Naar bed?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:22 schreef Repeat het volgende:
.....maar meestal neem ik gewoon wat kauwgompjes.....
ja kan toch, neem wat kauwgom, dan ff achter de pc en dan ff tv kijke en dan slapenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:25 schreef thoth het volgende:
[..]
Naar bed?![]()
zou dat niet gaan schuren dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:25 schreef Repeat het volgende:
hmmz ja, of maak van touw een hete string![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef Pluym het volgende:
Ik heb trouwens geen boxers of pyjama broek over om te gaan slapen straks, naakt dan maar?
Nee oke, ter overbrugging. Ik stelde me zo voor dat je kauwend en al naar bed gingquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:26 schreef Repeat het volgende:
ja kan toch, neem wat kauwgom, dan ff achter de pc en dan ff tv kijke en dan slapen
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:32 schreef Repeat het volgende:
naja ik hem er meestal geen zin meer in, 1 keer missen maakt toch niks uit?
Mhwa ik ben dan wel zo mietig dat ik echt mijn tanden moet hebben gepoetst voor het slapen gaan, ik heb trouwens wel een of andere slip gevonden, zou dat niet te strak worden voor vanavond?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:32 schreef Repeat het volgende:
naja ik hem er meestal geen zin meer in, 1 keer missen maakt toch niks uit?
Da's ook klote.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:33 schreef static het volgende:
Ja, altijd. Heb dan ook 0 gaatjes en wat wil ik zo houden.
Wat? Dat ie geen gaatjes heeft, of dat ie altijd z'n tanden poetst?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 03:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's ook klote..
Geen gaatjes.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 03:36 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Wat? Dat ie geen gaatjes heeft, of dat ie altijd z'n tanden poetst?![]()
Zo doe ik het ook. Als ik genoeg bij ben om te poetsen -> poetsen. Anders niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:58 schreef VoodooChild het volgende:
Ja, ik poets ze altijd tenzij ik zo ver heen ben dat ik de deurknop niet meer kan vinden.
Wat is de lol van gaatjes, ik ben als de dood voor de tandsarts.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 03:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen gaatjes..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |