abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19307129
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
of t was alleen CUT
Hehe, dat roept een regisseur wel idd. Als iemand anders dan hij/zij dat als eerste roept, breekt de hel los.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:31:31 #102
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_19307210
idd Gister de 1e bloopermet Catherine
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_19307417
VERTEL..........
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
idd Gister de 1e bloopermet Catherine
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:48:27 #104
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_19307668
Ze moest over straat lopen en ergens naar toe lopen en een deur open maken..maar de deur werkte niet meer dus schoot Cath i/d lach:P
pi_19307718
Aaaaahhh, wat leuk!! Heb jij dit ook gezien? Iedereen vond haar een bitch, maar ik had haar vorige week zaterdag in Den Haag gezien, en ze leek heel aardig.
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze moest over straat lopen en ergens naar toe lopen en een deur open maken..maar de deur werkte niet meer dus schoot Cath i/d lach:P
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:54:12 #106
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_19307783
Cath is heel aardig maar belaagd door paparazzo en bedreigd door een fan .....daardoor is ze zo afstandelijk tegen fans nu
pi_19307828
Kan ik me heel goed voorstellen. Zij is echt een hele mooie vrouw.
Heeft een fan haar bedreigd? Een m of v? Echt stom!! Waarmee heeft hij/zij gedreigd dan?
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cath is heel aardig maar belaagd door paparazzo en bedreigd door een fan .....daardoor is ze zo afstandelijk tegen fans nu
  zaterdag 22 mei 2004 @ 01:00:17 #108
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_19307904
Dat weet ik dus niet en wou security ook niet loslaten..maar ze is er wel van geschrokken..
pi_19307928
Oh oke, echt een domme fan.
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat weet ik dus niet en wou security ook niet loslaten..maar ze is er wel van geschrokken..
  zaterdag 22 mei 2004 @ 01:02:22 #110
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_19307938
yup...
pi_19308623
Ocean's 12 opnames in Italië

Volgens de krant "Corriere di Como" worden de opnames gemaakt in bij Cernobbio, een bekend vakantie resort vlakbij Como. Men filmt ook in Bellagio, een mooi klein plaastje in het midden van het Como-meer. De opnames vinden van 1 t/m 15 juni plaats en de acteurs verblijven in Grand Hotel Villa D'Este in Cernobbio. Maar misschien verblijven ze ook wel in de villa van George Clooney, niet ver verwijderd van Como.
Love means never having to say you're sorry
  zaterdag 22 mei 2004 @ 01:50:12 #112
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_19308789
Vincent Cassel heef wat scenes in een huis bij het ComO-meer zei mr Soderbergh en ze gingen BBQen by george
  Redactie Frontpage zaterdag 22 mei 2004 @ 11:28:16 #113
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19312384
quote:
Thank you, the Netherlands. Thank you, Amsterdam. De sterrencast van de Hollywoodfilm Ocean´s Twelve, die de afgelopen weken voor een groot deel in onze hoofdstad is opgenomen, is gisteravond via Monte Carlo naar Rome, zijn volgende filmlocatie, gevlogen. Maar niet nadat er in het Amstel Hotel een spetterend afscheidsfeest was gegeven en Pagina Privé een uniek interview was gegund.

www.telegraaf.nl

Ocean´s Twelve geeft Privé cadeautje voor gastvrijheid in Nederland

THANK YOU, AMSTERDAM

De bar is leeg. De sterren zijn gelaafd”, zegt miljoenenproducent Jerry Weintraub (66) terwijl hij glimlachend een ochtendglas champagne inschenkt. „Ons afscheidscadeau voor de Nederlanders: het aller-, allereerste beeld uit Ocean´s Twelve, waarin Amsterdam en uw beste acteur Jeroen Krabbé naast onze eigen moviestars prachtige rollen zullen spelen. Wie weet komen we met z´n allen naar de Amsterdamse première op 17 december. We love Amsterdam. We´ll see.”
Producent Weintraub gaf slechts één exclusief interview over de brutale dievenbende Ocean´s Twelve onder leiding van George Clooney (als Danny Ocean). Die in het vervolg op zijn filmische kaskraker Ocean´s Eleven dit keer onder andere jaagt op het kostbare, eerste aandeel van de VOC.

„Hollywood had het fijn in Holland!”

„Brad, George, Catherine en Matt hebben genoten hier”, zegt hij refererend aan zijn starcast van onder anderen Brad Pitt, George Clooney, Catherine Zeta-Jones en Matt Damon, die met z´n allen drie weken neerstreken in Amsterdam. „We hebben geweldig gewerkt en daarvoor willen we toch nog even officieel bedanken. En dat doen we graag via de grootste krant van Nederland. We zijn burgemeester Job Cohen, Anne Lize van de Stoel, Annet de Waart en Ton Sluijter van de gemeente zeer dankbaar. We beseffen dat zo´n invasie van caravans, vrachtwagens en camerastellages op de drukke grachten voor een hoop gedoe heeft gezorgd. Maar ik geloof wel dat we een Nederlands record hebben gebroken: de meeste Hollywoodsterren op een Hollandse vierkante meter ha, ha.”
De Amerikaan spiekt op een briefje. „Jullie taal is het enige nadeel. Nog een dankjewel aan de politiechef Dirk Grootes en Ine van Brenk. Na het voetballen waren er rellen. Wij hadden een nachtopname en de drinkende fans stonden aan de dranghekken. Ik ben zelf een flinke drinker, dus ik begrijp het. Maar we waren toch blij dat deze mensen op iets verdere afstand werden gehouden. Catherine en Julia werden er nogal nerveus van. Dank u wel allemaal, ook burgers van Amsterdam en Den Haag, waar we in het prachtige spierwitte stadhuis van architect Richard Meier een paar scènes hebben gefilmd. Toen ik dat gebouw voor het eerst zag, wist ik meteen dat ik daar ook wilde filmen. En dat kon. Wij zijn filmvrienden uit Hollywood, maar jullie hebben ons ook als vrienden ontvangen.”
Lacht: „Behalve werken hebben we ook leuke dingen gedaan. Matt is verslaafd geraakt aan varen door de grachten. Toen ik de rekening van het houten hotelsloepje onder ogen kreeg, dacht ik even dat hij het sloepje had gekocht of met vrienden de champagnekelder had leeggedronken. Brad Pitt – nee, hij heeft géén appartement in Amsterdam, alleen ooit een keer iets gehuurd – heeft beter leren fietsen, Catherine heeft Van Gogh leren waarderen en met George heb ik lekker gegolfd in Noordwijk. We hebben Nederlanders ontdekt als een uiterst professioneel volk. Niet alleen hebben jullie de kennis in huis om zulke giga-producties te verwelkomen. Jullie hebben ook de juiste instelling en gastvrijheid. We zijn hier nauwelijks gestoord. En je kunt lachen met de Hollanders! You bet. Jullie zijn zo ´lay back´, zo ontspannen en ´easy´. We hebben hier enorme lol gehad. Een paar van onze Hollywoodvrienden hebben zelfs lekker in de keuken van het Amstel staan te koken. De chef-kok vond het nog oké ook! Alles kan hier en iedereen doet normaal. We gaan nu naar Italië, daar hebben we onze bodyguards harder nodig dan op deze grachten. De Italianen zijn enig, maar maken meer rumoer als je begrijpt wat ik bedoel. Ze willen alle sterren aanraken en je moet oppassen dat het gegil de opnames niet verstoort. Geweldig was het hier. Heerlijk peaceful.”

„We stonden na een draaidag vaak met z´n allen te koken in de keuken van het Amstel Hotel”

Jerry kauwt op een grote sigaar en grinnikt: „De Nederlanders zijn ook nergens van onder de indruk. We waren een keer aan het filmen op de Herengracht, kwam er een man klagen dat hij door onze caravans en vrachtwagens zijn gasten niet kwijt kon. Hij gaf een borreltje voor zijn vrienden en suggereerde dat wij onze scène maar ergens anders moesten gaan opnemen. In Hollywood, waar film bijna heilig is, is zoiets ondenkbaar. Maar we hebben steeds geprobeerd eventuele negatieve gevoelens om te zetten in iets positiefs. Dus hebben we valet-parking voor hem georganiseerd én betaald: studenten die de auto´s van zijn gasten elders gingen parkeren en aan het eind van de avond weer ophaalden. No problem. We hadden een Nederlandse producent, Erwin Godschalk, die de schitterende locaties regelde, maar ook dit soort problemen tackelde.
„Erwin vond voor ons het grachtenpand, het zogenaamde kattenkabinet, waar we Jeroen Krabbé lieten wonen. We sleepten er zoveel rariteiten naar binnen dat de echte bewoner toen we klaar waren verzuchtte dat het er weer net zo uitzag als toen hij het in verwaarloosde toestand kocht. Jeroen speelt een soort kluizenaar die zijn huis overbeveiligd heeft. Uiteraard geen probleem voor de mannen van Danny Ocean, by the way.”
Jerry Weintraub werkt opnieuw samen met regisseur Steven Soderbergh. „Hoe de mannen van Danny het grachtenpand in komen is werkelijk om te smullen.” Volgens Jerry zijn al de grote Hollywoodsterren voor Steven, het verhaal én elkaar gegaan. Jerry: „We zijn net één grote zigeunerfamilie. We trekken straks eerst met z´n allen naar Monte Carlo, waar Ocean´s Twelve met twee raceauto´s aan de Grand Prix meedoet. Jongensspeeltjes van Brad, Matt en George. Dan naar Rome en vervolgens via Sicilië naar het Comomeer. Alleen Catherine is er daar niet bij. Zij heeft daar geen scènes. We zijn een echte vriendenbende, want bij het Comomeer gaan we met z´n allen logeren in de villa van George.”

Wat komt er dan terecht van het gezinsleven van de sterren? Een snelle rekensom leert dat ze voor Ocean´s Twelve bijna een half jaar van huis zijn.
Jerry krabt op zijn voorhoofd. „Dat is de moviebusiness. Je hebt gewoon niet zoveel privé. We zijn nu twee maanden bezig en nog niet thuis geweest. Ik ben gisteren een middagje naar Avignon gevlogen waar mijn vrouw is neergestreken om te schilderen. We hebben samen geluncht en ik was ´s avonds alweer in Amsterdam. Brad is een dagje in Cannes geweest om met zijn vrouw Jennifer Aniston het filmfestival te bezoeken. George liet een vriendin invliegen. Ik denk dat we er allemaal aan gewend zijn. En daarom is het zo leuk deze film te maken. Al deze mensen kennen elkaar en zijn heuse setvrienden. Ik weet niet wat dat doet met onze reputatie, maar nadat we hadden gekookt en gegeten hebben we in het Amstel Hotel elke avond zelf de bar dicht gedaan. De mannen hebben vooral bier gedronken: Heineken! Hollywood had het fijn in Holland.” Hij knipoogt: „Ik heb er een woord voor geleerd... Gezellig.”

pi_19312406
Ik had ook gehoord dat Catherina bedreigd werd enzo. Maar toen ik bij het hotel stond donderdag kwam ze een rondje handtekeningen doen. Ze was echt heel erg aardig en bloedmooi. Zo zou ik er ook wel uit willen zien hoor, echt een mooie vrouw.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 11:41:20 #115
4180 Hare
Come fly with me!
pi_19312596
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 11:28 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Leuk!

Alleen jammer dat ik ze niet meer heb kunnen zien
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:41:20 #116
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_19313580
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 23:11 schreef California het volgende:

[..]

. Dat is Greg Jacobs, Soderberghs vaste Assistant Director (bij Solaris ook Exec. Producer), die nu ook zelf gaat regisseren. Erg coole gast.

Een meter van die man af staan en dan niet weten wie het is .
Ik was daar gewoon aan het werk en heb geen tijd gehad om me te verdiepen in de hele crew . Bovendien doe je alsof iedereen hem wel MOET kennen, als CrazyDutchPunk hem niet eens kent zegt dat toch wel wat
NSJ & Lowlands still on my mind
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:05:32 #117
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_19313971
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 12:41 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Ik was daar gewoon aan het werk en heb geen tijd gehad om me te verdiepen in de hele crew . Bovendien doe je alsof iedereen hem wel MOET kennen, als CrazyDutchPunk hem niet eens kent zegt dat toch wel wat
Sorry, bijna vergeten dat CDP de filmkenner is van dit forum .
  zaterdag 22 mei 2004 @ 15:16:22 #118
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_19316230
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:05 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Sorry, bijna vergeten dat CDP de filmkenner is van dit forum .
die smiley staat er niet voor niets
NSJ & Lowlands still on my mind
pi_19316351
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 11:28 schreef SunChaser het volgende:

[..]
Leuk om te lezen

Ik ben benieuwd wat ze nog meer te zeggen over Nederland als de promotiecircus voor O12 gaat draaien
  zaterdag 22 mei 2004 @ 17:54:19 #120
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_19319632
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 12:41 schreef Nokia3310 het volgende:
Had jij de foto gemaakt? Sorry, dat was ik even kwijt. Ik bedoelde ook niet dat jij dan per se moet weten wie 't is, alleen dat het niet eerlijk is dat ik niet een meter van zo iemand af sta en iemand die nog nooit van 'm gehoord heeft wel .

En wat CrazyDutchPunk wel of niet weet zegt mij helemaal niets .
The short weekend begins with longing...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')