Beetje gefrustreerd?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, mannen mogen lekker klagen als wij ons bedenken, hoei hoei hoei, als HIJ niet is klaargekomen is het een DRAAAAMAAAAA![]()
En ondertussen PROBEREN ze niet eens om de vrouw te laten klaarkomen, en als je daar wat van zegt ben je een bitch. JA HOOR!!!
Wij zouden het eens moeten proberen, dit soort opmerkingen, stelletje hypocrietelingen!
hypocriete sletten zijn ok.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:41 schreef dafjedaf het volgende:
Ja! Ik vind dat zo'n hypocriete mentaliteit, alsof een vrouwelijk orgasme is, iets wat je "ook kunt doen". En wij maar zeggen nee hoor schatje, geeft niet dat ik niet klaarkwam, ik vond het zo ook heel lekker. Hypocriete sletten zijn we!!
omdat ze willen slapen en hun ego te strelen anders zijn ze bang dat ie helemaal niet meer omhoog gaat staan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:43 schreef petre86 het volgende:
en waarom faken vrouwen het dan best wel vaak eigenlijk???
dan komen ze ook niet overtuigend over als ze gaan zeuren dat zij nooit klaarkomen....
Ik fake niet.... Heb wel eens gehad dat een jongen dacht dat ik klaarkwam maar dat was helemaal niet, ik ben gewoon luidruchtig. En wij zeuren veel minder vaak als wij niet zijn klaargekomen, dat is eerder uitzondering dan regel, terwijl mannen het als heel vreemd ervaren als zij tijdens het vrijen niet komen. Dat vind ik STOM!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:43 schreef petre86 het volgende:
en waarom faken vrouwen het dan best wel vaak eigenlijk???
dan komen ze ook niet overtuigend over als ze gaan zeuren dat zij nooit klaarkomen....
daar heb je bij de jongere kerels toch bijna nooit last van...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:46 schreef Caesu het volgende:
[..]
omdat ze willen slapen en hun ego te strelen anders zijn ze bang dat ie helemaal niet meer omhoog gaat staan.
Ja, mannen kunnen het dan geeneens gewoon zeggen, die gaan gewoon expres heel ongemotiveerd doen totdat de vrouw denkt van, ja laat dan maar zitten lamlul.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:47 schreef 303 het volgende:
Het zijn trouwens wel altijd de vrouwen die opeens willen stoppen met sex, dat heb ik nog nooit van een man gehoord (maarja, die hoeft ook weinig te zeggen als hij het niet wil omdat het resultaat van niet willen wel duidelijk is bij een man)
lichamelijk is er ook een verschil he..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:47 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik fake niet.... Heb wel eens gehad dat een jongen dacht dat ik klaarkwam maar dat was helemaal niet, ik ben gewoon luidruchtig. En wij zeuren veel minder vaak als wij niet zijn klaargekomen, dat is eerder uitzondering dan regel, terwijl mannen het als heel vreemd ervaren als zij tijdens het vrijen niet komen. Dat vind ik STOM!!!
volgens mij heb je een beetje zelfzuchtige partners gehad.....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, mannen kunnen het dan geeneens gewoon zeggen, die gaan gewoon expres heel ongemotiveerd doen totdat de vrouw denkt van, ja laat dan maar zitten lamlul.
"Laat maar schatje, je bent moe he, ga maar lekker slapen"
kijk dat bedoel ik nouquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een gezeik altijd over dat klaar laten komen van vrouwen. Een vrouw kan net zo goed voldaan zijn zonder klaar te komen. Maar het mannelijk orgasme, die is cruciaal.
Waarom is het mannelijk orgasme cruciaal en dat van ons niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een gezeik altijd over dat klaar laten komen van vrouwen. Een vrouw kan net zo goed voldaan zijn zonder klaar te komen. Maar het mannelijk orgasme, die is cruciaal.
Dat zou dan eerder aan jou liggen, want ik vertel gewoon een stukje feitelijke informatie. Een vrouw hoeft niet klaar te komen om voldoening te krijgen van seks, dat is bekend. Daarentegen zal de man wel moeten ejaculeren om bevredigd te worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik nou
zo'n achterlijke post..
wat wil je hiermee bereiken?
dat je nog minder serieus genomen wordt??
Nou ik mag toch aannemen dat dit soort kennis wel bekend is. Een man die niet klaarkomt heeft een vrij groot probleem na die tijd en een vrouw hoeft niet per se klaar te komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef dafjedaf het volgende:
Waarom is het mannelijk orgasme cruciaal en dat van ons niet?
EN
Wat weet jij van het vrouwelijk orgasme?
hoezo moet een man ejaculeren om zich prettig te voelen bij seks??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat zou dan eerder aan jou liggen, want ik vertel gewoon een stukje feitelijke informatie. Een vrouw hoeft niet klaar te komen om voldoening te krijgen van seks, dat is bekend. Daarentegen zal de man wel moeten ejaculeren om bevredigd te worden.
een vrouw doet het met de manquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat zou dan eerder aan jou liggen, want ik vertel gewoon een stukje feitelijke informatie. Een vrouw hoeft niet klaar te komen om voldoening te krijgen van seks, dat is bekend. Daarentegen zal de man wel moeten ejaculeren om bevredigd te worden.
Gelul. Wij kunnen ons net zo onbevredigd voelen en er zijn ook mannen die het niet erg vinden om niet klaar te komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:55 schreef FuifDuif het volgende:
Nou ik mag toch aannemen dat dit soort kennis wel bekend is. Een man die niet klaarkomt heeft een vrij groot probleem na die tijd en een vrouw hoeft niet per se klaar te komen.
lichamelijk misschien nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou ik mag toch aannemen dat dit soort kennis wel bekend is. Een man die niet klaarkomt heeft een vrij groot probleem na die tijd en een vrouw hoeft niet per se klaar te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |