misschien pikt ie de storendste factor eruit...:Pquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dit topic is gelopen zoals die is gelopen. Waar maak jij je druk over? Ga ook dan even de andere gebruikers aanspreken op hun gedrag.
Dat weet ik wel zeker, das niks voor mijquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:22 schreef petre86 het volgende:
ik doe een technische studie.. die zul jij niet makkelijk vinden!! (is er trouwens niet eens op uni-niveau!)
hij heeft een punt dafjedaf... (een best wel groot punt eigenlijk)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet alle hbo-studies zijn zo easy als hbo-v..
ik doe een technische studie.. die zul jij niet makkelijk vinden!! (is er trouwens niet eens op uni-niveau!)
dankje voor hetquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
In mijn vakgebied verkloten de HBO-ers het voor de WO-ers. Bij jou zal dat anders zijn... Ik bedoelde dus wat betreft mijn studie, sorry voor de belediging![]()
Ik ben het ook volledig met hem eens. Maar zoiets als sph is niet te vergelijken met een technische studie.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:25 schreef GewoneMan het volgende:
hij heeft een punt dafjedaf... (een best wel groot punt eigenlijk)
Ja, maar wees eens eerlijk. Het is niet terecht van Ollie om enkel mij aan te wijzen in deze.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef petre86 het volgende:
misschien pikt ie de storendste factor eruit...:P
Nah, al die ander gebruikers lopen niet voortdurend de MoreleDuif uit te hangen zoals jij doet. Voor mij ben je een suffe kloon die een permban verdient. Je ouwehoert maar een eind weg. Je neemt niet eens de verantwoordelijkheid voor je eigen topic.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dit topic is gelopen zoals die is gelopen. Waar maak jij je druk over? Ga ook dan even de andere gebruikers aanspreken op hun gedrag.
Technische hbo-ers moeten ook zeker doostromen. Ik zit alleen niet te wachten op medestudenten in mn mastertrack die alleen maar luistergeluiden en gesprekstechnieken kennen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:26 schreef petre86 het volgende:
dankje voor hetnou is mun hele dag weer goed
p.s. ik kan afstuderen aan een uni in dld, denemarken, norwegen en in de VS dus zo easy is mijn studie niet hoor!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:26 schreef GewoneMan het volgende:
en ik ben mn magnetron kwijt en krijg niet eens een troost kusje![]()
![]()
![]()
Dus dat is het gewoon. Jij wilt gewoon iedereen met een moraal het zwijgen opleggen. Iedereen mag blijven, zolang hij/zij maar in jouw straatje past. En wie ben jij dan? Meneer politieagent?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:27 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nah, al die ander gebruikers lopen niet voortdurend de MoreleDuif uit te hangen zoals jij doet. Voor mij ben je een suffe kloon die een permban verdient. Je ouwehoert maar een eind weg.
ehhmmm we dwalen een beetje afquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Technische hbo-ers moeten ook zeker doostromen. Ik zit alleen niet te wachten op medestudenten in mn mastertrack die alleen maar luistergeluiden en gesprekstechnieken kennen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:28 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
![]()
mocht je scoren hoop ik dat je het beter doet dan dit topic, wat me overigens zou verbazen... anyway sterkte ermee (heb je ECHT nodig)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:30 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Ik ben moe. Misschien dat ik morgen nog even kom kijken, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb een aantal dingen te doen. Morgenavond heb ik een feest, dus dan wordt het sowieso niet meer. Hopelijk scoor ik dan overigens. Trusten een ieder en denk nog maar eens fijn aan dit topic.
je laat ons in de steek? niet nog even in onzin gallen ??? (daar mag het)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:31 schreef dafjedaf het volgende:
Mjah ik ga ook pitten. Jammer dat ie niet volgekomen is
het vakquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
luistergeluiden en gesprekstechnieken
Nah, als jij een moraal had gedroeg je je niet op deze manier. Je bent meer iemand die het leuk vindt om te lopen rellen. Met als excuus dat je een of andere overtuiging hebt, die je volgens mij niet hebt, waar je je vervolgens achter verschuilt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus dat is het gewoon. Jij wilt gewoon iedereen met een moraal het zwijgen opleggen. Iedereen mag blijven, zolang hij/zij maar in jouw straatje past. En wie ben jij dan? Meneer politieagent?
De hallo-groet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:37 schreef petre86 het volgende:
fd welke groet maakt je paus trouwens op de avatar???
Jij bent een vies meisjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:31 schreef dafjedaf het volgende:
Mjah ik ga ook pitten. Jammer dat ie niet volgekomen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |