Wie is er hier nou de loser? Junk?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:54 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, hou daar s mee opje vroeg zelf of ik echt studeer, zeg ik ja moet ik t weer bewijzen
loser
Nee, ik neuk de RM. Duuuh.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:55 schreef FuifDuif het volgende:
Hoe kom jij trouwens aan die goede cijfers? Ga je regelmatig onder de tafel bij je professoren?
goh een persoonlijke aanval!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoe kom jij trouwens aan die goede cijfers? Ga je regelmatig onder de tafel bij je professoren?
Waar?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef FuifDuif het volgende:
Junk?
Dat heeft te maken met de kracht om de lust te weerstaan. Vergelijk de boom in het hof van Eden. God had Adam en Eva verboden van de vruchten te eten van de boom en toch deden ze het. Hun lusten waren zo groot, dat ze zich niet konden bedwingen. Het is één grote test.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
oke ga even mee op de gelovige toer:
god heeft de vrouw geschapen
dus ook de mogenlijkheid voor haar om van seks te genieten dmv het orgasme.
waarom zou je zo'n goddelijk geschenk niet gebruiken??
kun je dat verklaren dan??
Sorry? Ik word constant persoonlijk aangevallen. Zie je nu zelf ook het dubbele van je aantijgingen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
goh een persoonlijke aanval!
niet met het onderwerp te maken
ZWAK heeeeel ZWAK
dat is ook een van je minpunten fd!!
en bij de man ligt dat anders?? vertel...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de kracht om de lust te weerstaan. Vergelijk de boom in het hof van Eden. God had Adam en Eva verboden van de vruchten te eten van de boom en toch deden ze het. Hun lusten waren zo groot, dat ze zich niet konden bedwingen. Het is één grote test.
Verbaast me niets.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nee, ik neuk de RM. Duuuh.
Dat is toch wat anders? Dat is juist een afstraffing van het niet klaren van de klus. Immers, het doel is nog steeds de voortplanting.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
en bij de man ligt dat anders?? vertel...
zijn blauwe ballen geen test?? waarom niet??
nee hoor, mijn persoonlijke aanvallen hebben weldegelijk met het onderwerp te maken!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Sorry? Ik word constant persoonlijk aangevallen. Zie je nu zelf ook het dubbele van je aantijgingen?
Ach, als ik straks volkomen onterecht mijn papiertje heb, spreek ik je vast nog wel eens....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef FuifDuif het volgende:
Verbaast me niets.
Ik had het niet over jou, maar over dafjedaf. Ze noemde me onder andere loser.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:00 schreef petre86 het volgende:
nee hoor, mijn persoonlijke aanvallen hebben weldegelijk met het onderwerp te maken!
Meen je serieus dat je echt geirriteerd bent door mij?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:00 schreef petre86 het volgende:
en wellicht irriteer je ons allemaal zo erg dat we je wel kunnen wurgen?? maarja hoe doe je dat op een forum....
tuurlijk we verdraaien het nog even verder.. de vrouw moet al het werk doen.. de man is toch het belangrijkste.. zonder zijn goddelijke zaad geen mens..tuurlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders? Dat is juist een afstraffing van het niet klaren van de klus. Immers, het doel is nog steeds de voortplanting.
Als mijn psychiater bedoel je zeker? Wat wil je eigenlijk gaan doen uiteindelijk?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:00 schreef dafjedaf het volgende:
Ach, als ik straks volkomen onterecht mijn papiertje heb, spreek ik je vast nog wel eens....
Ik bedoelde natuurlijk losser, niet zo zeiken over spellingsfouten zeg....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:01 schreef FuifDuif het volgende:
Ik had het niet over jou, maar over dafjedaf. Ze noemde me onder andere loser.
GO dafje GO, beloof ons 1 ding FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:44 schreef dafjedaf het volgende:
Ik zou het er niet op wagen als ik jou was
je zet geen namen bij je postjes.. ik ben niet helderziend hoor!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar over dafjedaf. Ze noemde me onder andere loser.
[..]
Meen je serieus dat je echt geirriteerd bent door mij?
Dat heeft er niets mee te maken. Kijk naar de dierenwereld. Het mannetje moet klaarkomen om voortplanting mogelijk te maken. Klaarkomen van het vrouwtje is niet nodig. Het is zo ongelofelijk simpel allemaal.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:01 schreef petre86 het volgende:
tuurlijk we verdraaien het nog even verder.. de vrouw moet al het werk doen.. de man is toch het belangrijkste.. zonder zijn goddelijke zaad geen mens..tuurlijk
mannen zijn beter vrouwen zijn tweederangs burger... tuurlijk
Wat jij wilt. Het is vrij logisch dat mensen die het niet kunnen winnen de zaak afdoen met een droomwereldje-argument. Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:00 schreef petre86 het volgende:
leef jij maar verder in je droomwereldje fd! of ga verhuizen naar staphorst of rijssen...
Dictator worden. Of huisvrouw. Of beide. En jij?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef FuifDuif het volgende:
Wat wil je eigenlijk gaan doen uiteindelijk?
niet fucken met losser he!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk losser, niet zo zeiken over spellingsfouten zeg....
En dan ga jij rukken zeker.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
GO dafje GO, beloof ons 1 ding FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Registeraccountant.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dictator worden. Of huisvrouw. Of beide. En jij?
ga jij tussen de dieren wonen...apen dacht ik zelf wel bij je passen.. zijn wij van je af!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Kijk naar de dierenwereld. Het mannetje moet klaarkomen om voortplanting mogelijk te maken. Klaarkomen van het vrouwtje is niet nodig. Het is zo ongelofelijk simpel allemaal.
[..]
Wat jij wilt. Het is vrij logisch dat mensen die het niet kunnen winnen de zaak afdoen met een droomwereldje-argument. Lekker makkelijk.
Hou toch op. Denk je dat ik in dat soort simpele hersenspelletjes trap? Losser slaat helemaal nergens op in de context van die zin.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk losser, niet zo zeiken over spellingsfouten zeg....
mijne ook, HOOR!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef petre86 het volgende:
niet fucken met losser he!ligt wel in MIJN provincie he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |