Daniels kan de pot op. Waar is het bewijs dat Daniels uit dezelfde tijdlijn als TOS-TNG etc. komt? Nergens. Dat dit conflict met de Xindi niet behoort tot het verleden van Daniels betekent niet dat het conflict niet onderdeel is van de TOS-TNG etc. tijdlijn. Wat mij betreft is Enterprise een prequel voor TOS, zoals de makers het ook noemen. Bovendien hebben B&B altijd positief gereageerd op de vraag of ENT zich in dezelfde tijdlijn als TOS-TNG etc. afspeelt. Ik ga er dan ook vanuit dat de tijdlijn van Daniels dusdanig gewijzigd wordt om plaats te maken voor de 'juiste' star trek tijdlijn die we al die jaren gevolgd hebben.quote:pff, je moet even seizoen 1, 2 en 3 in gedachten nemen. Daniels heeft al een paar keer gezegd, this wasn't suppossed to happen.
Idem.quote:Die Temperol Cold war heeft een grote invloed gehad op het geheel en zonder de Suliban was de Enterprise al verloren gegaan. ( Aflevering waar Sillik Enterprise red van een warpkern breuk.
De Xindi komen per ongeluk terecht in het Star Empire en zien Romulus aan voor de aarde en knallen het de lucht in.quote:De romulan war zal er zeker voorkomen alleen de vraag is; HOE ?!
Niet zo serieus... en ik had het dan ook over een 'vervroegde' BotF...quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:49 schreef Summoner het volgende:
[..]
Onzin, de Federation wordt pas in 2161 opgericht. We zitten nu in 2154.![]()
Jammer... maar het blijft mooi...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:45 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Niet zo serieus... en ik had het dan ook over een 'vervroegde' BotF...
[afbeelding]
[afbeelding]
cool, die had ik gemist...quote:
Minefieldquote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:11 schreef deff het volgende:
[..]
cool, die had ik gemist...
welke eps is dat dan?
Dit kan uiteraard een andere tijdlijn zijn, maar het kan dus ook "dezelfde" tijdslijn zijn, en daniels moet Archer nu behoeden voor het maken van fouten die BOTF in de weg staan. Of misschien dat deze gebeurtenissen nu in elke tijdslijn aan het gebeuren zijn, zodat de sphere builders tenminste in 1 tijdslijn zegevieren. Who knows ?!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:07 schreef Summoner het volgende:
[..]
Daniels kan de pot op. Waar is het bewijs dat Daniels uit dezelfde tijdlijn als TOS-TNG etc. komt? Nergens. Dat dit conflict met de Xindi niet behoort tot het verleden van Daniels betekent niet dat het conflict niet onderdeel is van de TOS-TNG etc. tijdlijn. Wat mij betreft is Enterprise een prequel voor TOS, zoals de makers het ook noemen. Bovendien hebben B&B altijd positief gereageerd op de vraag of ENT zich in dezelfde tijdlijn als TOS-TNG etc. afspeelt. Ik ga er dan ook vanuit dat de tijdlijn van Daniels dusdanig gewijzigd wordt om plaats te maken voor de 'juiste' star trek tijdlijn die we al die jaren gevolgd hebben.
[..]
Idem.
Misschien zijn er wel meerdere tijdlijnen waarin Daniels voorkomt. De 'timecop' In Voyager (ben naam ff kwijt) beleefde ook meerdere tijdlijnen (eindigde zelfs een keer als zwerver in de 20e eeuw) en als ik me goed herinner had hij het zelfs over het 'samenvoegen' van meerdere versies van zichzelf uit verschillende tijdlijnen. Met Daniels kunnen ze dus alle kanten op.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:07 schreef Summoner het volgende:
[..]
Daniels kan de pot op. Waar is het bewijs dat Daniels uit dezelfde tijdlijn als TOS-TNG etc. komt? Nergens. Dat dit conflict met de Xindi niet behoort tot het verleden van Daniels betekent niet dat het conflict niet onderdeel is van de TOS-TNG etc. tijdlijn. Wat mij betreft is Enterprise een prequel voor TOS, zoals de makers het ook noemen. Bovendien hebben B&B altijd positief gereageerd op de vraag of ENT zich in dezelfde tijdlijn als TOS-TNG etc. afspeelt. Ik ga er dan ook vanuit dat de tijdlijn van Daniels dusdanig gewijzigd wordt om plaats te maken voor de 'juiste' star trek tijdlijn die we al die jaren gevolgd hebben.
[..]
Idem.
Het had dezelfde tijdlijn kunnen zijn, maar Daniels uitspraak in "Carpenter Street", over dat het conflict met de Xindi niet hoort plaats te vinden maakt dat onmogelijk. Hij had het erover dat de effecten van de wijziging van het verleden zijn tijd nog niet bereikt hadden. Wat hij daarmee bedoelt begrijp ik totaal niet, want het gaat in tegen alles wat we weten over tijdreizen in Trek.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:45 schreef DarthNick het volgende:
Dit kan uiteraard een andere tijdlijn zijn, maar het kan dus ook "dezelfde" tijdslijn zijn, en daniels moet Archer nu behoeden voor het maken van fouten die BOTF in de weg staan. Of misschien dat deze gebeurtenissen nu in elke tijdslijn aan het gebeuren zijn, zodat de sphere builders tenminste in 1 tijdslijn zegevieren. Who knows ?!
Interessante theorie! Het zou wel verwarrend zijn, meerdere Daniels die Archer proberen te manipuleren. Wat zou het gaaf zijn als er ineens twee Daniels' in Archers ready room verschenen, met allebei een ander plan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:15 schreef Miwe het volgende:
Misschien zijn er wel meerdere tijdlijnen waarin Daniels voorkomt. De 'timecop' In Voyager (ben naam ff kwijt) beleefde ook meerdere tijdlijnen (eindigde zelfs een keer als zwerver in de 20e eeuw) en als ik me goed herinner had hij het zelfs over het 'samenvoegen' van meerdere versies van zichzelf uit verschillende tijdlijnen. Met Daniels kunnen ze dus alle kanten op.
Never gonna happen. Ik ben overigens nog steeds benieuwd naar wie die heerser van de Suliban is. Ik zit te denken aan een vulcan, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:39 schreef Summoner het volgende:
[..]
Interessante theorie! Het zou wel verwarrend zijn, meerdere Daniels die Archer proberen te manipuleren. Wat zou het gaaf zijn als er ineens twee Daniels' in Archers ready room verschenen, met allebei een ander plan.
Kom op man, zo ingewikkeld maken schrijvers het nooit. Het moet wel redelijk mainstream blijven wil het uberhaupt kans maken de kijkcijfers op te krikkenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:49 schreef Summoner het volgende:
[..]
D'oh!
Ik heb ook een keer gedacht dat het een Vulcan is, nl: Soval. Hij probeert al sinds het begin van de serie de Enterprise uit de ruimte te houden en de stem van die Suliban heerser en de schim die je af en toe ziet, deden me een keer aan hem denken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Never gonna happen. Ik ben overigens nog steeds benieuwd naar wie die heerser van de Suliban is. Ik zit te denken aan een vulcan, maar zeker weten doe ik het niet.
interessant artikel overigens op startrek.com:
http://www.startrek.com/s(...)es/article/3686.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |