ja dus??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:57 schreef FuifDuif het volgende:
petre86, er komen nog wel eens wetenschappelijke programma's op Discovery Channel bijvoorbeeld.
Ja, en daarom hebben zij wel vrienden en seks en mensen die het met ze eens zijn en jij niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef FuifDuif het volgende:
Zucht... waarom probeer ik het uberhaupt nog. De meeste kerels hier reageren met van die totaal vrouwvriendelijke en vrouwbegrijpende posts, gewoonweg om in een goed daglicht te komen bij de dames en er wellicht nog wel eentje te scoren.
jij hebt nog nooit gescoord en het zal nog wel even duren als je zo doorgaat ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef FuifDuif het volgende:
Zucht... waarom probeer ik het uberhaupt nog. De meeste kerels hier reageren met van die totaal vrouwvriendelijke en vrouwbegrijpende posts, gewoonweg om in een goed daglicht te komen bij de dames en er wellicht nog wel eentje te scoren.
zou je ook eens moeten doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef FuifDuif het volgende:
gewoonweg om in een goed daglicht te komen bij de dames en er wellicht nog wel eentje te scoren.
Amen........quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, mannen mogen lekker klagen als wij ons bedenken, hoei hoei hoei, als HIJ niet is klaargekomen is het een DRAAAAMAAAAA![]()
En ondertussen PROBEREN ze niet eens om de vrouw te laten klaarkomen, en als je daar wat van zegt ben je een bitch. JA HOOR!!!
Wij zouden het eens moeten proberen, dit soort opmerkingen, stelletje hypocrietelingen!
Soms hoeft het ook niet hoor.... Maar meestal wel en dus ligt de verhouding verkeerd.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:59 schreef petre86 het volgende:
ja dus??
als dafjedaf als vrouw zegt te moeten klaarkomen om zich bevredigd te voelen. wie ben jij om te zeggen dat ze ongelijk heefd??
Hahaha, wat een compleet domme post dit. Ten eerste heb ik genoeg vrienden. Het feit dat je daarmee komt geeft al weer aan hoe jij bent, zwak wanneer je het niet kunt winnen (vrienden hebben hier totaal niet mee te maken namelijk). Ten tweede zie ik niet wat seks ermee te maken heeft. Alsof ik seks wil hebben met iemand hier op het forum. Ten derde, jij zegt dingen dus alleen maar om ergens bij te horen? Lekker persoontje ben je dan. Ik heb een eigen mening en daar kom ik voor uit.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:59 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, en daarom hebben zij wel vrienden en seks en mensen die het met ze eens zijn en jij niet.
Ik ben zo blij voor je, ik kom bijna klaar. Bijna.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:02 schreef FuifDuif het volgende:
Hahaha, wat een compleet domme post dit. Ten eerste heb ik genoeg vrienden. Het feit dat je daarmee komt geeft al weer aan hoe jij bent, zwak wanneer je het niet kunt winnen (vrienden hebben hier totaal niet mee te maken namelijk). Ten tweede zie ik niet wat seks ermee te maken heeft. Alsof ik seks wil hebben met iemand hier op het forum. Ten derde, jij zegt dingen dus alleen maar om ergens bij te horen? Lekker persoontje ben je dan. Ik heb een eigen mening en daar kom ik voor uit.
goh hij veranderd weer van ondetwerp en reageerd niet OT!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahaha, wat een compleet domme post dit. Ten eerste heb ik genoeg vrienden. Het feit dat je daarmee komt geeft al weer aan hoe jij bent, zwak wanneer je het niet kunt winnen (vrienden hebben hier totaal niet mee te maken namelijk). Ten tweede zie ik niet wat seks ermee te maken heeft. Alsof ik seks wil hebben met iemand hier op het forum. Ten derde, jij zegt dingen dus alleen maar om ergens bij te horen? Lekker persoontje ben je dan. Ik heb een eigen mening en daar kom ik voor uit.
Dan duurt het nog maar even. Ik ben niet van plan om mijn mening zo even bij te stellen, enkel om de reden om te kunnen scoren. Dat zou vrij zwak zijn. Verder vind ik dat men onderhand maar eens op moet houden met zeuren over emancipatie. Ik hoef niet zo nodig ge-emancipeerd te zijn en ik laat mij dat ook niet opleggen. En nee, de man is niet belangrijker... hou eens op om in dat soort termen voor mij te spreken. Ik zeg alleen dat het biologisch gezien voor de man meer noodzakelijker is... gemiddeld gezien. Het feit dat je zoiets gewoon wilt ontkennen getuigt van zo weinig kennis op het gebied.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:00 schreef petre86 het volgende:
jij hebt nog nooit gescoord en het zal nog wel even duren als je zo doorgaat ja.
maar ik vind jou standpunt gewoon achterlijk en onge-emancipeerd.
"een vrouw hoefd niet klaar te komen.. alleen de man is belangrijk" zo komt dat gezwets van jou op mij over!
LOLquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:16 schreef fr0x het volgende:
Pff, egt een FuifDuif topic.
Logische reactie dit. Je kunt er niet eens inhoudelijk op ingaan en dus geef je er zo'n draai aan. En er maar voor zorgen, dafjedaf, dat iedereen je hier maar mag. Ook al houdt dat in, dat jij je meningen een beetje bij moet schaven.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:04 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ben zo blij voor je, ik kom bijna klaar. Bijna.
tegelijk klaarkomen bijvoorbeeld is 10x intenser/lekkerder.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:03 schreef FuifDuif het volgende:
Caesu, nee.
Dus ik moet steeds OT reageren, terwijl anderen op- en aanmerkingen maken? Daag.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
goh hij veranderd weer van ondetwerp en reageerd niet OT!!!!
waar heb ik dat eerder gezien... hmmmm irritant!!!
uuuuhm heet dat misschien "je aanpassen aan de normen en waarden van de hedendaagse maatschappij en je niet a-sociaal, discriminerend of beledigend gedragen" ??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Logische reactie dit. Je kunt er niet eens inhoudelijk op ingaan en dus geef je er zo'n draai aan. En er maar voor zorgen, dafjedaf, dat iedereen je hier maar mag. Ook al houdt dat in, dat jij je meningen een beetje bij moet schaven.
Ik ben geen seksuoloog. Lees eens een boek erover zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:08 schreef petre86 het volgende:
biologisch gezien... onder bouw dat eens?
zijn blauwe ballen schadelijker dan de spanning opgebouwd bij een vrouw die niet ontladen is??
jij begint off topic... en anderen verwijten niet goed te reageren??? krom erg kromquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus ik moet steeds OT reageren, terwijl anderen op- en aanmerkingen maken? Daag.
Jongen, ik ben stoned en ik wil klaarkomen, hou s op met je gedram, ik zit hier even te kankeren op mannen in het algemeen dus voel je niet zo aangevallen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:08 schreef FuifDuif het volgende:
Logische reactie dit. Je kunt er niet eens inhoudelijk op ingaan en dus geef je er zo'n draai aan. En er maar voor zorgen, dafjedaf, dat iedereen je hier maar mag. Ook al houdt dat in, dat jij je meningen een beetje bij moet schaven.
Nu moet je toch meemaken. Je negeert de gehele steek onder water van dafjedaf en je durft mij terecht te wijzen? Hoe typerend weer.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
uuuuhm heet dat misschien "je aanpassen aan de normen en waarden van de hedendaagse maatschappij en je niet a-sociaal, discriminerend of beledigend gedragen" ??
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jongen, ik ben stoned en ik wil klaarkomen, hou s op met je gedram, ik zit hier even te kankeren op mannen in het algemeen dus voel je niet zo aangevallen.tering heej, mannen ook altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |