Zien!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Catherina is weggegaan rond 9 uur EN IK STA OP DE FOTO MET BRAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAT EEN KEWLE GOZER IS BRAD!!!!!!!!!!
Heb jij eigenlijk een baan of studie? Ik lees hier alleen maar dat je dagelijks daar aanwezig bent of zoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heb m niet digitaal, want mn batterij was bijna leeg, en kwou niet het risico lopen om uit tevallen, dus staat hy op mijn vriendin's analoge toestel..maar hy wortd vandaag ontwikkeld en gescand!
Lucky Fuck!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
12 uur vandaag vertrekken Matt en George!
Catherina is weggegaan rond 9 uur EN IK STA OP DE FOTO MET BRAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAT EEN KEWLE GOZER IS BRAD!!!!!!!!!!
Doe je toch gewoon weer ff keigroot je naam door de foto heenzetten?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kheb de foto, maar ga hem hier niet plaatsen..ik herinner me mijn Matt foto nog;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |