Wel als de intenties daarbij waren om seks te hebben. Tenminste, dat is dan geen vrijbrief, maar op een gegeven moment kan iemand zo opgewonden zijn, dat diegene niet meer te stoppen is.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:42 schreef GewoneMan het volgende:
wat een onzin er kunnen talloze redenen zijn waarom iemand ineens niet meer wil of zelfs KAN... daarnaast is het feit dat ze naakt naast je licht GEEN vrijbrief om je wil op te dringen omdat jij het ongepast vind dan af te haken...
Tijd voor castratie dusquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wel als de intenties daarbij waren om seks te hebben. Tenminste, dat is dan geen vrijbrief, maar op een gegeven moment kan iemand zo opgewonden zijn, dat diegene niet meer te stoppen is.
beidenquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:48 schreef petre86 het volgende:
nee is nee...
ik vraag me af waarom fd toch telkens dit soort topics start...
seksueel gefrustreed soms? of ge-obsedeerd??
Nee hoor. Het gaat niet specifiek over mij. Ik zag toevallig vanavond een docu over seksuele opwinding waarbij sommigen soms niet meer te stoppen zijn. Toen kwam ik op het idee voor dit topic.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:48 schreef petre86 het volgende:
nee is nee...
ik vraag me af waarom fd toch telkens dit soort topics start...
seksueel gefrustreed soms? of ge-obsedeerd??
De latste keer dat ik het deed moest ik ook na 10 minuten stoppen. We lagen in m'n tent en zij lag op het grondzeil en koelde gigantisch snel af. Het was ook ijzingwekkend koud afgelopen april.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:44 schreef GewoneMan het volgende:
kan me overigens wel voorstellen dat je er mega van zou balen maar je moet er IMO vanaf blijven, het gelul hierboven over: "het gebeurde gewoon" is onzin... NEE is NEE en daarmee BASTA
Wat is er vaag aan? Het is controversieel misschien, maar daarom niet minder interessant. En wat noem je pervers? Een paar jaar geleden was praten over anale seks ook pervers. Als je seksuele vrijheid wilt, moet je ook tegen een stootje kunnen vind ik.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:52 schreef petre86 het volgende:
maar jij opent altijd van die vage sex topics...
stel dat je dit overkomt... wat doe je dan
meestal iets pervers of gelovigs...
Laten we Richard Pryor maar ff quoten:quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat niet specifiek over mij. Ik zag toevallig vanavond een docu over seksuele opwinding waarbij sommigen soms niet meer te stoppen zijn. Toen kwam ik op het idee voor dit topic.
Ben je padvinder?quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
De latste keer dat ik het deed moest ik ook na 10 minuten stoppen. We lagen in m'n tent en zij lag op het grondzeil en koelde gigantisch snel af. Het was ook ijzingwekkend koud afgelopen april.
Dan zie ik ook wel in dat er weinig meer te redden valt. Voor het komende weekend heb ik maar een extra dik matje en fleece deken gekocht. Dat gebeurd me niet nog een keer. Mijn slaapzak ligt gespreid komend pinksterkamp.
Zo'n vraag wekt bij mij de indruk, dat jij niet zou stoppen FuifDuifquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:44 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? En hoe reageerde je?
Ik heb 12 jaar bij scouting gezeten in Middelburg (BvB). Op dit moment doe ik alleen nog 1 keer per jaar mee met het Pinksterkamp.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ben je padvinder?
Ik reageer regelmatig inhoudelijk. Niet altijd, maar overwegend wel. Of niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef petre86 het volgende:
fd jij zit zelf altijd te zeuren dat we eens inhoudelijk moeten reageren.. en dat vertik je zelf ook zo vaak.
verder ben je koppig en dat vind ik erg irritant!
Ja tuurlijk zou ik stoppen. Overigens was dit topic ook voor het andere geslacht bedoeld. Het kan beide kanten op, hoewel ik denk dat mannen moeilijker uit de mood te brengen zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:58 schreef Stuart het volgende:
Zo'n vraag wekt bij mij de indruk, dat jij niet zou stoppen FuifDuif![]()
Je komt zo respectloos over tov vrouwen !
jij gedraagd je altijd alsof het maar een schijn discussie is aangezien JIJ niet overtuigd wil worden...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik reageer regelmatig inhoudelijk. Niet altijd, maar overwegend wel. Of niet?
Jullie zijn ook koppig. Ik heb nog nooit iemand hier echt overtuigd zien worden door een ander.
Ik wil wel overtuigd worden, maar ik raak niet overtuigd. Dat is een groot verschil en het verschil zit hem in koppigheid en in niet de juiste argumenten voorgeschoteld te krijgen. Ik ben er eentje uit de laatste categorie.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij gedraagd je altijd alsof het maar een schijn discussie is aangezien JIJ niet overtuigd wil worden...
dat vind ik al een slecht uitgangspunt
Als ik in de kroeg weer eens zo'n rijtje arrogante ijskoninginnen zie staan dan kan je het prinicipe 'respect voor mannen' bij hun ieder geval niet vinden. Dat houdt nog steeds niet in dat je geen respedt moet tonen tegenover de dame waar je het wel goed mee kan vinden.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:58 schreef Stuart het volgende:
Je komt zo respectloos over tov vrouwen !
tja, als je niet meer te stoppen bent en ze wil het niet, maar je doet hjet toch, dan gaat het wel erg op aanranding/verkrachting lijken. Als je zodanig ver komt dat je met elkaar in beland na een leuk avondje moet je natuurlijk wel in je achterhoofd kunnen houden dat hij/zij misschien niet zo ver wil gaan als je zelf zou willen en dat zou je dan moeten respecteren.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat niet specifiek over mij. Ik zag toevallig vanavond een docu over seksuele opwinding waarbij sommigen soms niet meer te stoppen zijn. Toen kwam ik op het idee voor dit topic.
Je bedoelt zeker: zonder trekken komt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:28 schreef Party_P het volgende:
en dat de man toch aan zijn trekken komt.
nou fuifduif heeft in zijn openingspost toch wel redelijk duidelijk over neuken, en naja je kunt ook andere dingen doen dan neuken tijdens de seks en dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:30 schreef Breetai het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker: zonder trekken komt.
Daar gaat het nog steeds over naar mijn idee.
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind ook dat je gewoon je bek moet opentrekken zodra die weer aanspreekbaar wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, mannen mogen lekker klagen als wij ons bedenken, hoei hoei hoei, als HIJ niet is klaargekomen is het een DRAAAAMAAAAA![]()
En ondertussen PROBEREN ze niet eens om de vrouw te laten klaarkomen, en als je daar wat van zegt ben je een bitch. JA HOOR!!!
Wij zouden het eens moeten proberen, dit soort opmerkingen, stelletje hypocrietelingen!
heeeeeel sterk puntquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, mannen mogen lekker klagen als wij ons bedenken, hoei hoei hoei, als HIJ niet is klaargekomen is het een DRAAAAMAAAAA![]()
En ondertussen PROBEREN ze niet eens om de vrouw te laten klaarkomen, en als je daar wat van zegt ben je een bitch. JA HOOR!!!
Wij zouden het eens moeten proberen, dit soort opmerkingen, stelletje hypocrietelingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |