quote:Regisseur Oceans Twelve is tevreden.
Na twintig dagen Amsterdam zijn de topacteurs van Oceans Twelve vrijdag naar Parijs vertrokken. Op de laatste draaidag, donderdag, werden opnames gemaakt op begraafplaats Westgaarde en bij woningen op de Keizersgracht.
Regisseur Steven Soderbergh was erg tevreden over de opnames in Amsterdam. "Ontzettend jammer dat we vertrekken, het was hier helemaal te gek. De Nederlandse crew en de stad hebben ons erg geholpen. Nu gaan we naar Parijs, daarna naar Rome en LA", zei hij tegen AT5.
Prins Maurits was op de set: "Erg leuk, ik ga de film zeker zien." Ook heeft hij Catharina Zeta-Jones ontmoet.
Die hadden toch een 'verlovingsfeestje' ?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Klopt....de directeur van het Amstel gaf zondag een Hollands feestje voor de crew en cast en prins maurits en prinses margriet waren ook aanwezig.
Toen zijn de laatste 2 uitgenodigd om eens op de set te komen kijken..
Ben jij heteroquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heb m niet digitaal, want mn batterij was bijna leeg, en kwou niet het risico lopen om uit tevallen, dus staat hy op mijn vriendin's analoge toestel..maar hy wortd vandaag ontwikkeld en gescand!
Dat lijkt me nou juist een leuk persoon om eens mee te praten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh ja, Soderbergh is ook zo saai.
Het was een sarcastische opmerking.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:34 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist een leuk persoon om eens mee te praten.
Niet iemand om naar te gaan schreeuwen, omdat hij beroemd is.
Hij heeft er mede voor gezorgt dat het een leuke film is geworden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het was een sarcastische opmerking.
Ik vind Soderbergh persoonlijk de interessantste persoon die daar rondloopt (rondliep), hij zorgde er anders wel voornamelijk voor dat Ocean's Eleven zo'n leuke film is, niet Clooney of Pitt.
Nopequote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ben jij hetero
Als je Matt Damon zou vervangen door een andere acteur zou het nog steeds een leuke film zijn, als je Soderbergh zou vervangen door een of andere regisseur, opeens een hele andere film. Big difference.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij heeft er mede voor gezorgt dat het een leuke film is geworden.
Hangt er van af welke acteur hem vervangt. Als je Damon vervangt door Stallone (om ff een extreem voorbeeld te geven) dan is het karakter opeens heel anders.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Als je Matt Damon zou vervangen door een andere acteur zou het nog steeds een leuke film zijn, als je Soderbergh zou vervangen door een of andere regisseur, opeens een hele andere film. Big difference.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |