abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19314873
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:59 schreef -Lotte- het volgende:

[..]

Ik doelde dit allemaal op dit onderwerp... maar op algemeen vlak heb je inderdaad gelijk.
Ik bedoelde dat gedrag af kan wijken als een man in publiek een andere man een zoen geeft... dat is richting buitenwereld afwijkend, aangezien ze dit zelf niet zouden willen doen.
Dat een andere man een andere man zoent is wennen, ik vind het niet om aan te zien maar goed.
Kijk naar hoe weinig rechten de vrouwen hadden vroeger. Eerst schopte iedereen daar tegenaan dat dat nooit goed zou komen.
En kijk nu, haast iedereen is ge-emancipeerd.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:26:52 #152
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_19315335
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 12:55 schreef plugger het volgende:
En het is ook altijd wat hè, met die homo’s. Sommige dan, niet allemaal natuurlijk. Peter R. de Vries bijvoorbeeld, da’s een toffe gast. Maar, je heb ook van die valse krengen die er kennelijk genoegen in scheppen om een rechtschapen hetero op te naaien. Vinden ze leuk. Beetje flirten, knipoogje hier, kneepje daar, dat soort intimidaties. Terwijl ze dondersgoed weten hoe “ongemakkelijk” je je daarbij voelt.

Dus wat doe je dan als echte man? Juist, je geef je ze een knal. Maar dan is ’t mis, hè. Da’ kan niet. Neeeej, dan zijn de (spreek-woorde-lijke) rapen gaar. Krijg je gelijk allerlei insinuaties naar je kop geslingerd: “auwauwau, zeker omdat ik homo ben?”. Nee nepwijf, zie ik eruit als een fundamentalistische moslim soms, nou dan? Bloed als een man, zeikerd!

En die verwarring die ze zaaien, hè. Kerels die zich als wijf vermommen, potten die niet meer van kerels te onderscheiden zijn. “Hallo meneer, mag ik een pak spijkers? Owww, sorry mevrouw”. Blijft pijnlijk, hè? Neem dan een staartje, is dat teveel moeite?

Maar goed, dat is mijn mening.
je hebt wel een lage drempel zeg .

dat heeft niks met homo zijn te maken, des te meer met hoe snel jij je aangesproken of aangevallen voelt en denkt dat mensen iets voor je of tegen je hebben...
net of een knipoog meteen al zegt dat ze op jou vallen en met je willen neuken
een knipoog kom op zeg! .
put
your
clothes
on!
pi_19315357
Peter R. een heaumeau

Ja, kijk, dat valt mij dan weer op

Hi, Jerruh
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:33:07 #154
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_19315440
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:28 schreef milagro het volgende:
Peter R. een heaumeau

Ja, kijk, dat valt mij dan weer op

Hi, Jerruh
milagro . .

ik wist het trouwens ook niet .ach jah, als carlo bozhard ofzoiets niet zo zijn uiterste best had gedaan om overdreven zijn homosexualiteit te exploiteren, was hij nooit zo "grappig" als nu.
.
put
your
clothes
on!
pi_19315562
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:33 schreef Jerruh het volgende:

[..]

milagro . .

ik wist het trouwens ook niet .ach jah, als carlo bozhard ofzoiets niet zo zijn uiterste best had gedaan om overdreven zijn homosexualiteit te exploiteren, was hij nooit zo "grappig" als nu.
.
is hij grappig?
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:40:18 #156
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_19315573
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:39 schreef vdo28 het volgende:

[..]

is hij grappig?
zie mijn aanhalingstekens .
put
your
clothes
on!
pi_19315583
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:40 schreef Jerruh het volgende:

[..]

zie mijn aanhalingstekens .
sorry
pi_19315602
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:26 schreef Jerruh het volgende:

[..]

je hebt wel een lage drempel zeg .
Weet je trouwens wie ook erg zijn: biseksuelen. Stelletje opportunisten, bah!
Te lui om een geaardheid te omarmen. Te lui, zeg ik je!

Waarom kan er op de lagere school niet een extra Cito-toets komen? Geen twijfelgevallen meer, gelijk kaf en koren. Groep 8: begin van de pubertijd, multiple choice invullen en hopsakee: een afdoend studieadvies. Junior homo-seksuelen naar de kappersvakschool of iets anders creatiefs, en de rest een echte opleiding. Klaar. Weet je waar je aan toe bent. Kun je richting aan je leven en relaties geven. Is belangrijk: ying en yang. Doe het anders voor je ouders.

Maar nee hoor, dat moddert maar wat aan in darkrooms en stadsparken: jongens, meiden, kleurlingen, financiële directeuren, de hele bliksemse zooi tegelijk. En dan raken ze in de war, en dan moeten ze naar de psychiater en hulpverleningsinstanties en God mag weten wat al niet meer, en dat moet allemaal betaald worden van onze belastingcenten!

En dat allemaal dankzij biseksualiteit!

Zo, en nu ga ik m'n auto wassen. Genoeg onzin voor vandaag.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:46:27 #159
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_19315675
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:42 schreef plugger het volgende:

[..]

Waarom kan er op de lagere school niet een extra Cito-toets komen? Geen twijfelgevallen meer, gelijk kaf en koren. Groep 8: begin van de pubertijd, multiple choice invullen en hopsakee: een afdoend studieadvies. Junior homo-seksuelen naar de kappersvakschool of iets anders creatiefs, en de rest een echte opleiding. Klaar. Weet je waar je aan toe bent. Kun je richting aan je leven en relaties geven. Is belangrijk: ying en yang. Doe het anders voor je ouders.

Maar nee hoor, dat moddert maar wat aan in darkrooms en stadsparken: jongens, meiden, kleurlingen, financiële directeuren, de hele bliksemse zooi tegelijk. En dan raken ze in de war, en dan moeten ze naar de psychiater en hulpverleningsinstanties en God mag weten wat al niet meer, en dat moet allemaal betaald worden van onze belastingcenten!

je bent grappig
put
your
clothes
on!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:57:33 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19315889
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 12:41 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wanneer een lesbo er even langs wil, word je bruut aan de kant geduwd.
Een homo legt dan teder z'n hand op je schouder.

.
LOL
  zaterdag 22 mei 2004 @ 17:19:59 #161
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19318868
quote:
How awesome would it be to be bisexual, to walk into a room, and just go: "mmm all right.”

...there's guys and girls who like the opposite sex exclusively. Straight. I’m straight hey; hey shut up I’m straight. “Sounds like the kind of sex the guys in dragnet would have.”
Ik ga naar huis.
pi_19318976
Zoals al gezegd is het helemaal niet onnatuurlijk, het is alleen minder voorkomend in de natuur.
Net als roodharigen bijvoorbeeld, maar om dat dan onnatuurlijk te noemen?
Vreemd is nogal een rekbaar begrip... dingen die minder voorkomen vind ik ook wel vreemder, maar ik ben er vaak dan ook weer net tot aangetrokken daarom.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 17:30:13 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_19319130
quote:

[..]

mwoaah, beetje overgeneraliserend. Gelukkig heb je het nu over bi's en niet over lesbo's, want deze lesbo hangt niet rond in darkrooms, maar zit dag aan dag in de collegezaal
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 17:31:51 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_19319163
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 10:42 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Nou laat mijn maar lekker saai zijn, maar wel heteroseksueel.
Fijn voor je Ieder z'n meug (geen reden om homo's af te kraken... dat klinkt toch wel een beetje als jaloezie )
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 17:34:34 #165
11682 Moonah
Jolie femme
pi_19319223
quote:
Zo, en nu ga ik m'n auto wassen.
Zoals het een echte man betaamt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 17:35:38 #166
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19319241
quote:
Ik wou dat ik het was. Een beetje kunnen neuken met Bep, Jan en alleman, heerlijk toch.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 17:42:58 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_19319400
En dan nog even over dat voortplantingsgedoe.
Er is ook nog zoiets als liefde. Ik weet niet of het waar is maar de Russische filosoof Vladimir Solovjov poneerde het volgende in één van zijn werken:

"Hoe hoger we bij de categorie van de dieren die zich uitsluitend langs geslachtelijke weg voortplanten (de afdeling van de gewervelde dieren) op de ladder van de organismen stijgen, des te kleiner de voortplantingskracht wordt en des te groter daarentegen de aantrekkingskracht tussen de geslachten" (NB: of tussen twee leden van hetzelfde geslacht, red. ) Bron: Over liefde.

Kort samengevat: aantrekkingskracht en voortplantingskracht zijn omgekeerd evenredig aan elkaar. Lage organismen fokken erop los (al of niet dmv seksuele gemeenschap) en de hogere organismen voelen meer liefde dan de lagere organismen. Deze laatste zijn immers uitsluitend gericht op de voortplanting.

Dus, als we het zo bekijken dan kunnen we daar twee conclusies uit trekken:

1. Hoe minder de voortplanting, hoe groter de liefde (op een stijgende ladder van laag naar hoog) Nou de homo's planten zich niet voort, dus blijkbaar staan ze hoger op de ladder dan hetero's
2. De homo's zorgen voor de liefde en vrede op aarde, en de hetero's voor de voortplanting. Goed verdeeld of niet? Zijn die homo's toch nog ergens goed voor
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 17:43:02 #168
33189 RM-rf
1/998001
pi_19319401
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 17:34 schreef Moonah het volgende:

[..]

Zoals het een echte man betaamt.
in strakke spijkerbroek, en dan spettert er telkens wat sopwater op zijn shirt, waarop hij denkt: Nou, dan trek ik het toch uit, om dan weer lekker zijn auto in te soppen tot ook de puntjes waar hij eventjes naar moet reiken waarop zijn pronte achterwerk in de iets te strakke spijkerbroek fier achteruit steekt.

nou, zijn homosexuele buurman ergert zich flink aan dat geflirt tegenover hem, die heeft wel wat anders te doen dan kwijlend voor zijn raam te staan knipogen, maar plugger (leuke nick trouwens) dwingt hem er gewoon toe...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19319848
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 17:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]

in strakke spijkerbroek, en dan spettert er telkens wat sopwater op zijn shirt, waarop hij denkt: Nou, dan trek ik het toch uit, om dan weer lekker zijn auto in te soppen tot ook de puntjes waar hij eventjes naar moet reiken waarop zijn pronte achterwerk in de iets te strakke spijkerbroek fier achteruit steekt.

nou, zijn homosexuele buurman ergert zich flink aan dat geflirt tegenover hem, die heeft wel wat anders te doen dan kwijlend voor zijn raam te staan knipogen, maar plugger (leuke nick trouwens) dwingt hem er gewoon toe...
Niet alleen de buurman kijkt mee ;-)
** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
pi_19319885
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 17:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]

maar plugger (leuke nick trouwens) dwingt hem er gewoon toe...
!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 23:26:37 #171
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_19326257
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 12:55 schreef plugger het volgende:
Beetje flirten, knipoogje hier, kneepje daar, dat soort intimidaties. Terwijl ze dondersgoed weten hoe “ongemakkelijk” je je daarbij voelt.

Dus wat doe je dan als echte man? Juist, je geef je ze een knal.
Misschien moeten vrouwen dat eens wat meer gaan doen als heteromannen zich zo gedragen. Het zit blijkbaar in de aard van de man, of ze nou hetero of homo zijn. Vrouwen moeten het zich laten welgevallen, gevleid zijn door de aandacht zelfs, en als een homo flirt met een hetero wordt er meteen geslagen? Beetje krom, vind je niet?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 22 mei 2004 @ 23:54:37 #172
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_19326858
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 11:24 schreef OutKast het volgende:

[..]

Hier een reactie van een homo:

Ik WIL geen kinderen. Ik ben er ook tegen dat homo-stellen kinderen adopteren. Ik ben er ook op tegen dat er gay-parades worden gehouden. Ik ben er op tegen dat lesbische stellen via een kunstmatige weg een kind krijgen. Ik heb een hekel aan feminem's. Ik kan een transsexueel absoluut niet begrijpen. Ik wil niet op de koffie met mijn lover bij zijn familie. Ik kots op Gordon en Gerard Joling en al die andere showbizz faggots. Ik hoef niet perse met mijn partner door de Koningin te worden uitgenodigd. Ik haat Albert Verlinden. Ik kijk nooit naar RTL BouleRvard. Ik discrimineer ook regelmatig en heb vooroordelen. Ik ben bang voor de Islam. Ik ben ook bang voor Christelijken. Ik vindt George W. Bush een mongool. Ik haat Kylie Minogue. Ik kijk haat mode-programma's op RTL4. Het lijkt me heerlijk af en toe iemand helemaal de tyfus te slaan. Mijn favoriete films gaan over WO2. Ik ben verslaafd aan Guns N Roses. Ik vindt de meeste homo's mongolen. De meeste hetero-sexuele mannen vindt ik losers die bij hun bitch onder de plak zitten. Er zijn maar weinig heteromannen die echt voor zichzelf kunnen zorgen. Ik heb een hekel aan van die trendy wijven die een homo-vriend als fashion-item willen hebben. Wijven die homo's liev vinden.

Maar Jezus-fuckin'-Christ, k*nker een keer op met je "ik-vindt-homo's-onnatuurlijk" gezeik. Je moet eens weten waar ik allemaal op kots wat typisch hetero-sexueel gedrag is. Open ik daar regelmatig topique's over? Nee, omdat ik wel wat beters te doen heb......iedereen vindt wel iets stom of onnatuurlijk. Maar ALLES wat wij doen is natuurlijk. Dus ook homo's, geloven, oorlog voeren, haten....etc. Ook het haten van homo's is natuurlijk. Het zit in je genen. Jij kan daar ook niets aan doen.

Het enige wat ik wil is mijn eigen leven leiden zonder dat er op elke hoek van de straat wel iemand staat die zo nodig iets moet zeggen over homo-sexuelen. Jullie hetero's zouden het nog zwaar hebben zonder homo's. Bijna niets meer om op te k*nkeren of ouwe tyfushoeren.

Ik vind dit dus echt een geniale post!!!!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 23 mei 2004 @ 15:58:10 #173
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_19337902
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:46 schreef Jerruh het volgende:

[..]

je bent grappig
en een kasta-na-aper .
put
your
clothes
on!
  zondag 23 mei 2004 @ 16:55:13 #174
33189 RM-rf
1/998001
pi_19339390
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:58 schreef Jerruh het volgende:

en een kasta-na-aper .
*bibber*, krijgen we dat nu ook al?
voor je het weet gaan ze in Enschede of Ede-wageingen op een dinsdag in de eerste helft van juni een kasta-dag houden, waar dit soort tiepes zich dan gaat verzamelen en hun afkeer van makkelijk identificeerbare groepen openlijk kan uiten en de schuld leggen bij zoiets als het onderwijssysteem.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 23 mei 2004 @ 17:07:57 #175
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_19339704
quote:
Op zondag 23 mei 2004 16:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

*bibber*, krijgen we dat nu ook al?
voor je het weet gaan ze in Enschede of Ede-wageingen op een dinsdag in de eerste helft van juni een kasta-dag houden, waar dit soort tiepes zich dan gaat verzamelen en hun afkeer van makkelijk identificeerbare groepen openlijk kan uiten en de schuld leggen bij zoiets als het onderwijssysteem.
ja, zolang het maar niet hun eigen schuld is .
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')