ 00:04:35 #77
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19674607
absoluut, ik heb hem ook net gezien zag er echt geweldig uit
pi_19676734
Ja, nu maar hopen dat meerdere mensen in de US dat ook dachten zodat het wat aan faamt wint en ze in de loop van de tijd een beetje betere en grotere IMPACT!-studio kunnen krijgen en die PPV's in een betere arena kunnen gaan filmen.
  zondag 6 juni 2004 @ 09:54:41 #79
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19678842
Ik heb ze niet allemaal gezien maar op 1wrestling.com staan heel veel commentaren erop en wat ik zag was positief
pi_19680913
Ah, je download het niet dus?
  zondag 6 juni 2004 @ 13:05:57 #81
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19681245
jawel heb hem ook al gekeken en vind hem persoonlijk geweldig maar ook de commentaren op die site zijn positief
pi_19681590
Oh sorry, had je zin verkeerd begrepen, dacht dat je met "ik heb ze niet allemaal gezien" het over de worstelwedstrijden had
  zondag 6 juni 2004 @ 13:23:47 #83
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19681618
dat dacht ik al uit je opmerking te kunnen opmerken ja maar maakt niet uit alks het uiteindleijk maar goed komt
pi_19681651
Inderdaad.

En nu moet het gauw vrijdagavond worden, zodat ik de nieuwe SmackDown! kan kijken om te zien wat The UnderTaker besloten heeft!
  zondag 6 juni 2004 @ 13:31:08 #85
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19681744
ja inderdaad, RAW is niet zo heel boeiend momenteel althans qua cliffhangers dan. Ik was trouwens wel blij dat ze Kane niet de kans hebben gegeven Eugene compleet te vernietigen zoals ze meestal laten doen dat zou zonde zijn geweest.
pi_19683278
Ja, afgelopen week was wat minder dan de keren ervoor. Wellicht richten de storyline writers zich momenteel wat meer op de Bad Blood PPV van volgende week zondag.
  woensdag 9 juni 2004 @ 10:18:27 #87
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19747246
YESSSSSSSS we zijn van de push van JBL af, hij wist het 2 keer voor elkaar te krijgen om de hitlergroet te doen bij shows in Duitsland en hij is nu en bij cnbc en bij de wwe ontslagen, althans volgens pro-wrestling.com
pi_19751106
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:18 schreef Magneet het volgende:
YESSSSSSSS we zijn van de push van JBL af, hij wist het 2 keer voor elkaar te krijgen om de hitlergroet te doen bij shows in Duitsland en hij is nu en bij cnbc en bij de wwe ontslagen, althans volgens pro-wrestling.com
op 411mania staat dat ie bij CNBC is ontslagen als economisch (nieuws) analist en dat ie een reprimande heeft gekregen van de WWE, m.a.w. hij is niet ontslagen.

Het schijnt dat het gebeurd is op D-Day herdenkingsdag. Je zou zeggen dat JBL wat slimmer zou zijn
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:45:59 #89
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19751245
klopt maar op pro-wrestling.com staat er als update bij dat hij een spedmeeting had met McMahon en daarin ontslagen is
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:46:30 #90
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19751528
ik kan er niet rouwig om zijn
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:20:06 #92
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19752129
ik ook niet
pi_19776363
Kut, de wrestlingshow in Utrecht is gecancelled, veel te weinig (slechts 10%) kaarten verkocht...
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:33:59 #94
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19776599
kut idd ik lees dit nu pas, baal ik goed van had ik beter naar wwe in duitsland kunnen gaan
pi_19778383
ik heb de laatste 2 weken geen aflevering meer gezien (mijn download bak lag in puin). Nu even flink inhalen
pi_19828142
Nou, je krijgt aardig wat te zien dan... SmackDown! word beter en beter! Zeker als je het antwoord op Heyman's ultimatum ziet!

Kan niet wachten tot volgende week om te zien hoe de rest van SmackDown! hierop gaat reageren!
pi_21354402
vind het steeds minder worden, JBL die kampioen is: sinds summerslam zitten we opgescheept met die kutjoch van een Randy Orton . een pluspuntje: hij werd gisteren helemaal lam geslagen door zijn eigen Evolution.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 19:38:17 #98
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_21354439
kutjoch van een Randy Orton gaat denk ik nu pas goed tot zijn recht komen want een goede wrestler is het JBL mag imho idd geschrapt worden.
pi_21354859
Mhah, een goede wrestler: misschien vergleken met de andere Evolutionmembers: Batista is 3x niks. een echte dommekracht. Rick Flair is een parodie op zich zelf geworden. triple H heb ik ook nooit iets gevonden, ik vind zijn uithoudings/incasseringsvermogen echt schitterend maar hij moet het vooral hebben van het spelen van een bully.

Mijn favoriete characters zijn momenteel: lichtgewicht: Paul London, Cena en Edge.
pi_21387856
Orton is op dit moment kijkend naar het huidige roster gewoon 1 vd beteren. Niet alleen qua worstelen maar ook qua mic skills, charisma, een match boeiend maken, bespelen vh publiek enz enz... gewoon het hele pakketje dat een wwe champ moet hebben.

"Batista is 3x niks. een echte dommekracht. Rick Flair is een parodie op zich zelf geworden. triple H heb ik ook nooit iets gevonden, ik vind zijn uithoudings/incasseringsvermogen echt schitterend maar hij moet het vooral hebben van het spelen van een bully. "

Ik vind Batista steeds beter worden.. word op een goede manier gebooked en vind em op dit moment een goede kandidaat voor de IC titel. Flair moet gewoon af en toe es een tagmatch worstelen [eens in de zoveel maanden] of gewoon HHH/Batista managen. En Triple H.. tjah.. ik ben een Triple H mark :p.. maar dat ie het vooral moet hebben van het spelen van een bully is toch juist goed? Hij doet gewoon waar die het beste in is. Toen die na zn return in 2002 als face terugkwam vond ik em niet zo interessant meer. Hij heeft dit jaar best redelijk wat goede matches geworsteld

Cena vind ik overigens erg lame aan het worden.... om over Edge maar te zwijgen..

Vonden jullie trouwens het canadese publiek bij summerslam ook schijtirritant?
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')