abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:39:29 #51
39446 303
(C) Roland
pi_19282641
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, mannen mogen lekker klagen als wij ons bedenken, hoei hoei hoei, als HIJ niet is klaargekomen is het een DRAAAAMAAAAA En ondertussen PROBEREN ze niet eens om de vrouw te laten klaarkomen, en als je daar wat van zegt ben je een bitch. JA HOOR!!! Wij zouden het eens moeten proberen, dit soort opmerkingen, stelletje hypocrietelingen!
Beetje gefrustreerd?
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:41:15 #52
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19282688
Ja! Ik vind dat zo'n hypocriete mentaliteit, alsof een vrouwelijk orgasme is, iets wat je "ook kunt doen". En wij maar zeggen nee hoor schatje, geeft niet dat ik niet klaarkwam, ik vond het zo ook heel lekker. Hypocriete sletten zijn we!!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19282742
en waarom faken vrouwen het dan best wel vaak eigenlijk???
dan komen ze ook niet overtuigend over als ze gaan zeuren dat zij nooit klaarkomen....
dag
pi_19282765
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:41 schreef dafjedaf het volgende:
Ja! Ik vind dat zo'n hypocriete mentaliteit, alsof een vrouwelijk orgasme is, iets wat je "ook kunt doen". En wij maar zeggen nee hoor schatje, geeft niet dat ik niet klaarkwam, ik vond het zo ook heel lekker. Hypocriete sletten zijn we!!
hypocriete sletten zijn ok.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:46:09 #55
39446 303
(C) Roland
pi_19282805
Een deel van de vrouwen is zelf nog nooit klaargekomen zelfs! Niet zelf experimenteren, bang zijn om je te laten gaan en weet ik niet wat meer voor ongein krijg je als datende man over je heen hoor!

Als vrouw inititatief nemen om zelf ook klaar te komen zou bij veel vrouwen zeker helpen, zeg je bedgenoot wat je wilt en laat het hem niet zelf uitzoeken.
pi_19282806
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:43 schreef petre86 het volgende:
dan komen ze ook niet overtuigend over als ze gaan zeuren dat zij nooit klaarkomen....
omdat ze willen slapen en hun ego te strelen anders zijn ze bang dat ie helemaal niet meer omhoog gaat staan.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:47:32 #57
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19282835
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:43 schreef petre86 het volgende:
Ik fake niet.... Heb wel eens gehad dat een jongen dacht dat ik klaarkwam maar dat was helemaal niet, ik ben gewoon luidruchtig. En wij zeuren veel minder vaak als wij niet zijn klaargekomen, dat is eerder uitzondering dan regel, terwijl mannen het als heel vreemd ervaren als zij tijdens het vrijen niet komen. Dat vind ik STOM!!!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:47:44 #58
39446 303
(C) Roland
pi_19282838
Het zijn trouwens wel altijd de vrouwen die opeens willen stoppen met sex, dat heb ik nog nooit van een man gehoord (maarja, die hoeft ook weinig te zeggen als hij het niet wil omdat het resultaat van niet willen wel duidelijk is bij een man)
pi_19282859
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:46 schreef Caesu het volgende:

[..]

omdat ze willen slapen en hun ego te strelen anders zijn ze bang dat ie helemaal niet meer omhoog gaat staan.
daar heb je bij de jongere kerels toch bijna nooit last van...
is ze ook niet goed begonnen met haar partner te leren om haar te laten genieten..
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:49:45 #60
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19282878
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:47 schreef 303 het volgende:
Het zijn trouwens wel altijd de vrouwen die opeens willen stoppen met sex, dat heb ik nog nooit van een man gehoord (maarja, die hoeft ook weinig te zeggen als hij het niet wil omdat het resultaat van niet willen wel duidelijk is bij een man)
Ja, mannen kunnen het dan geeneens gewoon zeggen, die gaan gewoon expres heel ongemotiveerd doen totdat de vrouw denkt van, ja laat dan maar zitten lamlul.

"Laat maar schatje, je bent moe he, ga maar lekker slapen"
pi_19282902
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:47 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik fake niet.... Heb wel eens gehad dat een jongen dacht dat ik klaarkwam maar dat was helemaal niet, ik ben gewoon luidruchtig. En wij zeuren veel minder vaak als wij niet zijn klaargekomen, dat is eerder uitzondering dan regel, terwijl mannen het als heel vreemd ervaren als zij tijdens het vrijen niet komen. Dat vind ik STOM!!!
lichamelijk is er ook een verschil he..
de penis is makkelijker te stumileren dan de clitoris..
die raak je niet altijs even goed.. de eikel word altijd wel gestimuleerd, voor de clitoris moet je meer werk doen..
maar iig moet je er wel voor zorgen dat beide genieten van de seks
dag
pi_19282924
Wat een gezeik altijd over dat klaar laten komen van vrouwen. Een vrouw kan net zo goed voldaan zijn zonder klaar te komen. Maar het mannelijk orgasme, die is cruciaal.

Heee dafjedaf, hallo. Ik ben er weer.
pi_19282936
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ja, mannen kunnen het dan geeneens gewoon zeggen, die gaan gewoon expres heel ongemotiveerd doen totdat de vrouw denkt van, ja laat dan maar zitten lamlul.

"Laat maar schatje, je bent moe he, ga maar lekker slapen"
volgens mij heb je een beetje zelfzuchtige partners gehad.....
dag
pi_19282959
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een gezeik altijd over dat klaar laten komen van vrouwen. Een vrouw kan net zo goed voldaan zijn zonder klaar te komen. Maar het mannelijk orgasme, die is cruciaal.
kijk dat bedoel ik nou
zo'n achterlijke post..
wat wil je hiermee bereiken?
dat je nog minder serieus genomen wordt??

hoe weet jij wat vrouwen willen?
beetje zwart wit he!
sex is er alleen om kids te krijgen en de vrouw hoefd niet te genieten het is haar taak de man te pleziere..... bijbel bla bla vers 69:69 ?
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:54:09 #65
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19282991
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom is het mannelijk orgasme cruciaal en dat van ons niet?

EN

Wat weet jij van het vrouwelijk orgasme?
pi_19283000
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:53 schreef petre86 het volgende:

[..]

kijk dat bedoel ik nou
zo'n achterlijke post..
wat wil je hiermee bereiken?
dat je nog minder serieus genomen wordt??
Dat zou dan eerder aan jou liggen, want ik vertel gewoon een stukje feitelijke informatie. Een vrouw hoeft niet klaar te komen om voldoening te krijgen van seks, dat is bekend. Daarentegen zal de man wel moeten ejaculeren om bevredigd te worden.
pi_19283019
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef dafjedaf het volgende:
Waarom is het mannelijk orgasme cruciaal en dat van ons niet?

EN

Wat weet jij van het vrouwelijk orgasme?
Nou ik mag toch aannemen dat dit soort kennis wel bekend is. Een man die niet klaarkomt heeft een vrij groot probleem na die tijd en een vrouw hoeft niet per se klaar te komen.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:55:58 #68
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283027
Wij zeggen dat alleen maar dat het zonder ook bevredigend is, want als een man zn ego gkrenkt is wil ie al helemaal niet meer neuken.
pi_19283033
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat zou dan eerder aan jou liggen, want ik vertel gewoon een stukje feitelijke informatie. Een vrouw hoeft niet klaar te komen om voldoening te krijgen van seks, dat is bekend. Daarentegen zal de man wel moeten ejaculeren om bevredigd te worden.
hoezo moet een man ejaculeren om zich prettig te voelen bij seks??
wie zegt dat een vrouw zich bevredigd voelt als je niet is gekomen? jij? ben jij een vrouw die dat uit ervaring kan zeggen??
dag
pi_19283049
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

een vrouw doet het met de man
pi_19283059
petre86, er komen nog wel eens wetenschappelijke programma's op Discovery Channel bijvoorbeeld.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:57:19 #72
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283063
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:55 schreef FuifDuif het volgende:
Nou ik mag toch aannemen dat dit soort kennis wel bekend is. Een man die niet klaarkomt heeft een vrij groot probleem na die tijd en een vrouw hoeft niet per se klaar te komen.
Gelul. Wij kunnen ons net zo onbevredigd voelen en er zijn ook mannen die het niet erg vinden om niet klaar te komen.
pi_19283075
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:55 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

lichamelijk misschien niet
maar ze is wel teleurgesteld of hopeloos.. of vol met stress..
een man kan ook wel met "blauwe ballen" leven hoor
is dus ook geen noodzaak dus!
dag
pi_19283089
Zucht... waarom probeer ik het uberhaupt nog. De meeste kerels hier reageren met van die totaal vrouwvriendelijke en vrouwbegrijpende posts, gewoonweg om in een goed daglicht te komen bij de dames en er wellicht nog wel eentje te scoren.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:58:54 #75
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283107
Ik heb blauwe eierstokken soms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')