en dat zegt wat??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij echt niet zomaar aankunt. Een man tegen een vrouw, weet je.
Ja, maar wat voor man tegen wat voor vrouw....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:40 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk dat jij mij echt niet zomaar aankunt. Een man tegen een vrouw, weet je.
Nee hoor. Jij denkt dat iedere vrouw zo is, zoals jij ze graag ziet. Maar jammer voor je, er zijn ook nog fatsoenlijke vrouwen. Denk je dat ik omga met mensen, die zich zo toegeven op hun primitieve lusten en daar nog trots op zijn ook? Doe maar niet alsof mijn kansen niet bestaan, want ik weet wel beter.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:40 schreef petre86 het volgende:
jij gaat het klooster in??
waar slaat deze reactie op?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kinderwens?
wat vind je van mijn argumenten? dat een vrouw seks lekker moet vinden omdat ze anders niet wil neuken? als een vrouw er geen genot van zou ondervinden, waarom zou ze dan nog seks willen?? er moet voor haar ook iets te winnen zijn hoor!quote:Vind ik niet. Biologisch gezien kan een vrouw alleen zwanger worden door een ejaculerende man, ook al komt zij zelf niet klaar. Dus de ejaculatie van de man is voor de reproductiefunctie cruciaal en die van de vrouw niet.
Nou, nu je stonend ben zul je in ieder geval dan minder controle hebben. Normaal gesproken kun je me misschien wel aan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:44 schreef dafjedaf het volgende:
Ik zou het er niet op wagen als ik jou was
wat een ONZIN zeg:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een gezeik altijd over dat klaar laten komen van vrouwen. Een vrouw kan net zo goed voldaan zijn zonder klaar te komen. Maar het mannelijk orgasme, die is cruciaal.
Heee dafjedaf, hallo. Ik ben er weer.
dus jij weet ineens dat ik me toegeef aan primitieve lusten???quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij denkt dat iedere vrouw zo is, zoals jij ze graag ziet. Maar jammer voor je, er zijn ook nog fatsoenlijke vrouwen. Denk je dat ik omga met mensen, die zich zo toegeven op hun primitieve lusten en daar nog trots op zijn ook? Doe maar niet alsof mijn kansen niet bestaan, want ik weet wel beter.
Ik ben gewend om mannen plat tegen de grond te werkenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:45 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, nu je stonend ben zul je in ieder geval dan minder controle hebben. Normaal gesproken kun je me misschien wel aan.
Intelligentie ontbreekt er bij jou wel aan, of niet? Ik zei kinderwens ja. Veel vrouwen krijgen op den duur een kinderwens (lijkt me vrij normaal trouwens). In principe hoeft seks dan niet eens lekker te zijn, want de bevrediging haalt ze dan uit het zwanger worden. Immers, haar wens gaat daarmee in vervulling.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
waar slaat deze reactie op?
kun je ook inhoudelijk reageren??
ik reageerde op:
[..]
wat vind je van mijn argumenten? dat een vrouw seks lekker moet vinden omdat ze anders niet wil neuken? als een vrouw er geen genot van zou ondervinden, waarom zou ze dan nog seks willen?? er moet voor haar ook iets te winnen zijn hoor!
niet iedere vrouw doet het alleen voor kids of om haar partner tevreden te houden.
masturberen doe je toch ook voor je plezier? dus skes is er ook voor je plezier!
ook voor het plezier van de vrouw!
klaarkomen hoort daar ook bij!
Mensen, als je stoned bent is dit net zo onlogischquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:47 schreef FuifDuif het volgende:
Intelligentie ontbreekt er bij jou wel aan, of niet? Ik zei kinderwens ja. Veel vrouwen krijgen op den duur een kinderwens (lijkt me vrij normaal trouwens). In principe hoeft seks dan niet eens lekker te zijn, want de bevrediging haalt ze dan uit het zwanger worden. Immers, haar wens gaat daarmee in vervulling.
Waar baseer jij die kans op? Ik ken toch meisjes in mijn directe omgeving, die er net zo over denken? Verder hele normale mensen hoor. Ze studeren enzovoort.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:47 schreef petre86 het volgende:
dus jij weet ineens dat ik me toegeef aan primitieve lusten???
helderziend ofzo??
je het idd wel kansen: 0,00000000001% ofzo??
die primitieve lusten zorgen wel voor de instandhouding van het menselijke ras hoor!
op den duur ja.. weer zo'n krom argument..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Intelligentie ontbreekt er bij jou wel aan, of niet? Ik zei kinderwens ja. Veel vrouwen krijgen op den duur een kinderwens (lijkt me vrij normaal trouwens). In principe hoeft seks dan niet eens lekker te zijn, want de bevrediging haalt ze dan uit het zwanger worden. Immers, haar wens gaat daarmee in vervulling.
En jij studeert? Of zei je dat ook eens in een stoned bui? Kan me het namelijk nauwlijks voorstellen, of anders moet de wetenschappelijke wereld vrezen... want jij bent geen aanwinst.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:49 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Mensen, als je stoned bent is dit net zo onlogisch
Op dit moment sta ik hoog genoeg voor een cum laude, dus och....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:50 schreef FuifDuif het volgende:
En jij studeert? Of zei je dat ook eens in een stoned bui? Kan me het namelijk nauwlijks voorstellen, of anders moet de wetenschappelijke wereld vrezen... want jij bent geen aanwinst.
zielig voor die meisjes.. dat ze alleen maar seks gaan hebben om hun partner klaar te laten komen en om kinderen te krijgen..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waar baseer jij die kans op? Ik ken toch meisjes in mijn directe omgeving, die er net zo over denken? Verder hele normale mensen hoor. Ze studeren enzovoort.
Zei ik dat jij je toegeeft aan primitieve lusten? Wel goed lezen hè!
Nee, niet bepaald. Ik zie zoveel mensen hier generaliseren als het over mij gaat en dan vaak met betrekking tot het geloof. Ik vind dat ook momenten waarop dat echt niet kan, maar ja. Vrouwen neuken niet alleen wanneer ze kinderen willen, ik bracht het naar voren als argument voor een situatie waarbij vrouwen wel seks willen, maar eventueel klaarkomen geen issue is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:50 schreef petre86 het volgende:
op den duur ja.. weer zo'n krom argument..
dus vrouwen neuken alleen als ze kids willen? anders hoeven ze toch niet bevredigd te worden??
wat krom zeg
kijk dat vind ik zo achterlijk aan jou
je generaliseerd veel te vaak en op momenten waar dat echt niet kan
daarom heb ik eigenlijk een hekel aan duscussieren met jou!
snappie?!!
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:52 schreef dafjedaf het volgende:
Op dit moment sta ik hoog genoeg voor een cum laude, dus och....
Nou, zo extreem is het niet hoor. Het is alleen dat zij nog meer in hun leven hebben wat belangrijk voor ze is. Ze zijn niet echt zo eenvoudig dat seks het enige waardevolle is. Kom op zeg, het is maar seks.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:52 schreef petre86 het volgende:
zielig voor die meisjes.. dat ze alleen maar seks gaan hebben om hun partner klaar te laten komen en om kinderen te krijgen..
het eigen orgasme is niet belangrijk.. het zijn toch maar vrouwen.. die kunnen ook wel zwanger worden zonder dat ze zelf klaarkomen.. ze worden wel bevredigd in al hun behoeften door de zwangerschap...
tuuurlijk
Ja, hou daar s mee opquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:53 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan zoveel zeggen hier.
Hoe kom jij trouwens aan die goede cijfers? Ga je regelmatig onder de tafel bij je professoren?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:53 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, en dan word je bi, is het weer niet goed! gdvrdmm!
oke ga even mee op de gelovige toer:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Ik zie zoveel mensen hier generaliseren als het over mij gaat en dan vaak met betrekking tot het geloof. Ik vind dat ook momenten waarop dat echt niet kan, maar ja. Vrouwen neuken niet alleen wanneer ze kinderen willen, ik bracht het naar voren als argument voor een situatie waarbij vrouwen wel seks willen, maar eventueel klaarkomen geen issue is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |