Heb je met Soderbergh daarover gesproken???quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vincent Cassel heef wat scenes in een huis bij het ComO-meer zei mr Soderbergh en ze gingen BBQen by george
Leuk om te lezenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zal hier dan ook wel weer bekend wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:49 schreef SunChaser het volgende:
Volgens Albert V. komen ze over een paar weken terug voor nog wat shoots.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:27 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. Ook van dat leren fietsen van Brad en de grachten varen met Matt
.
Haarlem telt niet mee?quote:Dank u wel allemaal, ook burgers van Amsterdam en Den Haag
Nee heb de foto niet gemaakt, was daar aan het werk. Hij stond echter wel zo dicht bij mijquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:54 schreef California het volgende:
[..]
Had jij de foto gemaakt? Sorry, dat was ik even kwijt. Ik bedoelde ook niet dat jij dan per se moet weten wie 't is, alleen dat het niet eerlijk is dat ik niet een meter van zo iemand af sta en iemand die nog nooit van 'm gehoord heeft wel.
En wat CrazyDutchPunk wel of niet weet zegt mij helemaal niets.
Cool, mr. Gellerquote:Op zondag 23 mei 2004 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en volgende week komt Elliot Gould!
quote:Op zondag 23 mei 2004 18:20 schreef Nachtschade het volgende:
[..]
Cool, mr. Geller
quote:Op maandag 24 mei 2004 01:19 schreef Qarinx het volgende:
Komen ze weer????
Hey Crazy,quote:Op maandag 24 mei 2004 09:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had het over "Friday Night with Jonathan Ross" mensen
Thanks voor het antwoord. Je het inmiddels al een mailtje terug van mij ontvangen. Ben benieuwdquote:Op maandag 24 mei 2004 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey Joelie!
Heb niemand gesproken van PeopleMagazine, laat haar my maar even een mailtje sturen ofzo!Is wel grappig!
Friday Night with Jonathon Ross is op BBC1 om 23.35 nederlandse tijd en de foto's: www.gettyimage.com en dan ocean's 12 of brad pitt ofzo intikken by search!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |