Wat maakt DAT nou weer uit?quote:Je zegt wel dat het je niets kan schelen dat iemand homo is en wat ze 'uitvreten' maar waarom plaats je ze dan toch in een hokje?
Hier een reactie van een homo:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:12 schreef EvilFaith het volgende:
hmm ik zelf ben biseksueel en vind het niet zo raar als mensen zeggen dat lesbisch/homoseksualiteit onnatuurlijk is, als je kijkt naar man en vrouw zie je gewoon dat dat perfect past en de manier is om je voor te planten. Twee mannen of twee vrouwen kunnen niet op een natuurlijke manier een kind verwekken, het moet via inplanting of adopteren. Maar dat het onnatuurlijk is betekend natuurlijk niet dat het verkeerd is. Ik denk ook dat mensen zo worden geboren, er in elk geval een aanleg voor hebben, ik denk namelijk ook dat het kan worden versterkt als je in een omgeving zit waar al veel homoseksulen zijn, je komt er dan immers eerder mee in aanraking en gaat er makkelijker en sneller over nadenken dan als iemand in een omgeving zit met alleen maar hetero's.
Ik hoop dat er nog wat leuke reacties komen ipv alle homo's zijn lief en gaan allemaal leuk met vrouwen om. Discrimineren hoort niet, maar voortrekken ook niet. Zijn allemaal mensen, waarvan er overal, bij homo's, hetero's en bi's een paar lijpo's tussen zitten...
Da's omdat het nooit op tv is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:44 schreef satanmymaster het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen homo-sexualen maar ik vind het wel een beetje raar om te zien als twee mannen met elkaar zoennen (of meer)
Hier nog een homo, nou ja, pot dan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:24 schreef OutKast het volgende:
[..]
Hier een reactie van een homo:
<knip>
Het enige wat ik wil is mijn eigen leven leiden zonder dat er op elke hoek van de straat wel iemand staat die zo nodig iets moet zeggen over homo-sexuelen. Jullie hetero's zouden het nog zwaar hebben zonder homo's. Bijna niets meer om op te k*nkeren of ouwe tyfushoeren.
die scheppen idd een totaal verkeer beeld (dat laatste!)...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:28 schreef stuifzand het volgende:
[..]
Hier nog een homo, nou ja, pot dan.![]()
Dank je wel voor bovenstaand stukje.
Ik ben het niet helemaal met je eens, want ik vind het songfestival heel cliché bijvoorbeel wel erg leuk, maar het gequote stuk...chapeau!!
Dat gedoe elke keer <zucht>
Voor mij is hetero-zijn heel onnatuurlijk. Ik kan me, als vrouw, niet voorstellen dat iemand het echt leuk vindt om met een man samen te zijn. So be it, daar ga ik toch ook niet over liggen zeuren.
Sjeezus zeg...
En als ik heel eerlijk ben, lijkt het of het alleen maar erger wordt met die intolerantie tegenover niet-hetero's. Zo erg dat ik er af en toe bang van wordt. Niet direct voor mezelf, maar wat Bush bijvoorbeeld rondblaat, daar word ik helemaal flauw van. En als mensen dat serieus gaan nemen, dan is het hek van de dam. Wat hier in Nederland zo allemaal maar gezegd mag worden tegenwoordig, daar ben ik ook bang voor.
En ook ik kots op de boottocht in augustus. Tenminste wel op die lui op die boten die weer zonodig in hun (nog net definieerbaar als) ondergoed moeten gaan staan te zwiepen. Over een verkeerd beeld scheppen gesproken![]()
Dat jij niet home bent ok,maar moet je niet van die onzin zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:28 schreef stuifzand het volgende:
Voor mij is hetero-zijn heel onnatuurlijk.
Volgens mij heb jij het verkeerd gelezen...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:53 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dat jij niet home bent ok,maar moet je niet van die onzin zeggen![]()
Okquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:54 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het verkeerd gelezen...
Ben ik het wel z'n beetje mee eens.. Ondanks dat ik niets tegen homoseksuelen heb (al hoeft het er ook weer niet ingewreven te worden, ik kan er nou niet bepaald met plezier naar kijken) kan ik het niet helemaal normaal vinden en blijft het voor mijn gevoel onnatuurlijk, net als TS al aangaf.quote:Ikzelf vind 't maar raar dat homo-gedoe. Het is onnatuurlijk ....( nouja kan ik dit als feit brengen? ben overigens niet gelovig ofzo) maar ik denk toch dat man-vrouw gewoon de natuur is, niet man-man.
Ook geloof ik niet zo dat homoseksuelen als homoseksuelen zo geboren worden maar ik denk dat ze zo gevormd worden (in tegenstelling tot de meerderheid in m'n omgeving). Misschien zit er zelfs wel een kinkie in de kabel in de bovenkamer oei hier zal ik op worden aangevallen
Bron:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:03 schreef Kindred_Spirits het volgende:
homosexualiteit is een afwijking in de hersenen
jahoor, religieuze fundamentalisten in overvloedquote:Op vrijdag 21 mei 2004 03:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af: Zijn er nou eigenlijk nog mensen die 'anti'-homo zijnof misschien kan ik beter zeggen homoseksualteit vreemd vinden.
het komt in de natuur voor => het is natuurlijkquote:Ikzelf vind 't maar raar dat homo-gedoe. Het is onnatuurlijk ....( nouja kan ik dit als feit brengen? ben overigens niet gelovig ofzo) maar ik denk toch dat man-vrouw gewoon de natuur is, niet man-man.
je weet het blijkbaar beter dan al onze wetenschappers, ik zou me alvast opgeven voor de nobelprijsquote:Ook geloof ik niet zo dat homoseksuelen als homoseksuelen zo geboren worden maar ik denk dat ze zo gevormd worden (in tegenstelling tot de meerderheid in m'n omgeving). Misschien zit er zelfs wel een kinkie in de kabel in de bovenkamer oei hier zal ik op worden aangevallen
je behandelt ze niet anders, maar vindt ze tegelijkertijd vreemd.. beetje hypocriet is het wel natuurlijkquote:Ik heb trouwens homo's in m'n kennissen en vriendenkring.....heb echt niks tegen die mensen, maar ik vind het wel onnatuurlijk en vreemd. Ik behandel homo's niks anders trouwens (geen idee waarom dat zou moeten t zijn ook gewone mensen).
ik ben zelf lesbisch, en ik zou niet weten waardoor ik zo "gevormd" zou zijn. het gaat puur om inlevingsvermogen. kun jij je inleven in een homosesueel? ik kan dat in ieder geval wel in een heteroseksueelquote:Zijn er nog meer mensen die er zo over denken? Eigenlijk denk ik dat diep van binnen veel mensen dit wel vinden. Maar we zijn gelukkig wel een ruimdenkend volkje
(het zal mij persoonlijk echt aan de kont roesten wat ze met mekaar uitvreten)
Gepromoot? Wat lul je nou dom man? Ik zie in elke fucking televisie serie alleen maar hetero's. Dus dat wordt behoorlijk gepromoot. Hoor je mij daarover zeiken? Of TMF waar Mental Theo en Jeroen Post het de hele dag over lekkere wijven hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben ik het wel z'n beetje mee eens.. Ondanks dat ik niets tegen homoseksuelen heb (al hoeft het er ook weer niet ingewreven te worden, ik kan er nou niet bepaald met plezier naar kijken) kan ik het niet helemaal normaal vinden en blijft het voor mijn gevoel onnatuurlijk, net als TS al aangaf.
Wat ik wel belachelijk vind is dat het homo-zijn tegenwoordig zo 'gepromoot' wordt.. Alsof homo zijn geweldig is.. En dan al die homo-parades en feesten. Waarom in godsnaam, zo bevorder je toch juist alleen maar het beeld dat ze "anders" zijn?
En dat kind kan dus beter in het tehuis blijven?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:40 schreef -Lotte- het volgende:
Ik heb er geen problemen in, zolang dingen maar niet te ver worden doorgevoerd. Kinderen adopteren door 2 mannen.... tja, dat vind ik wel een struikelpunt.. omdat ik vind dat een kind gewoon een vader en moeder verdient.
Ik denk dat er ook genoeg gezinnen zijn van man en vrouw die kinderen willen adopteren.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dat kind kan dus beter in het tehuis blijven?
Er zijn talloze kinderen die prima worden opgevoed door alleenstaande ouders, of door grootouders, of in vele andere mogelijke situaties die niet voldoen aan 'het ideaalbeeld'. Twee ouders van het gelijke geslacht is m.i. gewoon een van die vele mogelijke gezinsvormen waarin een kind prima kan opgroeien. Het belangrijkst is tenslotte de liefde.
En nu de reactie op de rest?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:58 schreef -Lotte- het volgende:
Ik denk dat er ook genoeg gezinnen zijn van man en vrouw die kinderen willen adopteren.
De vraag is groter dan het aanbod.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:24 schreef OutKast het volgende:
[..]
Hier een reactie van een homo:
Ik WIL geen kinderen. Ik ben er ook tegen dat homo-stellen kinderen adopteren. Ik ben er ook op tegen dat er gay-parades worden gehouden. Ik ben er op tegen dat lesbische stellen via een kunstmatige weg een kind krijgen. Ik heb een hekel aan feminem's. Ik kan een transsexueel absoluut niet begrijpen. Ik wil niet op de koffie met mijn lover bij zijn familie. Ik kots op Gordon en Gerard Joling en al die andere showbizz faggots. Ik hoef niet perse met mijn partner door de Koningin te worden uitgenodigd. Ik haat Albert Verlinden. Ik kijk nooit naar RTL BouleRvard. Ik discrimineer ook regelmatig en heb vooroordelen. Ik ben bang voor de Islam. Ik ben ook bang voor Christelijken. Ik vindt George W. Bush een mongool. Ik haat Kylie Minogue. Ik kijk haat mode-programma's op RTL4. Het lijkt me heerlijk af en toe iemand helemaal de tyfus te slaan. Mijn favoriete films gaan over WO2. Ik ben verslaafd aan Guns N Roses. Ik vindt de meeste homo's mongolen. De meeste hetero-sexuele mannen vindt ik losers die bij hun bitch onder de plak zitten. Er zijn maar weinig heteromannen die echt voor zichzelf kunnen zorgen. Ik heb een hekel aan van die trendy wijven die een homo-vriend als fashion-item willen hebben. Wijven die homo's liev vinden.
Maar Jezus-fuckin'-Christ, k*nker een keer op met je "ik-vindt-homo's-onnatuurlijk" gezeik. Je moet eens weten waar ik allemaal op kots wat typisch hetero-sexueel gedrag is. Open ik daar regelmatig topique's over? Nee, omdat ik wel wat beters te doen heb......iedereen vindt wel iets stom of onnatuurlijk. Maar ALLES wat wij doen is natuurlijk. Dus ook homo's, geloven, oorlog voeren, haten....etc. Ook het haten van homo's is natuurlijk. Het zit in je genen. Jij kan daar ook niets aan doen.
Het enige wat ik wil is mijn eigen leven leiden zonder dat er op elke hoek van de straat wel iemand staat die zo nodig iets moet zeggen over homo-sexuelen. Jullie hetero's zouden het nog zwaar hebben zonder homo's. Bijna niets meer om op te k*nkeren of ouwe tyfushoeren.
Naast dat ik denk dat het ongepast is ( als mannen samen geen kinderen kunnen krijgen dan is het dus niet natuurlijk ingegeven ), denk ik dat twee mannen niet dezelfde waarde kunnen bijbrengen als een echte vader en moeder. Dat er andere vormen zijn zoals alleenstaande ouder of grootouders, dat is ook zonde. Beter dat de kinderen zo opgevoed worden ipv een tehuis zou ik zeggen, maar het heeft simpelweg geen voorkeur boven een normale gezinsverhouding lijkt mij?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:54 schreef DennisMoore het volgende:
Er zijn talloze kinderen die prima worden opgevoed door alleenstaande ouders, of door grootouders, of in vele andere mogelijke situaties die niet voldoen aan 'het ideaalbeeld'. Twee ouders van het gelijke geslacht is m.i. gewoon een van die vele mogelijke gezinsvormen waarin een kind prima kan opgroeien. Het belangrijkst is tenslotte de liefde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |