abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19284772
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dit topic is gelopen zoals die is gelopen. Waar maak jij je druk over? Ga ook dan even de andere gebruikers aanspreken op hun gedrag.
misschien pikt ie de storendste factor eruit...:P
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:25:14 #252
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284777
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:22 schreef petre86 het volgende:
ik doe een technische studie.. die zul jij niet makkelijk vinden!! (is er trouwens niet eens op uni-niveau!)
Dat weet ik wel zeker, das niks voor mij
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19284781
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:22 schreef petre86 het volgende:

[..]

niet alle hbo-studies zijn zo easy als hbo-v..
ik doe een technische studie.. die zul jij niet makkelijk vinden!! (is er trouwens niet eens op uni-niveau!)
hij heeft een punt dafjedaf... (een best wel groot punt eigenlijk)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19284788
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

In mijn vakgebied verkloten de HBO-ers het voor de WO-ers. Bij jou zal dat anders zijn... Ik bedoelde dus wat betreft mijn studie, sorry voor de belediging
dankje voor het nou is mun hele dag weer goed
p.s. ik kan afstuderen aan een uni in dld, denemarken, noorwegen en in de VS dus zo easy is mijn studie niet hoor! ja gewoon als ba afstuderen in mijn 4e jaar in het buitenland ja
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:26:17 #255
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284790
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:25 schreef GewoneMan het volgende:
hij heeft een punt dafjedaf... (een best wel groot punt eigenlijk)
Ik ben het ook volledig met hem eens. Maar zoiets als sph is niet te vergelijken met een technische studie.
pi_19284791
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef petre86 het volgende:
misschien pikt ie de storendste factor eruit...:P
Ja, maar wees eens eerlijk. Het is niet terecht van Ollie om enkel mij aan te wijzen in deze.
pi_19284798
en ik ben mn magnetron kwijt en krijg niet eens een troost kusje
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19284806
petre, een zwak puntje van je? Je studie? Wat studeer je dan? Informatica?
pi_19284807
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dit topic is gelopen zoals die is gelopen. Waar maak jij je druk over? Ga ook dan even de andere gebruikers aanspreken op hun gedrag.
Nah, al die ander gebruikers lopen niet voortdurend de MoreleDuif uit te hangen zoals jij doet. Voor mij ben je een suffe kloon die een permban verdient. Je ouwehoert maar een eind weg. Je neemt niet eens de verantwoordelijkheid voor je eigen topic.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:27:35 #260
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284812
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:26 schreef petre86 het volgende:
dankje voor het nou is mun hele dag weer goed
p.s. ik kan afstuderen aan een uni in dld, denemarken, norwegen en in de VS dus zo easy is mijn studie niet hoor!
Technische hbo-ers moeten ook zeker doostromen. Ik zit alleen niet te wachten op medestudenten in mn mastertrack die alleen maar luistergeluiden en gesprekstechnieken kennen.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:28:11 #261
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284818
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:26 schreef GewoneMan het volgende:
en ik ben mn magnetron kwijt en krijg niet eens een troost kusje
pi_19284829
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:27 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nah, al die ander gebruikers lopen niet voortdurend de MoreleDuif uit te hangen zoals jij doet. Voor mij ben je een suffe kloon die een permban verdient. Je ouwehoert maar een eind weg.
Dus dat is het gewoon. Jij wilt gewoon iedereen met een moraal het zwijgen opleggen. Iedereen mag blijven, zolang hij/zij maar in jouw straatje past. En wie ben jij dan? Meneer politieagent?
pi_19284830
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:27 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Technische hbo-ers moeten ook zeker doostromen. Ik zit alleen niet te wachten op medestudenten in mn mastertrack die alleen maar luistergeluiden en gesprekstechnieken kennen.
ehhmmm we dwalen een beetje af

enne nog steeds geen troost gehad van juh
pi_19284834
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:28 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

bevalt je nieuwe speeltje? damn hoe moet ik nou mn bapao warm maken???
pi_19284836
LTV
Logistiek en Technisch Vervoerskunde
word opgeleid als manager
met verstand van vervoerskwesties.. van machine opstellingen in een fabriek, tot plaatsbepaling van een distributiecentrum, tot planner, tot patientenvervoer, documentenstroom, projectleider, intermodaal transport enz enz
dag
pi_19284851
Mensen, ik ga slapen. Ik ben moe. Misschien dat ik morgen nog even kom kijken, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb een aantal dingen te doen. Morgenavond heb ik een feest, dus dan wordt het sowieso niet meer. Hopelijk scoor ik dan overigens . Trusten een ieder en denk nog maar eens fijn aan dit topic.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:31:47 #267
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284868
Mjah ik ga ook pitten. Jammer dat ie niet volgekomen is
pi_19284871
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:30 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Ik ben moe. Misschien dat ik morgen nog even kom kijken, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb een aantal dingen te doen. Morgenavond heb ik een feest, dus dan wordt het sowieso niet meer. Hopelijk scoor ik dan overigens . Trusten een ieder en denk nog maar eens fijn aan dit topic.
mocht je scoren hoop ik dat je het beter doet dan dit topic, wat me overigens zou verbazen... anyway sterkte ermee (heb je ECHT nodig)
pi_19284882
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:31 schreef dafjedaf het volgende:
je laat ons in de steek? niet nog even in onzin gallen ??? (daar mag het)
pi_19284885
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:27 schreef dafjedaf het volgende:

[..]
luistergeluiden en gesprekstechnieken
het vak
PV /HRM ??
heb ik ook.. klote vak! maar wel goed als je manager word..
dag
pi_19284901
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:29 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dus dat is het gewoon. Jij wilt gewoon iedereen met een moraal het zwijgen opleggen. Iedereen mag blijven, zolang hij/zij maar in jouw straatje past. En wie ben jij dan? Meneer politieagent?
Nah, als jij een moraal had gedroeg je je niet op deze manier. Je bent meer iemand die het leuk vindt om te lopen rellen. Met als excuus dat je een of andere overtuiging hebt, die je volgens mij niet hebt, waar je je vervolgens achter verschuilt.
Pathetisch, kortom, en qua gedrag verdien je een ban.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_19284943
het grote probleem bij fd is dat hij overal op het forum zit.. je kunt hem ook niet negeren...:(
daarme krijgen velen het gevoel dat fd aan ze opgedrongen word..
misschien als ie om meerdere forums gaat... hebben we hier iets minder aandacht van fd en dus meer rust!
dag
pi_19284953
fd welke groet maakt je paus trouwens op de avatar???
dag
pi_19291911
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:37 schreef petre86 het volgende:
fd welke groet maakt je paus trouwens op de avatar???
De hallo-groet.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 15:17:03 #275
94402 Phalanxxx
Wat je ziet is niet alles
pi_19293675
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:31 schreef dafjedaf het volgende:
Jij bent een vies meisje
De driehoeksformatie was toch niet zo succesvol als eerst gedacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties