quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:06 schreef Chocobo het volgende:
Gelukkig pakte het 2 keer goed uit... Metroid Prime en deze
![]()
Ik wacht nog even, eerst even kijken of de releasedatum niet weer verandert. FSW wordt god! Zoveel zin in!quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:13 schreef Chocobo het volgende:
FSW is te pre-orderen bij Gcshop Gijs...Maar ik laat hem staan aangezien ik liever Sudeki game.... FSW komt wel
Mooie prijs wel
Ik heb nu 2 maanden vrije tijdquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, eerst even kijken of de releasedatum niet weer verandert. FSW wordt god! Zoveel zin in!Hopelijk heb ik tegen die tijd NG uitgespeeld.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:17 schreef Chocobo het volgende:
Eindelijk kan KOTOR er weer eens in
2 euro goedkoper bij play.comquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:13 schreef Chocobo het volgende:
FSW is te pre-orderen bij Gcshop Gijs...Maar ik laat hem staan aangezien ik liever Sudeki game.... FSW komt wel
Mooie prijs wel
Ja het wordt een chick..... en lijkbleekquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je er echt een Dark Hoer van maken Gijs?
Ja maar bij Gcshop heb je hem op de release.... althans... dat heb ik altijd gehadquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]
2 euro goedkoper bij play.com
Haal meteen trouwens.. Sudeki ook
Geilquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:27 schreef Toadette het volgende:
Goeiemiddag heren.
Trouwensquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Sudeki ook
Ik heb er andere verhalen van gehoord inderdaad..quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar bij Gcshop heb je hem op de release.... althans... dat heb ik altijd gehad
Tsja.. dat gaat ook nergens over hoor.. lijkt me geweldig.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trouwens![]()
![]()
Tankduelquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:01 schreef Strolie75 het volgende:
Welk boek was je eigenlijk aan het lezen Sailing?
*Oei*quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:28 schreef SailingAce het volgende:
Tankduel
Verhaal over de slag om Koersk.
Kende de schrijver verder niet, maar die man kan een kale strijd zo mooi beschrijven.. dat ik aan het einde van een pagina het gewoon over nieuw las. Zo poetisch bijnaquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb War of the Rats van diezelfde schrijver gelezen! Ook een erg goed boek.
http://www.amazon.com/exe(...)002?v=glance&s=books
Wil het niet eens lezen, word ik cynischquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:56 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.meervrijheid.nl/index.html?fj-leraardompteur.htm![]()
![]()
Doe maar wel Gijs, ik neem het je niet kwalijk. Na het lezen van dit artikel mogen ze van mij een atoomboom op Amsterdam-West gooien, dat komt nooit meer goed.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:10 schreef SailingAce het volgende:
Wil het niet eens lezen, word ik cynisch
Ik hou mijn hart vast voor de toekomst.. voor mijn toekomstige kinderen.. ik denk wel eens "|zou het egoistisch zijn om kinderen te " nemen " ?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe maar wel Gijs, ik neem het je niet kwalijk. Na het lezen van dit artikel mogen ze van mij een atoomboom op Amsterdam-West gooien, dat komt nooit meer goed.
Laat me dur uit!.. godverdomme man laat me eruit!... ik krijg geen lucht meerquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:06 schreef CaptainMiller het volgende:
Hans Teeuwen:
Kabouter in glas![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die was erg sterk inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:18 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Laat me dur uit!.. godverdomme man laat me eruit!... ik krijg geen lucht meer![]()
Jij was die ene van die tas hequote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:10 schreef Gaaaast het volgende:
Been there![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Livetag: Struikrover | Mijn DVD`s | Forza!!!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 07:59 schreef Gaaaast het volgende:
Sjo, ben voorbij chapter 6, heb een stuk opnieuw gedaan en een heleboel elixers gekocht, toen was het een eitje
Top GijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar de ergste eindbaas van het spel
Chapter 7
![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja ik hoorde ook dat dat geld ging kosten... wel vreemd... RS3 heeft al zeker 6 free maps gegevenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb geen zin om weer 5 euro te betalen voor iets wat ik amper zal gebruiken
sja jij zit droog, ik moet zo gaan helpen verhuizen terwijl het regentquote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooooo...weer op mijn werk in Eindhoven. Als enige!
Wel lekker rustig!
ja die haring met zijn horloge om.. " ik lig hier al... "quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
TeeuwenEerste kwartier suckte aarsch ik zat echt zo
te kijken, maar vanaf de eland en de horloge
GE-NI-AAL
Hij is echt gek![]()
Beetje een te klein tietje voor mijn goesting... maar wel een geil plaatjequote:
Choquote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:33 schreef Chocobo het volgende:
ssssssssssssssssssssssssssssssstrolieHeb net ook maar even een VT formulier ingevuld ivm Daan's creche kosten en mijn rente aftrek van het huis....
Krijg ik weer maandelijks munten
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Wordt vandaag een lange dag.
Ben je op je "werk" dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Wordt vandaag een lange dag.
Ja, moet toch één iemand voor bezetting zorgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:11 schreef SailingAce het volgende:
Ben je op je "werk" dan?
Die vent is zo zwaar gestoord!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:11 schreef SailingAce het volgende:
Teeuwen was leuk ja.. minder leuk als trui, maar wel erg leuk.
Die bekken die hij trekt en geluiden die hij doet..
"zeg es welk meubel ik moet na doen? "
"Euh tafel"
Gekke bochten wringt en moeilijke geluiden maakt op het randje van het podium.
Dat meen je niet? Jij bent gewoon aangewezen als persoon om de telefoon op te nemen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, moet toch één iemand voor bezetting zorgen.
Ah ik kon er wel weer om lachen hoor.. zijn show staat gewoon vol ridiculiteiten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die vent is zo zwaar gestoord!Ik heb hem maar opgenomen, kan ik het in stukjes kijken. Na een half uur vind ik hem vermoeiend worden.
Ik heb me vrijwillig aangemeld.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:15 schreef SailingAce het volgende:
Dat meen je niet? Jij bent gewoon aangewezen als persoon om de telefoon op te nemen?
Nee, moet verplicht iemand aanwezig zijn. Er heeft overigens nog niemand gebeld! Kantoor hier is uitgestorven en ik heb zo'n vermoeden dat dat overal is!quote:Hebben ze geen doorschakelen?
Er belt geen kip, heel veel hebben gewoon een extra dagje vrij..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb me vrijwillig aangemeld.Nu neem ik maandag lekker vrij. Ik vind 's vrijdags werken nooit zo erg...maandagen daarentegen.
[..]
Nee, moet verplicht iemand aanwezig zijn. Er heeft overigens nog niemand gebeld! Kantoor hier is uitgestorven en ik heb zo'n vermoeden dat dat overal is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
Ik zit vandaag in Eindhoven Gijs.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:19 schreef SailingAce het volgende:
Wacht dan bel ik het kantoor in A'dam ff.. heb je iemand aan de lijn gehad vandaag
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:24 schreef SailingAce het volgende:
Hoe heet een Limburger die de trap neemt?Droog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Oh vandaar, in A'dam werd niet opgenomenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit vandaag in Eindhoven Gijs.
Dat Rally spel? Is NG niks voor jou?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:29 schreef SailingAce het volgende:
spel halen
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:24 schreef SailingAce het volgende:
Hoe heet een Limburger die de trap neemt?ProestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog 1
Wat moet een allochtoon in Limburg doen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:48 schreef Chocobo het volgende:
Wat moet een allochtoon in Limburg doen ?Niet alleen allochtonen moeten dat doen, Hollanders ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet alleen allochtonen moeten dat doen, Hollanders ook.
quote:MINDER ZACHT
De bewolking overheerst en af en toe valt er wat regen- of
motregen. Elders behoort een enkele bui tot de mogelijkheden.
De wind komt uit richtingen tussen noord en noordoost en is
meest matig van kracht.
Pas later vanmiddag klaart het van het noordwesten uit wat op
en wordt het droog. De temperatuur blijft vandaag bij 14 graden
steken en dat is dus een stuk frisser dan de afgelopen dagen.
Aan de kust en op het IJsselmeer trekt de wind nog wat aan en
wordt vrij krachtig of krachtig.
Ook in het weekeinde is het met 14 graden vrij koel. Er zijn
dan perioden met zon en het blijft op de meeste plaatsen droog.
De nachten kunnen flink koud uitpakken. Bij opklaringen kan het
aan de grond zelfs een graadje vriezen.
Ook net wakker??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:23 schreef Nadientje het volgende:
jaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ook net wakker??
Strolquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
slurfer, Nadine en Gaaast.
Nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat Rally spel? Is NG niks voor jou?
Joh tot 01.30 ... Is de Mc bij jullie tot zo laat open dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:27 schreef Nadientje het volgende:
[..]
jagewerkt tot half 2
pffffff ben gaaaaaar
Gijsssssssssssquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:29 schreef silver-surfer het volgende:
Strol... ben je op het werk gijs?
Heb je het druk?
Ik zie je snel weer Gijs!quote:Ik denk aan je!!![]()
Gijijijiijijs .... EDI collegaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:30 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee.
Gijsquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
slurfer, Nadine en Gaaast.
Whahaha ja, kleine wereld die datacomm.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijijiijijs .... EDI collega
Leek mij ook cool, maar hoor er niet veel goeds over.. zou langdradig zijn, en een slap verhaal?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:33 schreef silver-surfer het volgende:
Vanavond naar Troy ... ik ben heel benieuwd.
Lijkt me een coole film.. a la Gladiator..
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsssssssssss
Ja, ik zit op mijn werk. Niet echt druk, ik moet vandaag voor de bezetting zorgen en er hebben tot nu toe 2 mensen gebeld!
Ik zie je snel weer Gijs!![]()
Begin van lvl 4. Ben gister opnieuw begonnen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:33 schreef Gaaaast het volgende:
Gijs, waar zit je met NG ?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef Nadientje het volgende:
ohja NG is cool
Ja... ik heb die dingen ook gehoord... maar mijn broer is geweest en die vond hem erg ok.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:34 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Leek mij ook cool, maar hoor er niet veel goeds over.. zou langdradig zijn, en een slap verhaal?
Ik ga om 16:00 uur weg, zoals normaal. Mensen die na die tijd nog bellen hebben pech.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:36 schreef silver-surfer het volgende:
2 mensen gebeld ook... erg rustig dus..
Mag je dan ook eerder naar huis vandaag? Tot hoelaat moet je?
Lekker gijs.. dus volgende week een relaxed weekje... heerlijk!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga om 16:00 uur weg, zoals normaal. Mensen die na die tijd nog bellen hebben pech.
Wel lekker volgende week maandag vrij! En donderdag en vrijdag studieverlof.
Die week daarna is weer Pinksteren, dus worden lekkere korte weekjes.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:43 schreef silver-surfer het volgende:
Lekker gijs.. dus volgende week een relaxed weekje... heerlijk!
*herkenbaar*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ninja Gaiden is echt één van de weinige games waar ik hele stukken opnieuw wil doen omdat ik er niet tevreden over ben![]()
Dat heet extreme gameplay Gijs........ zeldzaam zo goed als bij dit spel... zijn er niet veel vanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ninja Gaiden is echt één van de weinige games waar ik hele stukken opnieuw wil doen omdat ik er niet tevreden over ben![]()
lvl 6 halverwege nu, maar ik ga nog een keer de eindbaas van 5 doen. Ik wil een keer NIET doodgaan bij die black ninja's
En dan ben ik aan het einde van lvl 2 nog een keer opnieuw begonnen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel uur staat jouw teller? Ik denk trouwens dat je wel harder gaat dan ik StrolAls je nu al in lvl 4 zit
Ja ik doe ook zat overnieuwquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dan ben ik aan het einde van lvl 2 nog een keer opnieuw begonnen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:05 schreef Gaaaast het volgende:
Je staat zo te zien op ignorequote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
?
Is er ook een andere stand wa?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:07 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je staat zo te zien op ignore.
Lofzang voor Ninja Gaiden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ja, schrijf maar eens een mooi stuk over Ninja Gaiden, geldt ook voor jou ChoIk heb wat ideetjes namelijk. (Ongeveer 1 a 2 alinea's)
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:07 schreef D-Devil het volgende:
Je staat zo te zien op ignore.
Tuurlijk Gijs.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga stukken eruit gebruiken in mijn review (ik heb meerdere inzendingen gehad, en het lijkt mij wel leuk om er een keer ook meningen van anderen in te zetten) als dat mag
Fahr ze.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan ga ik nu naar Den Bosch fahren
Triple red crossquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:38 schreef Hakkert het volgende:
niet dat jullie het interesseert maar we hebben eindelijk een digicam dus ik post ze lekker toch
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
rest van de games liggen bij iemand anders
Niet verkeerd alleen jammer dat je geen groene games heb.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:38 schreef Hakkert het volgende:
niet dat jullie het interesseert maar we hebben eindelijk een digicam dus ik post ze lekker toch
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
rest van de games liggen bij iemand anders
hehehe geen xbox hequote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Niet verkeerd alleen jammer dat je geen groene games heb.
Ja beetje jammer.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:42 schreef Hakkert het volgende:
[..]
hehehe geen xbox he
PS2 is de beste console hequote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja beetje jammer.
Dat zei ik ook altijd tot dat ik de x-box zag.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:48 schreef Hakkert het volgende:
[..]
PS2 is de beste console he
Overloper!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:54 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd tot dat ik de x-box zag.
*Proest*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:48 schreef Hakkert het volgende:
[..]
PS2 is de beste console he
Ik zeg 1 woord voor je... rally sport challenge 2.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:54 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd tot dat ik de x-box zag.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:09 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
*Proest*
en de rest hequote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:13 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik zeg 1 woord voor je... rally sport challenge 2.
Dat zijn 3 woorden en een getalquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:13 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik zeg 1 woord voor je... rally sport challenge 2.
ken ie beter 1 naam zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:55 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Dat zijn 3 woorden en een getal
Sate met pindasaus en bruin stokbrood met knoflooksausquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:18 schreef Gaaaast het volgende:
Pannekoeken![]()
Strolquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lofzang voor Ninja Gaiden.
Laat ik beginnen met zeggen dat ik normaal absoluut niet van vechtgames hou. Devil May Cry vond ik na een tijdje saai worden en de bossbattles werden te moeilijk. De Legacy of Kaine en Ominuscha reeksen heb ik ooit eens bij iemand geprobeerd maar ik vond er niks aan. Laatste game die ik in dit genre heb gespeeld was The Mark of Kri, die vond ik geweldig!Vooral door de schitterende graphics, bloederigheid en simpele gameplay. Enige nadeel van deze game was de lage moeilijkheidsgraad en geringe diepgang. Recentelijk nog Prince of Persia gespeeld, ook een erg goede game al was het vechten beduidend minder leuk dan het platform gedeelte. Dit vooral door de soms frustrerende camera en de onhandige blockfunctie (te traag).
Kortom, ik hou niet van puur vechten, ik hou niet van boss battles, lange combo’s kan ik niet onthouden en een slechte camera kan mijn hele spelervaring verpesten (hallo Kingdom Hearts) Wat de fuck moet ik dan met Ninja Gaiden, een spel die volgens de reviews alle bovenstaande eigenschappen heeft?
Laat ik voorop stellen dat in het begin sceptisch was, maar het enthousiasme van Chocobo en silver-sufer heeft me toch overgehaald om deze game op zijn minst eens een keer uit te proberen! Ik hield immers ook niet van Sci-Fi shooters, maar nadat ik op aanraden van ChocoboMetroid Prime
heb mogen ervaren vertrouw ik bijna blind op de gamesmaak van die jongen!
![]()
En er zijn veel overeenkomsten tussen Ninja Gaiden en Metroid Prime. Beiden spellen zijn gewoon AF! Je ziet dat de makers veel energie en liefde in deze titels hebben gestopt, de details, bediening, sfeer, muziek, etc. Het is gewoon allemaal perfect in orde.
Nu even specifiek Ninja Gaiden. Ik zal maar even op de drie belangrijkste zaken ingaan.
Graphics
In een woord geweldig, ik heb een breedbeeld TV en deze game maakt hiervan volledig gebruik (progressive scan, widescreen, 60Hz mode). De graphics in het spel zijn haarscherp (PC kwaliteit) en gedetailleerd. De levels zien er allemaal verschillend uit en ademen een eigen sfeer uit. Ryu en alle vijanden bewegen vloeiend en hebben veel verschillende animaties. Tenslotte zijn de tussenfilmpjes erg mooi, Square-kwaliteit.
Sound
Goede muziek en geluideffecten knallen uit mijn surround-set, wat wil je nog meer? Nou, kunnen kiezen tussen de Japanse en de (nagesynchroniseerde) Engelse geluidstrack! Ik heb persoonlijk voor Japans gekozen en dit komt de sfeer zeker ten goede! Had dit maar bij Final Fantasy X gekund!
Gameplay
Nu het belangrijkste, de gameplay! Immers, een game kan er nog zo mooi uitzien, als het slecht speelt is er nog steeds niks aan. Ondanks dat ik normaal niet van slash-games hou ben ik verslaafd aan deze! De gevechten zijn meer dan alleen button mashen, je moet erbij nadenken en tactisch nadenken! Wanneer blocken, wanneer aanvallen? Heb ik tijd voor een sterke aanval met Y of is een combo met X raadzamer? Aanvallen, blocken en combo’s uitvoeren gaan razendsnel en bijna vanzelf!
Elke vijand en elke boss heeft zijn eigen sterke en zwakke punten, het het ontdekken daarvan is elke keer weer een uitdaging. Dit is denk ik het mooiste aan het spel: Het is moeilijk maar voelt toch nooit oneerlijk aan! Je weet dat wanneer je doodgaat het je eigen schuld is! De motivatie om het nog een keer (en beter) te doen wordt er alleen maar groter door! Dit is een van de weinige games waar ik hele stukken overnieuw speel, alleen omdat ik het gevoel heb dat ik het beter kan! En dit maakt dit spel een winnaar!
Zijn er ook minpunten aan het spel? Tuurlijk, de camera is af en toe iets minder en had beter gekund. (maar dat komt vooral omdat ik de neiging heb om de rechter stick te gebruiken om de camera te bewegen). Maar ik vond persoonlijk de camera in Prince of Persia veel slechter! Zit hij bij Ninja Gaiden onhandig? Gewoon even een sprong of een rol maken en op de rechter schouderknop duwen! Niks aan de hand.Ook vind ik het nog steeds onbegrijpelijk dat M$ de onthoofdingen voor Europa uit het spel heeft gehaald?
Iemand in lvl 2 de keel doorsnijden wordt blijkbaar niet als te bloederig beschouwd.
![]()
Samengevat, het is een geweldig spel! Ik hou normaal helemaal niet van dit genre, maar de geweldige graphics, mooie sound en de vloeiende gameplay zorgen ervoor dat ik niet meer kan stoppen met gamen!
Jaaa er is toch nog iemandquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
Hai Quinny
Ja, vriendin van Chantal is vanavond hier en de dames hebben een film gehuurd die niet helemaal mijn smaak is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:27 schreef Quinny het volgende:
Jaaa er is toch nog iemand
Hoooooooooooiquote:Hai Strol
Sorry, maar ik zat hier met een hele verdrietige baby.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
En weg is ze weer.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:14 schreef Quinny het volgende:
Sorry, maar ik zat hier met een hele verdrietige baby.
Welteruste babe.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:15 schreef Quinny het volgende:
En nu ga ik douchen en slapen
Dag strollie
Geen idee. Hij heeft Sjo naakt gezien en heeft daar nu nachtmerries van. Maar hij is ook verkouden dus misschien heeft die daar last van.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...Wat is er met Daantje?
Trustenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welteruste babe.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:35 schreef gieling het volgende:
Ik heb 1 pas een a twee maanden geleden gezien
wakker?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:12 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Zweef er een beeeeeeeeeeettnenje tusssen inquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:22 schreef SailingAce het volgende:
[..]
wakker?
Dus scherp schieten had niet meer gelukt? Damm, ik had moeten acceptenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:25 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Zweef er een beeeeeeeeeeettnenje tusssen in
Vrouwenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Geen idee. Hij heeft Sjo naakt gezien en heeft daar nu nachtmerries van. Maar hij is ook verkouden dus misschien heeft die daar last van.
Ja was die film cool ?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:18 schreef silver-surfer het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
TROY
Mega film echt super....
Voor mij de beste film van 2004 tot nu toe!!
Brad Pitt en Eric Bana
Weer op je werk?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
-foutje-
Rainbow Six ging je daarom ook erg goed afquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:28 schreef Gaaaast het volgende:
Zo zat ben ik ale3 lang nie t meer gwesset5 zom zat ben ik al lang menite meer gweeeesst :S
Ik zag jou niet online?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:11 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Rainbow Six ging je daarom ook erg goed af. NOT
.
"Struikrover commited suicide" "Struikrover Eliminated Rogue Spear NL".
.
.
Je moet je console eerst aanzetten gijsquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:16 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik zag jou niet online?
Was ook te teut denk ik
wil ik ook, krijg iets van 800 euro van die eikels terugquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:22 schreef ChOas het volgende:
Ik heb geld teruggekregen van de belasting....
Die had je kunnen hebben als je bij coffeelovers niet zo eerlijk was geweestquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb mijn 20 euro nog niet!
Dat is waar. Maar ik was bang dat Nadine me asociaal zou vinden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:55 schreef D-Devil het volgende:
Die had je kunnen hebben als je bij coffeelovers niet zo eerlijk was geweest.
whahahahahaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb mijn 20 euro nog niet!
Waar is dat ook al weer?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
Chapter 5
Na die Bar.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:28 schreef Gaaaast het volgende:
Waar is dat ook al weer?
Nog een leuke chick gezien ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na die Bar.
Blond + dikke tieten?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:09 schreef Gaaaast het volgende:
Nog een leuke chick gezien ?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Blond + dikke tieten?
Dat filmpje als ze die demon slashedquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Blond + dikke tieten?
Zo beschrijf ik Toadette altijdquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Blond + dikke tieten?
a. ze is niet blondquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:10 schreef ChOas het volgende:
Zo beschrijf ik Toadette altijd
Nee dat gaat ze waarderenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
a. ze is niet blond
b. ze heeft geen dikke tieten
Ja natuurlijk kennen we dat Gijsquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:52 schreef SailingAce het volgende:
Ben non stop aan het gamen, ken je dat.. tril er van. Eet niet.
En TV kijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:13 schreef D-Devil het volgende:
Gamen.
quote:Op zondag 23 mei 2004 01:39 schreef Gaaaast het volgende:
![]()
Kheb die film gisteravond gekekenquote:Op zondag 23 mei 2004 12:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga zo Blood In, Blood Out eens kijken.
Was vanmiddag eigenlijk nog F1?
Oooooooooooooooooooooow, wat zuig je weer. Hard.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister KOTOR gespeeld. Zuigt hard. Lelijk, kut besturing, kut camera, Starwars![]()
*Schrapt van wishlist*
Ben het met Noot eens, 100 %quote:Op zondag 23 mei 2004 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooow, wat zuigt je weer. Hard.
Kerquote:Op zondag 23 mei 2004 13:03 schreef CaptainMiller het volgende:
Ben het met Noot eens, 100 %
Strol
Serieus, wat een kutgamequote:Op zondag 23 mei 2004 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooow, wat zuig je weer. Hard.
Sorry, maar KOTOT sucked gewoonquote:Op zondag 23 mei 2004 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ker
Je sucked ook, maar toch ben ik op je.
De perfecte Star Wars sfeer, het geweldige verhaal, de mogelijkheid om "dark" of "light" te gaan, de graphics, etc. En de besturing is echt niet zo slecht, waar heb je dan problemen mee?quote:Op zondag 23 mei 2004 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, wat een kutgameDie besturing ook
Wat vind je er dan zo goed aan
Wat is SA?quote:Op zondag 23 mei 2004 13:10 schreef CaptainMiller het volgende:
Maandag pas SA binnen![]()
Spirited Awayquote:Op zondag 23 mei 2004 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is SA?
quote:Op zondag 23 mei 2004 13:14 schreef CaptainMiller het volgende:
Spirited Away
Ik neem deze gordijnen mee, maar ik laat ze eerst nog even voeren.quote:Al heb me eigen huis, DIKKE donkere gordijnen
Ken je probleem
Die ellenlange teksten wsquote:Op zondag 23 mei 2004 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, wat een kutgameDie besturing ook
Wat vind je er dan zo goed aan
Ken je hem al? Net wat voor jou denk ik.quote:Op zondag 23 mei 2004 13:14 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Spirited Away
Ik ookquote:Op zondag 23 mei 2004 13:14 schreef CaptainMiller het volgende:
[.
Al heb me eigen huis, DIKKE donkere gordijnen
Ken je probleem
Ja, hou wel van een manga filmquote:Op zondag 23 mei 2004 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ken je hem al? Net wat voor jou denk ik.
SA moet ik ook nog kijken. En over manga gesproken, ik wil Akira ook nog een keer kopen op DVD, maar weet jij welke versiequote:Op zondag 23 mei 2004 13:19 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Ja, hou wel van een manga film
Die zwarte is de special edition en de blauwe de normale...quote:Op zondag 23 mei 2004 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SA moet ik ook nog kijken. En over manga gesproken, ik wil Akira ook nog een keer kopen op DVD, maar weet jij welke versie
Er is bijv al een 5 euro versie bij de Intertoys, maar er zijn ook 25 euro versies. Wat zijn de verschillen, en welke is het mooist?
Spirited Away is geen manga.quote:Op zondag 23 mei 2004 13:19 schreef CaptainMiller het volgende:
Ja, hou wel van een manga film
quote:Op zondag 23 mei 2004 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Graphics mooiHALO is vele malen mooier
En ok, het is misschien wel echt Starwars, maar dat vind ik dus echt niets. Verhaal kan ik niets over zeggen, en de keuze om hem op 2 manieren te spelen is nou ook weer niet zo heel nieuw volgens mij
(Black & White had het ook al)
Over de besturing: het voelt niet natuurlijk, daar waar je in 80 % van de games zo aan de slag kan, en pas voor de diepere gamplay je moet gaan kijken hoe het werkt moet je bij KOTOR al meteen kijken wat je nou precies moet doen om bijvoorbeeld alleen al te schieten. Verder vond ik de gevechten erg statisch.
Komt omdat je Star Wars niet trekt denk ik. Besturingsproblemen zeg jequote:Op zondag 23 mei 2004 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Graphics mooiHALO is vele malen mooier
En ok, het is misschien wel echt Starwars, maar dat vind ik dus echt niets. Verhaal kan ik niets over zeggen, en de keuze om hem op 2 manieren te spelen is nou ook weer niet zo heel nieuw volgens mij
(Black & White had het ook al)
Over de besturing: het voelt niet natuurlijk, daar waar je in 80 % van de games zo aan de slag kan, en pas voor de diepere gamplay je moet gaan kijken hoe het werkt moet je bij KOTOR al meteen kijken wat je nou precies moet doen om bijvoorbeeld alleen al te schieten. Verder vond ik de gevechten erg statisch.
Oei,... dan zou ik Jade Empire maar van je wishlist halen Gijsquote:Op zondag 23 mei 2004 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die ellenlange teksten ws
Tis toch Japanse Animequote:Op zondag 23 mei 2004 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spirited Away is geen manga.
quote:Op zondag 23 mei 2004 15:21 schreef Bastard het volgende:
SCHUMI ER UI!!!!!
Nou dat denk ik toch niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oei,... dan zou ik Jade Empire maar van je wishlist halen Gijs![]()
Dat is een matige uitspraakquote:Op zondag 23 mei 2004 16:42 schreef Strolie75 het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey, mi carlitos
Was wel coole film.
quote:Op zondag 23 mei 2004 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een mietje die eindbaas van level 5. [afbeelding]
Ik ben nooit zo'n liefhebber van Starfox geweest.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:36 schreef Chocobo het volgende:
SerieusCheck net een Starfox movie uit het GC topic... om te huilen hoe slecht
Tis dat ze Zelda maken want anders ........ omg !
Zal wel aan mij liggen, maar ik had meer last van die spider ninja's en die 3 fiends.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:33 schreef Chocobo het volgende:![]()
Dat Eminem concert doet me denken aan de Arena toen Eminem er wasquote:Op zondag 23 mei 2004 17:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja heerlijk.
Heb er genoeg van Gijs... zag niks nieuws ofzo... exact dezelfde game... sla SC3 overquote:Op zondag 23 mei 2004 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo'n liefhebber van Starfox geweest.
Heb je die filmpjes van SC3 nog gekeken op IGN? Ziet er erg goed uit.
Maar zal wel weer dezelfde trial en error gameplay zijn, ook al hebben ze enkele nieuwe dingetjes toegevoegd (door plastic snijden, mensen de nek breken). En daar heb ik na twee delen eigenlijk wel genoeg van.
Eminemquote:Op zondag 23 mei 2004 17:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat Eminem concert doet me denken aan de Arena toen Eminem er was![]()
Ik ben een echte SC fan... maar als het weer meer van hetzelfde is sla ik hem ook over...quote:Op zondag 23 mei 2004 18:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb er genoeg van Gijs... zag niks nieuws ofzo... exact dezelfde game... sla SC3 over
quote:Op zondag 23 mei 2004 17:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja heerlijk.
daar was ik ookquote:Op zondag 23 mei 2004 18:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Eminem![]()
Ik zou er zo weer naar toe gaan!! Dat was een super concert zeg![]()
Bij mijquote:Op zondag 23 mei 2004 19:34 schreef gieling het volgende:
waar is die choas cunt als je hem nodig hebt
quote:Op zondag 23 mei 2004 19:34 schreef Nadientje het volgende:
[..]
daar was ik ook
*Vinger over GC haalt*quote:Op zondag 23 mei 2004 17:36 schreef Chocobo het volgende:
SerieusCheck net een Starfox movie uit het GC topic... om te huilen hoe slecht
Tis dat ze Zelda maken want anders ........ omg !
Net 4 avonden tot 2.00 uur online geweest. ff rust vanaafquote:Op zondag 23 mei 2004 19:56 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond weer eens online
Ja dat heb ik eigenlijk ook.. kheb een beetje koppijn van al dat gerace en gedoe tot diep in de nacht.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:30 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Net 4 avonden tot 2.00 uur online geweest. ff rust vanaaf
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eigenlijk ook.. kheb een beetje koppijn van al dat gerace en gedoe tot diep in de nacht.
Kheb matig gescoord geloof ik.. een renault en een BAR afgeschreven.. verkeerde banden, verkeerde coureus.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:57 schreef Gaaaast het volgende:
Veel punten gehaald met de manager denk, ik heb renault en Button
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |