abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:46:42 #1
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_19282816
Ik had lekker een turkse pizza gehaald, dus dacht ik daarnet: "Die ga ik eens lekker opeten!"
De eerste hap smaakte heerlijk!
Bij de tweede hap knarstte er iets tussen mijn kiezen, dus ik werk dat harde stukje met mijn tong naar buiten, kijk eens wat er toen uit mijn mond kwam!

Dat had heel slecht af kunnen lopen
Nou heb ik nog een snee in mijn tong ook!
Dat stuk glas bewaar ik, daar ga ik morgen eens even mee terug, voor mij geen turkse pizza meer voorlopig! :'(
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:49:10 #2
95001 jonbongoof
Wie heeft mijn naam gejat?
pi_19282863
Waarom niet meteen teruggegaan?
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe,maar luister niet.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:49:52 #3
38396 mazaru
pi_19282880
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef jonbongoof het volgende:
Waarom niet meteen teruggegaan?
Omdat die zaak niet open is om middernacht
pi_19282881
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:46 schreef mazaru het volgende:
Ik had lekker een turkse pizza gehaald, dus dacht ik daarnet: "Die ga ik eens lekker opeten!"
De eerste hap smaakte heerlijk!
Bij de tweede hap knarstte er iets tussen mijn kiezen, dus ik werk dat harde stukje met mijn tong naar buiten, kijk eens wat er toen uit mijn mond kwam!

[afbeelding]

Dat had heel slecht af kunnen lopen
Nou heb ik nog een snee in mijn tong ook!
Dat stuk glas bewaar ik, daar ga ik morgen eens even mee terug, voor mij geen turkse pizza meer voorlopig!
he past precies

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_19282899
Zo dan!

Ik had het ook een tijdje terug, alleen met een lange zwarte haar, erg ranzig. Ik ben teruggegaan en heb gezegd: ''Ik vroeg een turkse pizza met sla, niet met haar'' Of ik een nieuwe pizza wilde...nee ik wil mijn geld terug. Heb ik ook gehad, maar geen turkse pizza meer gehaald daar.
Back in business.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:53:50 #6
95001 jonbongoof
pi_19282981
ehm als ik het goed begrijp haal je turkse pizza en ga je die uren later opeten? Tis een rare wereld...
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:58:24 #7
38396 mazaru
pi_19283091
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:53 schreef jonbongoof het volgende:
ehm als ik het goed begrijp haal je turkse pizza en ga je die uren later opeten? Tis een rare wereld...
Tja, mijn ogen waren groter dan mijn maag, ik had een broodje shoarma gehaald, en die turkse pizza, maar toen ik dat broodje op had, toen had ik geen honger meer.
Dus had ik die bewaard voor mijn middernacht snack.
Lekker hoor, nou zit ik hier met een snee in mijn tong, een misselijk gevoel over dat verhaal met die lange haar, en lichtelijk paranoide gevoelens over hoe dat stuk glas in mijn pizza is gekomen.
pi_19283139
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef mazaru het volgende:

[..]

Tja, mijn ogen waren groter dan mijn maag, ik had een broodje shoarma gehaald, en die turkse pizza, maar toen ik dat broodje op had, toen had ik geen honger meer.
Dus had ik die bewaard voor mijn middernacht snack.
Lekker hoor, nou zit ik hier met een snee in mijn tong, een misselijk gevoel over dat verhaal met die lange haar, en lichtelijk paranoide gevoelens over hoe dat stuk glas in mijn pizza is gekomen.
Kerel, rustig maar. Het zijn Turken. Ga morgen terug en je krijgt een tegoedbon voor 20 broodjes shoarma ofzo En nee, dat soort dingen gebeuren geen 2 keer.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:04:49 #9
38396 mazaru
pi_19283260
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:00 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Kerel, rustig maar. Het zijn Turken. Ga morgen terug en je krijgt een tegoedbon voor 20 broodjes shoarma ofzo En nee, dat soort dingen gebeuren geen 2 keer.

Toch jammer dat ik nu niet in Amerika woon, daar kun je er een flink slaatje uit slaan.
pi_19283298
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nou, het lijkt me sterk dat dat met opzet gedaan is hoor, maak me nou niet paranoïde
Hoe wou je een stuk glas in een pizza krijgen?

Je legt een plak deeg neer en je gooit een glas erop kapot.. nee, dat kan niet, nou het kan wel, maar dan pak je een nieuw plak deeg niet? Of je legt die plak deeg vol met ritueel geslacht schapenvlees.. en je gooit een stuk glas erin.
Of het moet in de oven gebeurt zijn.

Ik zweer het je, ze hebben het expres gedaan! Ze hebben wel een erg scherp en puntig stukje glas voor uitgekozen.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:13:00 #11
38396 mazaru
pi_19283468
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:06 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Je legt een plak deeg neer en je gooit een glas erop kapot.. nee, dat kan niet, nou het kan wel, maar dan pak je een nieuw plak deeg niet? Of je legt die plak deeg vol met ritueel geslacht schapenvlees.. en je gooit een stuk glas erin.

Ik zweer het je, ze hebben het expres gedaan! Ze hebben wel een erg scherp en puntig stukje glas voor uitgekozen.

Ja, dat puntje is wel heel gemeen he?!
pi_19283730
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:06 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ik kan je niet volgen Is dit nou sarcasme of ben je zwakzinnig?
pi_19283753
Nou jah, expres? Denk van niet.

Misschien was er naast die gene die het deeg aan het rollen was en glas kapot gegaan ofzo...
En hij het stukje niet opgemerkt had.
pi_19283904
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:25 schreef Drifter__ het volgende:
Nou jah, expres? Denk van niet.

Misschien was er naast die gene die het deeg aan het rollen was en glas kapot gegaan ofzo...
En hij het stukje niet opgemerkt had.
Als ik mijn glas laat vallen, hoor ik dat echt wel. En als je deeg aan het rollen bent en er zit glas in, dan voel je dat vanzelf als je bv. je klauwen openliggen.

Bij het er opleggen van de stuff moet je ook je handen gebruiken lijkt me, moet je ook wel merken dan.

Het kan per ongeluk gegaan zijn, maar ook waarschijnlijk is is dat die Turk dat expres gedaan heeft voor bijv. een bijdrage aan de Jihad ofzo.
pi_19283959
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:31 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Als ik mijn glas laat vallen, hoor ik dat echt wel. En als je deeg aan het rollen bent en er zit glas in, dan voel je dat vanzelf als je bv. je klauwen openliggen.

Bij het er opleggen van de stuff moet je ook je handen gebruiken lijkt me, moet je ook wel merken dan.

Het kan per ongeluk gegaan zijn, maar ook waarschijnlijk is is dat die Turk dat expres gedaan heeft voor bijv. een bijdrage aan de Jihad ofzo.
Sarcastisch of zwakzinnig, t is geweldig
pi_19284209
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:34 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Sarcastisch of zwakzinnig, t is geweldig

Hou het maar op het eerste
  vrijdag 21 mei 2004 @ 09:50:35 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_19286975
Spreek ze gewoon aan met yarak daaro Heb je zeker een moordaanslag
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 21 mei 2004 @ 09:58:16 #18
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_19287071
hygiene regels zijn niet zo nauw in bepaalde gelegenheden;

dus ik zie het wel voor me: Of je deeg werd gemaakt; een glas donderde kapot en dat stuk werd over het hoofd gezien....

OF: Je deegbal is op de grond geflikkerd... en...
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 11:36:02 #19
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_19288817
Ik stop altijd dingen in voedsel wat ik heb gehaald, en dan als ik het bijna op heb dan loop ik ermee naar de kassa en zeg dat er glas o.i.d. in zat. Dan eis ik m'n geld terug.

Op die manier heb ik al vaak gratis gegeten! \o/
It's about being boss, not being the boss...
  vrijdag 21 mei 2004 @ 14:07:19 #20
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_19292124
Geld terug vragen een een jaar abonoment op pizza's, zal ze leren
pi_19293638
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 11:36 schreef T3rr0r het volgende:
Ik stop altijd dingen in voedsel wat ik heb gehaald, en dan als ik het bijna op heb dan loop ik ermee naar de kassa en zeg dat er glas o.i.d. in zat. Dan eis ik m'n geld terug.

Op die manier heb ik al vaak gratis gegeten! \o/
ben je nou nederlander ofniet?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 21:50:04 #22
95001 jonbongoof
pi_19303031
Kunnen ze kijken waardoor het komt, briljant ik zie het al voor me 4 turken lopen met stukje glas door de keuken om te zien waar die scherf vandaan komt. Heb liever dat ze gaan opletten tijdens het bereiden. Heb niet indruk dat die tenten zich druk maken over klachten van klanten.
pi_19303092
Ik zou contact opnemen met de keuringsdienst van waren om ze eens goed te stangen
pi_19303118
Weet je zeker dat het geen plastick is? Het zou wel eens van de pan afgebroken kunnen zijn namelijk.
1337ness straal je uit....
  vrijdag 21 mei 2004 @ 21:54:32 #25
95001 jonbongoof
pi_19303147
O ja nog een tip: die lui van de smaakpolitie of sbs aktienieuws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')