quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:27 schreef XMN8R het volgende:
Wat kan jij dat toch goed he, een nieuw topic openen!
en zo'n mooie H erbij ook!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
Das een compliment! Lief doen!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja logischquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en zo'n mooie H erbij ook!
Jij toch ook?quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja logischHIJ heeft 'm op z'n PC staan ......
*handrem stevig aantrek*quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:31 schreef Ang3l het volgende:
*rent achterauto aan met dansschoentjes*
Wacht op miiiijjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet op m'n Louis Vuitton gooien!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*handrem stevig aantrek*
sjoe. dat was op het nippertje.
gooi de boel maar achterin, bij de handtassen en de pompons.
*kijkt* iew *haalt neus op* Louis Vuitton ...quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet op m'n Louis Vuitton gooien!!
Oi!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*kijkt* iew *haalt neus op* Louis Vuitton ...
*replace with own bags* LET's GO!!!!!!!!
F5 junkie!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:47 schreef Timmah het volgende:
En daar zat ik dan te Refreshen. En er kwamen maar geen posts meer bij.......
quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
F5 junkie!
*aai*quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
Weonsdagmorgen vanaf 6 uur staan de paerden en schaepen in de Torenstraat en wordt daar ook nog werkelijk in gehandeld. Vanaf 9 uur is ook de braderie open en kunt u zich vergapen aan de aangeboden waren bij de meer dan 100 kraampjes. Uiteraard kunt u ook een ritje maken in de botsauto's op de grote kermis op de Zomp en het Flohilplein. Vanaf 12 uur is ook de feesttent aan de Torenstraat geopend en kunt u daar terecht met de kinderen voor oudhollandsche spelletjes en allerlei vermaak. Vanaf 19 uur barst het feest in de tent los en kunt u zich compleet laten gaan op de alom bekende Nederlandsche meezingers. Uiteraard nodigen wij u ook uit om een biertje te drinken zoals dat ieder jaar gaat op den oudnumansdorpsche paerdenmaerkt. Het feest in de tent gaat door tot 12 uur, en voor wie zelfs dan nog niet genoeg heeft gehad gaat het feest nog door in één der café's die numansdorp rijk is: Muziekcafé Trendy, Muziekcafé Rust wat, Café De vrije Wereld en café het Tonnetje. U kunt 's middags uiteraard ook even relaxen op één van de terrasen van Grandcafé/restaurant Gewoon, cafetarie Het Centrum, Restaurant Het Schippershuis of één van de terrasjes die verspreid worden opgezet bij de braderie.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:30 schreef XMN8R het volgende:
Hoe laat begint de Oudnumanschdorpse Paerdenmaerkt eigenlijk?
Wat sms je? En aan wie?quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:40 schreef beaverhausen het volgende:
*sms*
hihihi
Dat wil ie niet vertellenquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:51 schreef Vlarp het volgende:
Wat sms je? En aan wie?
Mag ie dat zelf zeggen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat wil ie niet vertellen![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:51 schreef Vlarp het volgende:
Wat sms je? En aan wie?
hihihiquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:51 schreef XMN8R het volgende:
Dat wil ie niet vertellen![]()
Pffff.. Talk to the hand babyquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
hihihi
Euhm..ik bedoel!
ehm.. 6 uur 's ochtends is wellicht wat vroeg he....quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:50 schreef Vlarp het volgende:
Weonsdagmorgen vanaf 6 uur staan de paerden en schaepen in de Torenstraat en wordt daar ook nog werkelijk in gehandeld. Vanaf 9 uur is ook de braderie open en kunt u zich vergapen aan de aangeboden waren bij de meer dan 100 kraampjes. Uiteraard kunt u ook een ritje maken in de botsauto's op de grote kermis op de Zomp en het Flohilplein. Vanaf 12 uur is ook de feesttent aan de Torenstraat geopend en kunt u daar terecht met de kinderen voor oudhollandsche spelletjes en allerlei vermaak. Vanaf 19 uur barst het feest in de tent los en kunt u zich compleet laten gaan op de alom bekende Nederlandsche meezingers. Uiteraard nodigen wij u ook uit om een biertje te drinken zoals dat ieder jaar gaat op den oudnumansdorpsche paerdenmaerkt. Het feest in de tent gaat door tot 12 uur, en voor wie zelfs dan nog niet genoeg heeft gehad gaat het feest nog door in één der café's die numansdorp rijk is: Muziekcafé Trendy, Muziekcafé Rust wat, Café De vrije Wereld en café het Tonnetje. U kunt 's middags uiteraard ook even relaxen op één van de terrasen van Grandcafé/restaurant Gewoon, cafetarie Het Centrum, Restaurant Het Schippershuis of één van de terrasjes die verspreid worden opgezet bij de braderie.
juist, dat bedoel ikquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:54 schreef Vlarp het volgende:
Pffff.. Talk to the hand baby
quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weonsdagmorgen vanaf 6 uur
oudhollandsche spelletjes en allerlei vermaak.
Nederlandsche meezingers.
Muziekcafé Trendy,
Muziekcafé Rust wat,
Café De vrije Wereld en
café het Tonnetje.
Grandcafé/restaurant Gewoon,
cafetarie Het Centrum,
Restaurant Het Schippershuis
Ugh!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:59 schreef Idril-2 het volgende:
Volgens mij wordt het gezellig in Dinxperdinges
Zij die thuis blijft groet U alvast
Gladiator?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:10 schreef Timmah het volgende:
Oh neej.. dat zinnetje had meer met Gladiatoren te maken he?
Je moet er van houden, maar 't is erg leuk.. en zorg dan vooral dat je NIET hoeft te rijdenquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm.. 6 uur 's ochtends is wellicht wat vroeg he....
uur of 5 dan maar? kunnen we nog net even snel alle "oudhollandsche spelletjes en allerlei vermeack" doen, en dan door naar "het feest in de tent".
Ahh, iedereen zuipt zich te pletter?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet er van houden, maar 't is erg leuk.. en zorg dan vooral dat je NIET hoeft te rijden
Trendy is leuk.. zit ik vaak, hebben ze ook 4 pooltafels, 4 snookertafels en 1 biljart staan.. en erg openminded wat betreft homo'squote:Op donderdag 20 mei 2004 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Heeft Beav msn? *G_E's verbaasd kijksmiley invoeg*quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:56 schreef XMN8R het volgende:
(ik probeer m al een half uur uit te horen op MSN (maar dat wist jij natuurlijk niet)
Tja, dorpsfeest heh?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:28 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ahh, iedereen zuipt zich te pletter?
Dan wil jij ons vast wel even ophalen van Numansdorp Centraal Station!quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:27 schreef Vlarp het volgende:
Je moet er van houden, maar 't is erg leuk.. en zorg dan vooral dat je NIET hoeft te rijden
Mja, die foto's doen me heel erg denken aan de kermis bij mij in het dorp. Niks voor mij dusquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tja, dorpsfeest heh?
Bekijk de foto's van vorig jaar uit de tent nog es een keer zou ik zeggen..
Mwoah.. redelijkquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:02 schreef Twaalfje het volgende:
YO HOMIES!
Hier nog wat te doen? Hm?
Uhm.. Rotterdam Centraal is het dichtstbijzijnde station.. of Dordrechtquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dan wil jij ons vast wel even ophalen van Numansdorp Centraal Station!
Ik ben ook blijven hangen. Wat een dieet! Je eet alleen het mooiste en heel veel zoutquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:09 schreef Vlarp het volgende:
Max in alle staten kijk
Echt heel gaaf!
hmmz... dan kan ik net zo goed gelijk de auto pakkenquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:08 schreef Vlarp het volgende:
Uhm.. Rotterdam Centraal is het dichtstbijzijnde station.. of Dordrecht
XMN8R!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hmmz... dan kan ik net zo goed gelijk de auto pakken
gelukkig drink ik niet
quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:15 schreef XMN8R het volgende:
gelukkig drink ik niet
Zoals een echte rijmeneer natuurlijkquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Twaalfje!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:20 schreef Twaalfje het volgende:
XMN8R!!
inderdation!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:33 schreef Timmah het volgende:
Zoals een echte rijmeneer natuurlijk
quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:47 schreef XMN8R het volgende:
hoewel het voor sommige niet-rijmeneren ook beter zou zijn natuurlijk
quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
*ook maar doe*quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:18 schreef Andyvie het volgende:
*Schiphol airport kijk*
Truste dan!quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*ook maar doe*
En ik ga zo slapen.. truste!
Ajuu! Kom van die lamp af!!quote:
NEE! ik heb kouwe voeten! tis koud in moskou!quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ajuu! Kom van die lamp af!!
Huilie!quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:55 schreef ajuu het volgende:
[..]
NEE! ik heb kouwe voeten! tis koud in moskou!
voel je de energie en de warmte niet die ik uitstraal? ik lijk een beetje op een gremlin! trouwens wat weet jij van het ghetto?quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Huilie!
Tis nu niet koud. Ook niet in Moskou. En ook niet in de ghetto!
Dan krijg je na middernacht niks meer te eten.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
voel je de energie en de warmte niet die ik uitstraal? ik lijk een beetje op een gremlin!
quote:trouwens wat weet jij van het ghetto?
zullen we er een glaasje stolichnaya op drinken? hier, alsjeblieft!quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan krijg je na middernacht niks meer te eten.
[..].
Oeh! Ajuu! Stoliquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
zullen we er een glaasje stolichnaya op drinken? hier, alsjeblieft!![]()
er schijnt nog een betere (russische) vodka te zijn, maar daar ben ik nu even de naam van vergeten. is stoli ook russisch? alles beter als smeernoffquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Ajuu! Stoli
ik ken zo even geen andere russische vodka, geloof ik. Stoli is ook russischquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:12 schreef ajuu het volgende:
[..]
er schijnt nog een betere (russische) vodka te zijn, maar daar ben ik nu even de naam van vergeten. is stoli ook russisch? alles beter als smeernoff![]()
Ja, vond t ook tegenvallen. Al heb ik het niet helemaal gevolgdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Nou ...... was me DAT ff tegenvallen.
De show van Hans Teeuwen was op tv ... en zijn eerste shows vond ik leuk.. maar deze was (imho) echt ENORMMMMM slecht... vond hem gewoon niet grappig.
Jah ok, zit best wat in. Ik miste ook wat meer de Actuele dingen, de wat groffere dingen. Al heb ik smakelijk gelachen om het WItte zwijntje dat een beetje sip keekquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:11 schreef Ang3l het volgende:
ik heb amper gelachen
vond het meer "kijk mij gekke bekken trekken" dan cabaret
miste een verhaal (rode draad) en de grappen waren erg flauw
nee, geef mij z'n eerste shows maar
Ow, ik ook al maar niet zo heel erg vaak. Het geheel viel tegenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:10 schreef Timmah het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er best om heb gelachen...
Zou ie die poster nou nog krijgen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jah ok, zit best wat in. Ik miste ook wat meer de Actuele dingen, de wat groffere dingen. Al heb ik smakelijk gelachen om het WItte zwijntje dat een beetje sip keek
Ow jee, is pupje weer dronken?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:24 schreef Ang3l het volgende:Ik ga pup naar bed brengen!
Moeten we helpen tillen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow jee, is pupje weer dronken?
Timmah is groot en sterk die kan goed tillen en hij vindt het volgens mij helemaal niet erg om te helpenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Moeten we helpen tillen?
Hoe weet jij dat ik groot en sterk ben?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Timmah is groot en sterk die kan goed tillen en hij vindt het volgens mij helemaal niet erg om te helpen
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:14 schreef Waxxer het volgende:
Ja naja ik heb ff xde boel ingepakt in Zwolle, heb mijn oude stereo en de dozen van de nieuwe meegenomen, speakers van de muur gehaald, vogelkooi verschoond, vergadering van het coc-blad gehad..... En idd arme Kikials ze maar geen hartaanval krijgt dit weekend en ik een verenballetje in de kooi vind zondag of maandag
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:17 schreef LeBeau het volgende:
Nou ja, deze keer stond ze tenminste niet in de kast!
Aggut arme Kikiquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:14 schreef Waxxer het volgende:
Ja naja ik heb ff xde boel ingepakt in Zwolle, heb mijn oude stereo en de dozen van de nieuwe meegenomen, speakers van de muur gehaald, vogelkooi verschoond, vergadering van het coc-blad gehad..... En idd arme Kikials ze maar geen hartaanval krijgt dit weekend en ik een verenballetje in de kooi vind zondag of maandag
oh god ja, toen wilde ze uitslapen..... en dan al gestoord zijn bij twee keer tsjilp...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, deze keer stond ze tenminste niet in de kast!
als ik dat haar al laat doenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:16 schreef XMN8R het volgende:
ojee, dat zal toch niet gebeuren?!
je moet wel tegen haar zeggen dat ze beter op je vogeltje moet passen hoor!
Naja, gestoord is ze zeker.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oh god ja, toen wilde ze uitslapen..... en dan al gestoord zijn bij twee keer tsjilp...
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:19 schreef beaverhausen het volgende:
Waxje, kan je Kiki niet meenemen naar Dinxperdinges of zeg ik nu iets heel doms?
ja iddquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Naja, gestoord is ze zeker.
Wat lievquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat roept mijn moeder dus ook elke week, mijn ouders zijn helemaal verbaasd dat ik zoveel om het vogeltje geef, dat ik hier na twee dagen wegga om de vogel
Ik wil sowieso een nieuwe, mooiere kooi, en dan kan ik die oude evt hier neerzetten en dan een reismandje kopen voor in de treinMaar het is natuurlijk geen kat, geen idee of zo'n beestje daar af en toe tegen kan eigenlijk
Dan gaat het een beetje wild tijdens het reizen, stuiterd arme Kiki van de ene kant van het reismandje naar de andere. Ik denk niet dat het zo een goed plan is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat roept mijn moeder dus ook elke week, mijn ouders zijn helemaal verbaasd dat ik zoveel om het vogeltje geef, dat ik hier na twee dagen wegga om de vogel
Ik wil sowieso een nieuwe, mooiere kooi, en dan kan ik die oude evt hier neerzetten en dan een reismandje kopen voor in de treinMaar het is natuurlijk geen kat, geen idee of zo'n beestje daar af en toe tegen kan eigenlijk
je zou het allicht een keer kunnen proberen?!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:22 schreef Waxxer het volgende:
ja precies, zo'n mandje kost 7 euro...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
je zou het allicht een keer kunnen proberen?!
ja en dan hier in dlo het mandje open doen en dan fffft.... schuift er een levenloos parkietje uitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan gaat het een beetje wild tijdens het reizen, stuiterd arme Kiki van de ene kant van het reismandje naar de andere. Ik denk niet dat het zo een goed plan is.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat liev
je moet m onderweg natuurlijk wél in de gaten houdenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:27 schreef Waxxer het volgende:
ja en dan hier in dlo het mandje open doen en dan fffft.... schuift er een levenloos parkietje uit
Zolang de kooi dichtblijft lijkt me weinig aan de handquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja zit ik in de trein: Tsjilp! Twiet! Tsjilp!
Jaaaaaa haibeestje he
oh en we hebben hier dus een poes rondlopen
Katten en vogels gaan niet samen! Ik kan me nog goed herinneren dat mijn tante vertelde over de parkieten van mijn nicht. De groene was weggevlogen, en de ander was erachter gekomen dat het niet echt leuk was dat mijn tante de kooi had opengelaten! Kamer vol met blauw en witte veertjes, bloed op de muur...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja zit ik in de trein: Tsjilp! Twiet! Tsjilp!
Jaaaaaa haibeestje he
oh en we hebben hier dus een poes rondlopen
Trusten Waxjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:34 schreef Waxxer het volgende:
Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven!!![]()
Er zijn genoeg mensen die meteen een teringhekel hebben aan vogels als ze het woord parkiet horen.....
Maar nu moet ik echt gaan![]()
Welteruste Waxxje!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:34 schreef Waxxer het volgende:
Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven!!![]()
Er zijn genoeg mensen die meteen een teringhekel hebben aan vogels als ze het woord parkiet horen.....
Maar nu moet ik echt gaan![]()
Mogguh!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:19 schreef tech het volgende:
Niet alleen vrij, maar in Denemarken
Goedemorgen allemaal!
Er zitten allemaal rare tekens in de weg op het toetsenbord: ÆØÅ
u hoeft ook niet te werken vandaag?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:28 schreef beaverhausen het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
u hoeft ook niet te werken vandaag?
dokters zijn haske lief jahquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:08 schreef Andyvie het volgende:
Ik HAAT dokters. Ik loop al sinds januari met een ontsteking rond, heb er al 4 antibioticakuren opzitten en 2 verschillende zalfjes.Vorige week weer een buis urine weggebracht en nog steeds teveel bacterien in mijn urine. Dus nu zegt dokter dat ik nog steeds blaasontsteking heb en mag ik zo het recept voor antibioticakuur 5 ophalen bij dokter
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:37 schreef blublub het volgende:
ik ben verward![]()
*verward rondjes door kamer loopt*
ah, je hebt een giegel-dag opgenomen...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:35 schreef beaverhausen het volgende:
hihihi
helloowquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:38 schreef Timmah het volgende:
Môguh![]()
*nog verwarder is van post van Beavje*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ah, je hebt een giegel-dag opgenomen...
net als gisteren!![]()
oei, een uitroepteken!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:45 schreef beaverhausen het volgende:!
* nu ook verward is*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:44 schreef blublub het volgende:
[..]
*nog verwarder is van post van Beavje*
Be afwaid, be vewwy afwaid.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oei, een uitroepteken!
*bibber & ril*
Beaaaaaav.. je doen eng.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Be afwaid, be vewwy afwaid.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:54 schreef Timmah het volgende:
[..]
Beaaaaaav.. je doen eng.
Dankjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik ben heel lief tegen beestjeswinkelmeneren hoor
o ja, we hadden een pet shop boy!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik ben heel lief tegen beestjeswinkelmeneren hoor
dat vond ik eigenlijk al toen ie 'hihihi' postte...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:54 schreef Timmah het volgende:
Beaaaaaav.. je doen eng.
Toch geen SMS-jes meer he?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat vond ik eigenlijk al toen ie 'hihihi' postte...
(bever, je wéét toch hoe nieuwsgierig ik ben)
Verdomd... zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:56 schreef ajuu het volgende:
[..]
o ja, we hadden een pet shop boy!![]()
ondertussen zijn er nog heel veel bijgekomenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Toch geen SMS-jes meer he?![]()
hihihiquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat vond ik eigenlijk al toen ie 'hihihi' postte...
(bever, je wéét toch hoe nieuwsgierig ik ben)
Gelukkig begin ik het feit al te accepteren dat we het niet te weten komen...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ondertussen zijn er nog heel veel bijgekomen
mooiquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Gelukkig begin ik het feit al te accepteren dat we het niet te weten komen...![]()
Ik heb vannacht zelfs gewoon rustig kunnen slapen..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
mooi![]()
oei, je dansschoentjes liggen nog in de autoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:07 schreef Ang3l het volgende:
*uithijg*
Mogguh!
*in dansbui is*
* Meedanst *quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:07 schreef Ang3l het volgende:
*uithijg*
Mogguh!
*in dansbui is*
Zie je wel dat je het kanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb vannacht zelfs gewoon rustig kunnen slapen..![]()
Sorry, blublub, maar ik was ff kwaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:36 schreef blublub het volgende:
[..]
dokters zijn haske lief jah
is alleen vaak erg lastig om erachter te komen bij blaasontsteking wat de verwekker van t kwaad is, omdat kweken vaak negatief blijven. maar is suuuuperbelangijk dat de dokter je goed onderzoekt want (zoals mijn leerboek zegt) "gezonde mannen krijgen geen blaasontsteking".....
quote:
Oeh! m'n pompoms en m'n Vuittonetje!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oei, je dansschoentjes liggen nog in de auto
*teruggeef*
SMSjes???quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ondertussen zijn er nog heel veel bijgekomen
Dan zegt hij niet.. Leer er maar mee leven.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:19 schreef blublub het volgende:
[..]
SMSjes???
van wie van wie vertel vertel, des noods leggen we geld bij!!!!
die zijn alleen te ruilen voor wat informatiequote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:18 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh! m'n pompoms en m'n Vuittonetje!
Dat is chantage!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
die zijn alleen te ruilen voor wat informatie![]()
geeft niet, ik heb dat ook wel eens gehad hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:13 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Sorry, blublub, maar ik was ff kwaad.
Nou ja, ik heb inmiddels een uitstrijkje (NIET leuk om te laten doen), mijn bloed en nog een urinestaal laten onderzoeken en steeds kwam eruit dat ik teveel bacterien van een bepaald soort had. nu dus weer. Dus het is wel duidelijk dat ik een infectie heb, denk ik. Maar goed, waarom verdwijnt het dan niet, daar zijn die pillen toch voor?
nee bevertje, nee, nee, nee... éérst info!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:23 schreef beaverhausen het volgende:
Dat is chantage!
GEEF NU GOFTEDOMME M'N POMPOMS EN VUITTON TERUG TROMMELJOSTI!
Wordt je zo uitgescholden, kan je zo rustig blijven...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nee bevertje, nee, nee, nee... éérst info!
ik kom te weinig in dit topic merk ikquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is chantage!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is chantage!
geen probleem hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:25 schreef Timmah het volgende:
Wordt je zo uitgescholden, kan je zo rustig blijven...
Nee dat Vuitonnetje lag tussen utrecht en dinxerdinges langs het karrenspoor ergensquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! m'n pompoms en m'n Vuittonetje!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:25 schreef ajuu het volgende:
ik kom te weinig in dit topic merk ik![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:25 schreef blublub het volgende:![]()
ik word een beetje bang van Beavje... en ik was al zo verward![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is chantage!
Nou, die troep die ik nu gekregen heb, werkt zo'n beetje tegen alles. Dus we zien wel. Ik mag weer 10 dagen slikken en hopelijk is het nu wel weg.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:24 schreef blublub het volgende:
[..]
geeft niet, ik heb dat ook wel eens gehad hoor
jah ik weet t ook niet hoor. maar urineweginfecties zijn bij mannen vaak erg gecompliceerd. maar weten ze wel welke bacterie t veroorzaakt, want dan zouden ze moeten weten welk kuurtje goed past.... hebben ze al gekeken of je niet een nierbekkenontsteking hebt?
Doe het niet! Dat zal Beavje Breken! Hij zal er aan ten onder gaan!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
geen probleem hoor
*draadje uit pompom trek*
*nog een draadje uit pompom trek*
Muscle AfvoerOntstopper?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nou, die troep die ik nu gekregen heb, werkt zo'n beetje tegen alles. Dus we zien wel. Ik mag weer 10 dagen slikken en hopelijk is het nu wel weg.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Doe het niet! Dat zal Beavje Breken! Hij zal er aan ten onder gaan!
Van mij mag je het gerust melden hoor.. BIj mij is er op dit moment ook weer een virusgolf gaande. Constant van die wazige mail in mijn inbox...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:30 schreef Semisane het volgende:
Mag ik even melden dat ik collega's, die mijn potencieel rustige dag heel druk maken door op virus-attachments te drukken, helemaal niet aardig vind.(Als ik dit niet mog melden, moeten jullie deze post maar even negeren....
O.... ik dacht gewoon dat ik vrienden hadquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Van mij mag je het gerust melden hoor.. BIj mij is er op dit moment ook weer een virusgolf gaande. Constant van die wazige mail in mijn inbox...
tja, hij zal moeten kiezen he: informatie of zijn pompomsquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:30 schreef Timmah het volgende:
Doe het niet! Dat zal Beavje Breken! Hij zal er aan ten onder gaan!
Ga jij eens gezellig met je broodrooster in bad.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
geen probleem hoor
*draadje uit pompom trek*
*nog een draadje uit pompom trek*
Ja maa ja maar ja maar, dat het bij jou gebeurd hoeft toch niet te betekenen dat ik daar ook mee moet worden geconfronteerd....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Van mij mag je het gerust melden hoor.. BIj mij is er op dit moment ook weer een virusgolf gaande. Constant van die wazige mail in mijn inbox...
Er is geen informatie!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tja, hij zal moeten kiezen he: informatie of zijn pompoms
*intussen nog een draadje uit pompom trek*
Zit daar ook ciprofloxacine in? Dan jaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Muscle AfvoerOntstopper?
kom op beaf, geef ze van RL katoen! laat de achilles in jezelf los! je kan het!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er is geen informatie!
Dus doe nu maar teruggeven!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef ajuu het volgende:
[..]
kom op beaf, geef ze van RL katoen! laat de achilles in jezelf los! je kan het!![]()
waarom geloof ik dat nou nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:35 schreef beaverhausen het volgende:
Er is geen informatie!
nopequote:Dus doe nu maar teruggeven!
Dan geef ze maar aan mij, ik moet naar de kapperquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:35 schreef Andyvie het volgende:
En waarom is de IB-Groep vandaag niet open? Ik wil ze centjes geven! Maar ze willen het niet hebben, omdat ze dicht zijn
* Gruwel en ril *quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
waarom geloof ik dat nou niet
[..]
nope
*nog een draadje uit pompom trek*![]()
*zucht*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
waarom geloof ik dat nou niet
[..]
nope
*nog een draadje uit pompom trek*![]()
ehm, kijk maar even niet Timmah...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:38 schreef Timmah het volgende:
* Gruwel en ril *
JAAAH!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*zucht*
Mannen
I will be your Trojan horse (whores? NO!)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, want ik krijg nooooooi virusjes toegestuurdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja maa ja maar ja maar, dat het bij jou gebeurd hoeft toch niet te betekenen dat ik daar ook mee moet worden geconfronteerd....Trouwens: Hoi Timmah & iedereen die er ook zijn.
![]()
hmm nou succes met je kuurtje he!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zit daar ook ciprofloxacine in? Dan ja
En waarom is de IB-Groep vandaag niet open? Ik wil ze centjes geven! Maar ze willen het niet hebben, omdat ze dicht zijn
Nee, want dan moet ik weer opnieuw sparen. En dan kun je wel een heel super de luxe kapsel nemen van de hoeveelheid die ik ze wil gevenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan geef ze maar aan mij, ik moet naar de kapper
*virus-scanner geef*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:30 schreef Semisane het volgende:
Mag ik even melden dat ik collega's, die mijn potentieel rustige dag heel druk maken door op virus-attachments te klikken, helemaal niet aardig vind.(Als ik dit niet mog melden, moeten jullie deze post maar even negeren....)
M'n pompoms wat doe je?!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm, kijk maar even niet Timmah...
*wéér een draadje uit pompom trek*
*en nog één, en nog één*![]()
Ja!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:40 schreef blublub het volgende:
[..]
JAAAH!
ZUCHT!
MANNEN!
Dank je wel, ik heb er weinig vertrouwen in, maar goed, misschien werkt het nu welquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:44 schreef blublub het volgende:
[..]
hmm nou succes met je kuurtje he!
je mag de centjes wel aan mij geven
At my signal unleash hellquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
I will be your Trojan horse (whores? NO!)![]()
*ril* okquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:44 schreef beaverhausen het volgende:
M'n pompoms wat doe je?!
kappen nou!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja!
[yvonnemode]
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken!
[/yvonnemode]
Ach vent, ga Lingo kijken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*ril* ok
*schaar zoek*![]()
![]()
jah!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja!
[yvonnemode]
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken!
[/yvonnemode]
beaf, waar woont die xmsjhshfhmrnator-rijmeneer? zullen we hem ff voor je in mekaar rammen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
M'n pompoms wat doe je?!
kappen nou!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:48 schreef beaverhausen het volgende:
Ach vent, ga Lingo kijken.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Yvonne drankorgel
Ik weet waar ie woont!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:48 schreef ajuu het volgende:
[..]
beaf, waar woont die xmsjhshfhmrnator-rijmeneer? zullen we hem ff voor je in mekaar rammen?
[afbeelding]
the fearless three pompoms!
ze hebben alle drie ook echt pompom-haar! (vooral die middelste!)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik weet waar ie woont!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:48 schreef ajuu het volgende:
[..]
beaf, waar woont die xmsjhshfhmrnator-rijmeneer? zullen we hem ff voor je in mekaar rammen?
[afbeelding]
the fearless three pompoms!
Ja haske dood moeten ze!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:48 schreef blublub het volgende:
[..]
jah!
dood! klootzakken! mij een beetje verward maken!
dood! [afbeelding]
Dus jij wil dood?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja haske dood moeten ze!
Je bent gewoon jaloers dat jij geen 19 meer bent en geen kans bij haar maaktquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:50 schreef XMN8R het volgende:
[..].
Doe nou leuk mee speulenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dus jij wil dood?
ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:54 schreef beaverhausen het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat jij geen 19 meer bent en geen kans bij haar maakt
OK!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe nou leuk mee speulen
JAH!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja haske dood moeten ze!
tis gezellig hierquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ja, je hebt gelijk
NOT !!!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ja, je hebt gelijk
NOT !!!
Ja lief topic ditquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:56 schreef ajuu het volgende:
[..]
tis gezellig hier
Heb je soms last van bonkjes en slierkjes?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:56 schreef blublub het volgende:
[..]
JAH!
maar wat moet ik nou ook weer zonder ze! ik ben zo verward! ik snapt er niks meer van! ik ben ook moe! ik ga misschien nog maar wat slapen! misschien snap ik t dan! trusten!
I'm lovin' itquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:56 schreef ajuu het volgende:
tis gezellig hier
Hee, je mag geen reclame maken!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
I'm lovin' it
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
I'm lovin' it
Ja, ga effe offtopicquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:03 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga lunchen. Tot straks!
*stiekum tóch doe*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:04 schreef Andyvie het volgende:
Hee, je mag geen reclame maken!
Oeh! Die heb ik ook nog!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:08 schreef Andyvie het volgende:
Nou, als we dan toch reclame maken voor eten.
Ik ga lekker dit:
[afbeelding]
eten
He! D'r stond eerst een ander plaatje!quote:
en aan wie heb je dat fantastische plan om croisantjes in huis te halen te danken?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:08 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh! Die heb ik ook nog!
Goed idee!
bite me!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:10 schreef beaverhausen het volgende:
He! D'r stond eerst een ander plaatje!
Ow ja, daar was ik zelf natuurlijk nooooit opgekomen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:12 schreef XMN8R het volgende:
en aan wie heb je dat fantastische plan om croisantjes in huis te halen te danken?
quote:bite me!
nopequote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:15 schreef beaverhausen het volgende:
Ow ja, daar was ik zelf natuurlijk nooooit opgekomen.![]()
uitkijken he, quoteverneukerquote:
pleur op pruthoofd
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:17 schreef XMN8R het volgende:
uitkijken he, quoteverneuker(ik zag het wel hoor!
)
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:23 schreef XMN8R het volgende:
he, net nu het gezellig wordt moet ik boodschappen gaan doen van mezelf.
Shirtjes, here he comes!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:34 schreef Cybart het volgende:
en dadelijk ga ik weer lekker geld verbrassen in de stad
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Shirtjes, here he comes!
Koffe nuttigen, me zo eens aankleden, ontbijt vangen, pakketjes met computerzooi ophalen bij 't postkantoor en hiermee gaan knutselen, en eigenlijk moet ik nog een fiets regelen, bij kringloopwinkel ofzo...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:39 schreef Cybart het volgende:
wat gaat u vanmiddag doen?
een fiets regelen? om die vorige doelstellingen te bewerkstelligen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Koffe nuttigen, me zo eens aankleden, ontbijt vangen, pakketjes met computerzooi ophalen bij 't postkantoor en hiermee ga knutselen, en eigenlijk moet ik nog een fiets regelen...
*uitrek*
douchen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:25 schreef wizarddragon het volgende:
Zal ik maar weer terug in m'n bed duiken of toch maar opstaan?![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
douchen?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
niet waar Kiki bij is he?!
Je kan ook in mijn bed duiken.... Oh!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:25 schreef wizarddragon het volgende:
Zal ik maar weer terug in m'n bed duiken of toch maar opstaan?![]()
Tha Wax-man ...uuuh toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:28 schreef Waxxer het volgende:
hahaai
*dekking zoek*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:06 schreef Semisane het volgende:
* semisane voelt een hele flauwe bui opkomen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
douchen?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je kan ook in mijn bed duiken.... Oh!!!![]()
![]()
Zeg ik dat!?!?!?
![]()
![]()
![]()
Wizzard!!![]()
![]()
Mega.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb al gedouched
![]()
[..]
Semisane!!! Is je bed groot?
![]()
![]()
Zou ik ook maar doenquote:
De hufters!! Zomaar jou geld uit je zak kloppen tijdens het wachten...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:03 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh, ik hoop nooit meer een half uur op de bus te moeten wachten, ik heb tijdens mijn wachttijd 3 CD's gekocht.
- joss stone - the soul sessions
- kill bill vol. 1 soundtrack
- tiga - DJ-kicks
ja hequote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
De hufters!! Zomaar jou geld uit je zak kloppen tijdens het wachten...![]()
Nou dan passen ik en nog een ik er wel ruim en makkelijk inquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mega.![]()
![]()
Ik zit ff een spelleke inelkaar te zetten speciaal voor Markie-Markquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:05 schreef Semisane het volgende:
Stuitert even lekker rond in het kantoor op "Tomahawk - Mit Gas"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij en nog een jij zijn van harte welkom hoor, maar koop eerst wel een kaart bij mijn plaatselijk VVV, je zou nog verdwalen in dat bed.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou dan passen ik en nog een ik er wel ruim en makkelijk in
[..]
Op een of andere rare manier, vraag ik me nu af om wat voor spelleke dat gaat.quote:Ik zit ff een spelleke inelkaar te zetten speciaal voor Markie-Mark
Tsk, je hebt ook helemaal niks aan die gasten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja he. en ze hadden nie eens DE CD die ik moest hebben
.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij en nog een jij zijn van harte welkom hoor, maar koop eerst wel een kaart bij mijn plaatselijk VVV, je zou nog verdwalen in dat bed.
[..]
Op een of andere rare manier, vraag ik me nu af om wat voor spelleke dat gaat.![]()
![]()
ja, schande gewoonquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tsk, je hebt ook helemaal niks aan die gasten.![]()
Bestaat er dan geen online routeplanner van jouw bed??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij en nog een jij zijn van harte welkom hoor, maar koop eerst wel een kaart bij mijn plaatselijk VVV, je zou nog verdwalen in dat bed.
[..]
Iets heel onschuldigs hoor. Tis een spelleke dat alleen Markie-Mark kan spelen.quote:Op een of andere rare manier, vraag ik me nu af om wat voor spelleke dat gaat.![]()
![]()
Nee helaas, heb mijn bed nog niet online kunnen krijgen...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bestaat er dan geen online routeplanner van jouw bed??![]()
[..]
Ergens verlies ik nu wel weer mijn nieuwsgierigheid...quote:Iets heel onschuldigs hoor. Tis een spelleke dat alleen Markie-Mark kan spelen.![]()
Had je dan iets stouts verwacht ofzo??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee helaas, heb mijn bed nog niet online kunnen krijgen...![]()
[..]
Ergens verlies ik nu wel weer mijn nieuwsgierigheid...
100 mauwers, spellekes die alleen die markie-mark kan spelen....wat is het toch met die gast?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..].
gister was cool!!!! ik had gewoon niks te doen dus ben zomaar ff naar utreg gegaan. dus opeens allemaal "help me smsjes uit den bosch dus toen ik weer richting eindhoven ging, ben ik mark maar gaan vergezellen tijdens de "zit van de 100 mauwers".
Wie?? Ik??? Naaaah natuurlijk niet, ben geen pervert.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Had je dan iets stouts verwacht ofzo??![]()
nie da ik weet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
100 mauwers, spellekes die alleen die markie-mark kan spelen....wat is het toch met die gast?![]()
Oei...Nu vraag ik me af wat voor andere attributen je onder je bed bewaard.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wie?? Ik??? Naaaah natuurlijk niet, ben geen pervert.![]()
Tsk...dat je dat durft te denken.... schuift snel het zweepje onder z'n bed![]()
Tja...daar zijn viswijfjes over het algemeen wel goed in.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nie da ik weet.
die 100 mauwers waren twee wijven die mauwden alsof ze er 100 waren.
dit waren geen wijfjes....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...daar zijn viswijfjes over het algemeen wel goed in.![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Oei...Nu vraag ik me af wat voor andere attributen je onder je bed bewaard.![]()
Hmmm waarom ben ik nu opeens nieuwsgierigquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
![]()
Spare me the details.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dit waren geen wijfjes.....
Ach kom langs zou ik zeggen, kan je het vanzelf voelen zien.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hmmm waarom ben ik nu opeens nieuwsgierig![]()
![]()
ze kreeg zelfs voor elkaar me te bevuilen met een bananemilkshakequote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Spare me the details.
Gelukkig zijn het geen blinddoekenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach kom langs zou ik zeggen, kan je het vanzelf voelen zien.![]()
![]()
Like I said...spare me the details!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze kreeg zelfs voor elkaar me te bevuilen met een bananemilkshake
en nee, geen kelis milkshake.
*Kijkt onder bed* Ohw! Die liggen er ook nog.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het geen blinddoeken![]()
zeg ik kwam voor jou, ik was meteen weer vrolijkquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Jerre nogmaals mn oprechte excuses dat ik je opgezaald heb met die 2 evil bitches
En Wizard kom maar op met dat spelleke
trick me ook!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Like I said...spare me the details!
Dat liedje van Kelis is leeeeuk!![]()
![]()
Okido Markie-Markquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:59 schreef Markie-Mark het volgende:
En Wizard kom maar op met dat spelleke
Bubai Semiquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:03 schreef Semisane het volgende:
Tijd om naar huis te gaan!![]()
Dooooei Wizzy-wuzzy
Jerruh & Marky-mark.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |