Omdat die zaak niet open is om middernachtquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef jonbongoof het volgende:
Waarom niet meteen teruggegaan?
he past preciesquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:46 schreef mazaru het volgende:
Ik had lekker een turkse pizza gehaald, dus dacht ik daarnet: "Die ga ik eens lekker opeten!"
De eerste hap smaakte heerlijk!![]()
Bij de tweede hap knarstte er iets tussen mijn kiezen, dus ik werk dat harde stukje met mijn tong naar buiten, kijk eens wat er toen uit mijn mond kwam!
[afbeelding]
Dat had heel slecht af kunnen lopen![]()
Nou heb ik nog een snee in mijn tong ook!![]()
Dat stuk glas bewaar ik, daar ga ik morgen eens even mee terug, voor mij geen turkse pizza meer voorlopig!![]()
Tja, mijn ogen waren groter dan mijn maag, ik had een broodje shoarma gehaald, en die turkse pizza, maar toen ik dat broodje op had, toen had ik geen honger meer.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:53 schreef jonbongoof het volgende:
ehm als ik het goed begrijp haal je turkse pizza en ga je die uren later opeten? Tis een rare wereld...
Kerel, rustig maar. Het zijn Turken. Ga morgen terug en je krijgt een tegoedbon voor 20 broodjes shoarma ofzoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, mijn ogen waren groter dan mijn maag, ik had een broodje shoarma gehaald, en die turkse pizza, maar toen ik dat broodje op had, toen had ik geen honger meer.
Dus had ik die bewaard voor mijn middernacht snack.![]()
Lekker hoor, nou zit ik hier met een snee in mijn tong, een misselijk gevoel over dat verhaal met die lange haar, en lichtelijk paranoide gevoelens over hoe dat stuk glas in mijn pizza is gekomen.
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:00 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Kerel, rustig maar. Het zijn Turken. Ga morgen terug en je krijgt een tegoedbon voor 20 broodjes shoarma ofzoEn nee, dat soort dingen gebeuren geen 2 keer.
Hoe wou je een stuk glas in een pizza krijgen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me sterk dat dat met opzet gedaan is hoor, maak me nou niet paranoïde![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:06 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hoe wou je een stuk glas in een pizza krijgen?
Je legt een plak deeg neer en je gooit een glas erop kapot.. nee, dat kan niet, nou het kan wel, maar dan pak je een nieuw plak deeg niet? Of je legt die plak deeg vol met ritueel geslacht schapenvlees.. en je gooit een stuk glas erin.
Of het moet in de oven gebeurt zijn.
Ik zweer het je, ze hebben het expres gedaan! Ze hebben wel een erg scherp en puntig stukje glas voor uitgekozen.
Ik kan je niet volgenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:06 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hoe wou je een stuk glas in een pizza krijgen?
Je legt een plak deeg neer en je gooit een glas erop kapot.. nee, dat kan niet, nou het kan wel, maar dan pak je een nieuw plak deeg niet? Of je legt die plak deeg vol met ritueel geslacht schapenvlees.. en je gooit een stuk glas erin.
Of het moet in de oven gebeurt zijn.
Ik zweer het je, ze hebben het expres gedaan! Ze hebben wel een erg scherp en puntig stukje glas voor uitgekozen.
Als ik mijn glas laat vallen, hoor ik dat echt wel. En als je deeg aan het rollen bent en er zit glas in, dan voel je dat vanzelf als je bv. je klauwen openliggen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:25 schreef Drifter__ het volgende:
Nou jah, expres? Denk van niet.
Misschien was er naast die gene die het deeg aan het rollen was en glas kapot gegaan ofzo...
En hij het stukje niet opgemerkt had.
Sarcastisch of zwakzinnig, t is geweldigquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:31 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Als ik mijn glas laat vallen, hoor ik dat echt wel. En als je deeg aan het rollen bent en er zit glas in, dan voel je dat vanzelf als je bv. je klauwen openliggen.
Bij het er opleggen van de stuff moet je ook je handen gebruiken lijkt me, moet je ook wel merken dan.
Het kan per ongeluk gegaan zijn, maar ook waarschijnlijk is is dat die Turk dat expres gedaan heeft voor bijv. een bijdrage aan de Jihad ofzo.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:34 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Sarcastisch of zwakzinnig, t is geweldig
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:36 schreef T3rr0r het volgende:
Ik stop altijd dingen in voedsel wat ik heb gehaald, en dan als ik het bijna op heb dan loop ik ermee naar de kassa en zeg dat er glas o.i.d. in zat. Dan eis ik m'n geld terug.
Op die manier heb ik al vaak gratis gegeten! \o/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |