eurocentenneukers...quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:39 schreef Pharox het volgende:
[..]
Stelletje centeneukers..
Ja ok, je hebt gelijk met je eurocenten... miereneuker die je bentquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:40 schreef Xlarge het volgende:
[..]
eurocentenneukers...
euromiereneu.........quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:58 schreef Pharox het volgende:
[..]
Ja ok, je hebt gelijk met je eurocenten... miereneuker die je bent [afbeelding]
Heel verstandig... laten we ons maar bezig houden met BIER!! Ik drink het niet, maar ik werk er wel veel mee, dus ik weet er nog wel het nodige van af...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:03 schreef Xlarge het volgende:
[..]
euromiereneu.........
laat ook maar
He Master of all bitches, leef je nog??? Ik probeer je intro op FOK aan de gang te houden....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:08 schreef Pharox het volgende:
[..]
Heel verstandig... laten we ons maar bezig houden met BIER!! Ik drink het niet, maar ik werk er wel veel mee, dus ik weet er nog wel het nodige van af...
Doe es chillquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:57 schreef Pharox het volgende:
[..]
He Master of all bitches, leef je nog??? Ik probeer je intro op FOK aan de gang te houden....
Nee, ik zei: ik probeer je intro op gang te HOUDEN!!! Leer eens lezen of ben je nou al weer zat??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:09 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
En een newbie die een newbie introduceert
Mag ik ook??quote:
Waar blijt me bier, MOAB???quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:34 schreef Pharox het volgende:
[..]
Mag ik ook??
Hier of coursequote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:24 schreef Pharox het volgende:
[..]
Waar blijt me bier, MOAB???
* klokklokklokklokklok...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:26 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
[..]
Hier of course [afbeelding]
Succes
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:29 schreef zoalshetis het volgende:
heb je een duveltje?
awel plezant (of mag ik gewoon hollands blijven lullen met een duveltje?)quote:
heerlijk!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:37 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
[..]
[afbeelding]
En voor als je meer zin hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |