Ben er niet helemaal zeker van dat dit hier goed staat maar als dat niet het geval is, is er vast wel een modje liev genoeg om em te verplaatsen
![]()
Anyway, hier is mijn verhaal:
Gistermorgen zat ik in de auto naar Schiphol, omdat ik mijn moeder een een vriendin van haar daarheen moest brengen.
Goed, dit ging allemaal prima. Totdat ik op de A9 reedt en ik een aantal auto's aan het inhalen was. Reedt daardoor op de linkerbaan.
Ineens werd alles wazig en ik bedacht me nog net om een baantje naar rechts op te schuiven omdat ik echt het idee had dat er iets mis was. Opeens was alles zwart.....
Een goed uur later werd ik wakker in een ziekenhuis in Amsterdam!!!
Verplegers en artsen om me bed heen. Evenals me moeder en die vriendin van haar.
Wat blijkt, ik heb een soort van Black Out gehad. Of een Epileptische aanval of iets in die buurt.
Er zijn in het ziekenhuis scans van me hoofd gemaakt maar hier waren geen rare dingen op terug te vinden (geen bloedingen oid). Er is nog bloed afgenomen maar ook daar was niets geks mee aan de hand en na een paar uur mocht ik weer naar huis. Ik moest alleen nog even in het plaatselijke ziekenhuis bij mij in de buurt een MRIscan laten maken.
Me moeder en die vriendin hebben hun vlucht maar afgezegd. Hebben me een beetje uitgelegd wat er allemaal gebeurd is. Het volgende wat ik dus nu vertel heb ik dus totaal niet bewust meegemaakt.
Ik ging dus naar de rechterbaan, maar ik ging steeds verder totdat ik op de vluchtstrook zat. Me moeder is toen gaan bijsturen en heeft de handrem aangetrokken. We zijn toen op de handrem en de vangrail afgeremd.
Ze hebben 112 gebeld, ziekenwagen langsgekomen, politieauto heeft een baan van de A9 afgezet. Ze hebben me van alles toegediend tijdens de rit en we zijn met loeiende sirenes door A'dam gesjeesd. (op zich wel jammer dat ik dit heb moeten missen
![]()
)
Het schijnt dat ik onderweg nogal heb liggen stuiptrekken enzo.
Iig was dat weer over toen ik weer "wakker" werd.
Goed, gisteren nog de hele dag zo ziek als een hond geweest. Meerdere malen liggen nekken in de wc thuis en gewoon me hele lichaam overstuur.
Anyway, de doktoren zeggen dat dit wel vaker voor komt bij mensen en dat het niet meteen aannemelijk is dat ik epileptie heb ofzo. Veel mensen krijgen dit gewoon een keer. en dan hoeft het niets te zijn om je zorgen over te maken.
Maar ik ben toch best wel geschrokken en bang eigenlijk. Stel je voor dat ik alleen in de auto had gezeten ofzo. Dan had ik mezelf wel kapot kunnen rijden.
Ben dus ook best bang dat het nog een keer gebeurd.
Ik snap er alleen helemaal niets van. Ik ben kerngezond. Gebruik geen drugs (op misschien 2x per jaar een blowtje na) en ik drink alleen op zaterdag een biertje mee, maar ook niet buitensporig.
Ik sport veel en ik heb nog nooit zoiets dergelijks eerder gehad.
Heb ook geen last van andere ziektes of allergieën ofzo.
Ik wacht nog maar ff die scan af die ik woensdag krijg maar ik ben best wel een beetje huiverig voor het resultaat. Me moeder (die zelf ook in de verpleging zit) zei al dat ik voorlopig niet mag autorijden. Iig niet tot de uitslag van die scan. En met computeren moet ik ook erg rustig aan doen momenteel.
Dat zijn 2 dingen die bij mij nogal zwaar liggen. Vooral ook omdat het veel met me werk te maken heb. Ik ben ICT'er en ik rij heel veel auto voor me werk. Dus dat zou gewoon betekenen dat ik niet meer me werk kan uitvoeren. Juist nu ik zulk leuk werk heb....
Ben momenteel best gefrustreerd, een klein beetje bang en ongerust....
Ik heb ook echt geen idee hoe ik hier nou mee om moet gaan. Zo'n beetje alles wat ik doe (sporten, autorijden, computeren, uitgaan, etc) mag ik bijna niet doen (vooral niet van me moeder) omdat ze bang is dat ik weer zo'n rare blackout krijg.
Zijn er mensen die ook wel eens zoiets vergelijkbaars hebben gehad???
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"