Lekker wel weerquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:02 schreef Troel het volgende:
Melonovy had hem dichtgegooid en geen nieuwe gemaakt
ow, als ik dat had geweten dan had ik vanzelfsprekend meteen een nieuwe gemaakt...quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:02 schreef Troel het volgende:
Melonovy had hem dichtgegooid en geen nieuwe gemaakt
Dat weet ik, daatom heb ik ook eerst nog 5 minuten gewacht en goed gekeken voordat ik het aandurfdequote:Op donderdag 20 mei 2004 22:07 schreef melonovy het volgende:
[..]
ow, als ik dat had geweten dan had ik vanzelfsprekend meteen een nieuwe gemaakt...
Mensen, ik heb er echt veel zin in, allemaal weer nieuwe gezichten zien, heerlijk weer een dagje banjeren door de zoo, erg leuk allemaal. En het schiet eigenlijk best al op he?
waarschijnlijk niet in aug. Als je graag wil dat ik kom en kaartjes over hebt, dan zal ik het nog eens overwegenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:08 schreef LadyS het volgende:
kom jij niet in augustus melonovy? offtopic: de foto van peter is vervangen, hoor op de beebiesite
Errug hèquote:Op maandag 24 mei 2004 13:54 schreef melonovy het volgende:Tan, jammer dat je niet een paar weekjes kon wachten....
Met hele kleine baby's gewoon in de draagdoek/zak whatever, scheelt ook een hoop gedoe met kinderwagens parkeren. Ik ben zonder kinderwagen gegaan en dat beviel prima. De keer ervoor mét kinderwagen geweest en dat vond ik veel minder relaxed. (Jessai was nu oud genoeg om zonder wagen mee te gaan)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:45 schreef juss het volgende:
Laadt de buggy/kinderwagen niet te vol, tis zwaar bult op bult af in Burgers´!
maw niet fijn voor rolstoelgebruikers ? (of de persoon die de stoel duwt ?? )quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:45 schreef juss het volgende:
Laadt de buggy/kinderwagen niet te vol, tis zwaar bult op bult af in Burgers´!
burgers licht boven op een berg/heuvelquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:47 schreef daniman het volgende:
het zal er wel mee te maken hebben dat Arnhem en omgeving nogal heuvelachtig is ...
dat hadden we gelezen jaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:18 schreef dop het volgende:
[..]
burgers licht boven op een berg/heuvel
http://www.burgerszoo.nl/praktisch/toegang.html#rolstoel
Nou kijk, het kan wel, maar 't is wel zwaarquote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:00 schreef Danny het volgende:
[..]
maw niet fijn voor rolstoelgebruikers ? (of de persoon die de stoel duwt ?? )
Je kunt Alicia (is volgens mij nog klein toch?) wel op schoot nemen geloof ik op die elketrische stoel die je bij Burgers' kan hurenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:43 schreef Danny het volgende:
[..]
dat hadden we gelezen jaMaar ik (knor dus) heb alicia op schoot en dus niet echt mijn handen vrij omdat ding te besturen. Daarnaast houdt ik het niet lang uit op een stoel niet aangepast voor mij omdat de zit en rug voorziening niet denderend is (tenminste niet in de leenstoelen van parken die we tot nu toe hebben uitgeprobeerd, zelfs die van de thuiszorg laat nog wel eens te wensen over. Dus ga het liefst in mijn eigen stoel)
En zover ik begrijp is het niet mogelijk de elektrische stoel te duwen en is Danny niet op het ogenblik niet echt in staat denk ik dan om me heuvel op heuvel af te duwen
maw. Kunnen wij dus niet mee en heb ik tig kaartjes te koop, kijken of we er een leuk centje aan kunnen verdienen dan maar
Sorryquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:10 schreef juss het volgende:
[..]
Wat ontzettend jammer...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:43 schreef Danny het volgende:
[..]
dat hadden we gelezen jaMaar ik (knor dus) heb alicia op schoot en dus niet echt mijn handen vrij omdat ding te besturen. Daarnaast houdt ik het niet lang uit op een stoel niet aangepast voor mij omdat de zit en rug voorziening niet denderend is (tenminste niet in de leenstoelen van parken die we tot nu toe hebben uitgeprobeerd, zelfs die van de thuiszorg laat nog wel eens te wensen over. Dus ga het liefst in mijn eigen stoel)
En zover ik begrijp is het niet mogelijk de elektrische stoel te duwen en is Danny niet op het ogenblik niet echt in staat denk ik dan om me heuvel op heuvel af te duwen
maw. Kunnen wij dus niet mee en heb ik tig kaartjes te koop, kijken of we er een leuk centje aan kunnen verdienen dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |