ik gok (gezien de site van Tagnar) dat ze met RM gewoon RoleMaster bedoeld...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Verbaast me niets.
Geil zeg.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:05 schreef FuifDuif het volgende:
Registeraccountant.
Nou, ik dacht toch echt dat mensen zoals jij meer tussen de dieren horen als we afgaan op je seksuele overtuigingen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga jij tussen de dieren wonen...apen dacht ik zelf wel bij je passen.. zijn wij van je af!
Ze bedoelde de Rector Magnificus manquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:07 schreef GewoneMan het volgende:
ik gok (gezien de site van Tagnar) dat ze met RM gewoon RoleMaster bedoeld...
de RPGers onder ons weet wel wat dat is (ik gok op Tagnar) dafjedaf ga ik door voor de magnetron???
RM betekent Rector Magnificus. Geef die magnetron maar hier, I need one.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:07 schreef GewoneMan het volgende:
ik gok (gezien de site van Tagnar) dat ze met RM gewoon RoleMaster bedoeld...
de RPGers onder ons weet wel wat dat is (ik gok op Tagnar) dafjedaf ga ik door voor de magnetron???
overijssel rulez!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
mijne ook, HOOR!
Ik studeer, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:09 schreef petre86 het volgende:
overijssel rulez!!!!
welke plaats woon je??
pardon?? onderbouwing?? jij geeft zelf aan dat jij je wilt gedragen zoals dieren het doen.. wat zeg ik daarover dan?? nou? nou? vertel!!?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou, ik dacht toch echt dat mensen zoals jij meer tussen de dieren horen als we afgaan op je seksuele overtuigingen.
Hengelo? Landbouwschool?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef dafjedaf het volgende:
Ik studeer, wat denk je zelf?
Wat een mietje he, jij vroeg tenminste meteen mn msnquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef FuifDuif het volgende:
Wat dacht je petre. Nu heb je jezelf wel genoeg geprofileert onder de dames en voornamelijk dafjedaf? Je maakt een move? Je vraagt naar haar woonplaats?
op de foto waar jij op staat nadat je klappen hebt gehad van dafjedaf??? nee dank je enne ben al leeg, ik heb namelijk in tegenstelling tot jou weleens sexquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En dan ga jij rukken zeker.
zwolle enschede of deventer...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Mag ik een klinker kopen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
De rector magnificus van de landbouwschool heeft me toch een dikke lul jongen, sow.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef FuifDuif het volgende:
Hengelo? Landbouwschool?
Nee zeer zeker niet. Wel lezen hè. Wij als mensen zijn instaat om lusten te weerstaan en dieren niet. Dat maakt ons mensen. Zolang je je toegeeft aan je lusten zonder remmingen, dan kun je net zo goed tussen de dieren gaan zitten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef petre86 het volgende:
pardon?? onderbouwing?? jij geeft zelf aan dat jij je wilt gedragen zoals dieren het doen.. wat zeg ik daarover dan?? nou? nou? vertel!!?
hbo is geen studerenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef petre86 het volgende:
zwolle enschede of deventer...
denk enschede..
zit zelf in zwolle op windesheim..
oei oei oeiquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
op de foto waar jij op staat nadat je klappen hebt gehad van dafjedaf??? nee dank je enne ben al leeg, ik heb namelijk in tegenstelling tot jou weleens sex![]()
Ik heb een e, een e, en een e. Welke wil je?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef bolivian het volgende:
Mag ik een klinker kopen?
Heb je het nu niet over de stier in de schoolstallen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:13 schreef dafjedaf het volgende:
De rector magnificus van de landbouwschool heeft me toch een dikke lul jongen, sow.
:'( :'( :'( snik daar gaat mn Sharp magnetron, die site van Tagnar was waarom ik fout gokte :'( :'( :'(quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
RM betekent Rector Magnificus. Geef die magnetron maar hier, I need one.
op grond van wat dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:14 schreef OllieA het volgende:
Zou die FuifDuif misschien zo langzamerhand een permban kunnen krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |