Dan zoek je jezelf toch een andere man. Of je legt het ff uit hoet het precies zit. Verder gaat het er ook om dat de dame in kwestie weet wat ze nodig heeft om een orgasme te krijgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:55 schreef dafjedaf het volgende:
Wij zeggen dat alleen maar dat het zonder ook bevredigend is, want als een man zn ego gkrenkt is wil ie al helemaal niet meer neuken.
Ga anders op iemand kotsen die het wel een hol kan schelen wat jij denkt, huillie!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:12 schreef FuifDuif het volgende:Wat een schandelijk figuur ben jij zeg. Echt walgelijk
.
JIJ komt met zogenaamde feiten.. en je kunt ze NERGENS mee onderbouwen.. kun je ze dus ook niet gebruiken!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:10 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben geen seksuoloog. Lees eens een boek erover zou ik zeggen.
Eerst mij proberen te pakken op vrienden/seks/en mensen die het niet met mij eens zijn... dingen die gewoon nergens op slaan dus... en dan net doen alsof je neus bloed. Tja, je bent nu eenmaal stoned. Dat vind ik geen argument, dafjedaf.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:12 schreef dafjedaf het volgende:
Steek onder water? Huh?
Oh met mijn vriend heb ik hier geen last van hoor, die was nog maagd, die is nog kneedbaar. Het waren meer de mannen daarvoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:13 schreef Breetai het volgende:
Dan zoek je jezelf toch een andere man. Of je legt het ff uit hoet het precies zit. Verder gaat het er ook om dat de dame in kwestie weet wat ze nodig heeft om een orgasme te krijgen.
Ik wil best wel wat moeite er in steken om het voor allebei een aangename ervaring te maken maar het moet wel van 2 kanten komen.
als iemand gelijk heefd.. waarom zou ik haar niet steunen???quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nu moet je toch meemaken. Je negeert de gehele steek onder water van dafjedaf en je durft mij terecht te wijzen? Hoe typerend weer..
En ben je nu ook verslaafd aan de wiet trouwens?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:13 schreef dafjedaf het volgende:
Ga anders op iemand kotsen die het wel een hol kan schelen wat jij denkt, huillie!
Oh datte... Das geen steek onder water, das een kutopmerkingquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:14 schreef FuifDuif het volgende:
Eerst mij proberen te pakken op vrienden/seks/en mensen die het niet met mij eens zijn... dingen die gewoon nergens op slaan dus... en dan net doen alsof je neus bloed. Tja, je bent nu eenmaal stoned. Dat vind ik geen argument, dafjedaf.
Neuh, waarom zou ik?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:16 schreef FuifDuif het volgende:
En ben je nu ook verslaafd aan de wiet trouwens?
neej jou argumenten zijn briljant..... duh NIET dus!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:14 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Eerst mij proberen te pakken op vrienden/seks/en mensen die het niet met mij eens zijn... dingen die gewoon nergens op slaan dus... en dan net doen alsof je neus bloed. Tja, je bent nu eenmaal stoned. Dat vind ik geen argument, dafjedaf.
Het gaat erom dat ze haar woede op mij afreageert door totaal niet relevante zaken erbij te betrekken. Alsof je alleen vrienden hebt wanneer je ze naar de oren praat. Mijn vrienden en ik accepteren elkaars mening, hoe anders die ook is. Maar ik begrijp dat dafjedaf's wereld anders werkt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
als iemand gelijk heefd.. waarom zou ik haar niet steunen???
Neeee, wij moeten eens een verkeerde opmerking maken. Dan kunnen we meteen getuige worden van een thermonucleaire ontploffing. Mogen we ook eens van ons af gaan bijten en emotioneel gaan reageren.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:11 schreef dafjedaf het volgende:
Jongen, ik ben stoned en ik wil klaarkomen, hou s op met je gedram, ik zit hier even te kankeren op mannen in het algemeen dus voel je niet zo aangevallen.tering heej, mannen ook altijd!
Van jou had ik dan toch op zijn minst meer hulp verwacht in de strijd. Maar nee, je verlaat voor voor de schone dafjedaf. Want tja, als je kunt kiezen tussen een FuifDuif en een chick on a mission... dan kiest de man voor de laatste.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:13 schreef Caesu het volgende:
je hebt je eigen topic weer hard en diep verneukt
Life is hard.... And so am I.....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:20 schreef FuifDuif het volgende:
Van jou had ik dan toch op zijn minst meer hulp verwacht in de strijd. Maar nee, je verlaat voor voor de schone dafjedaf. Want tja, als je kunt kiezen tussen een FuifDuif en een chick on a mission... dan kiest de man voor de laatste.
Ik haalde een stuk aan uit de serie Seks Sense van Discovery Channel. De achterliggende gedachte ervan weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:17 schreef petre86 het volgende:
neej jou argumenten zijn briljant..... duh NIET dus!!
Ik kan wel tegen kritiek, mits die ergens op slaat.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:17 schreef petre86 het volgende:
(of heb ik je nu uit je droom geholpen??)
fd kan niet tegen kritiek! dan rent ie weg! schijtluis!
als jij nou gewoon onze mening accepteerd en eens moeite doet je in te leven in de vrouwen.. en waarom het voor hen belangrijk zou kunnen zijn om OOK klaar te komen.... maar ne hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze haar woede op mij afreageert door totaal niet relevante zaken erbij te betrekken. Alsof je alleen vrienden hebt wanneer je ze naar de oren praat. Mijn vrienden en ik accepteren elkaars mening, hoe anders die ook is. Maar ik begrijp dat dafjedaf's wereld anders werkt.
Valt mee, je moet je natuurlijk niet te veel illusies maken in je illusionaire wereld waarin je nu verkeerd. Straks ga je er nog in geloven.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:21 schreef dafjedaf het volgende:
Life is hard.... And so am I.....
ooow gaan we anderen napraten???? zeg dat danquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik haalde een stuk aan uit de serie Seks Sense van Discovery Channel. De achterliggende gedachte ervan weet ik niet.
[..]
Ik kan wel tegen kritiek, mits die ergens op slaat.
De realiteit is iets wat alleen bestaat in jouw subjectieve perceptie.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:23 schreef FuifDuif het volgende:
Valt mee, je moet je natuurlijk niet te veel illusies maken in je illusionaire wereld waarin je nu verkeerd. Straks ga je er nog in geloven.
zelfreflectie.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:23 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Valt mee, je moet je natuurlijk niet te veel illusies maken in je illusionaire wereld waarin je nu verkeerd. Straks ga je er nog in geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |