Spannend dat filmpjequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:45 schreef Smittend het volgende:
Misschien ben ik nu spuit 11, maar ik kijk op www.cbs.com/daytime/atwt wat er gaat gebeuren. Het zal wel een tijd duren voor we dat hier te zien krijgen.Weet iemand hoever we achter lopen op de U.S.?
Ik wist niet dat Stenbeck meer kinderen dan alleen Paul had?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Spannend dat filmpje
Paul heeft daar dus met Rosanna en Rosanna krijgt toch een kind, Cabot van ene Jordan die weer een zoon is van Stenbeck toch??
Hij is deze keer weer heftigquote:Op zondag 25 juli 2004 19:36 schreef schatje het volgende:
Ik heb net een video promo gezien en dat was echt heftig![]()
.
Via deze link: http://www.cbs.com/daytime/quickies/#
Dat kind is geadopteerd door Craig als cadeau voor Rosanna.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Spannend dat filmpje
Paul heeft daar dus met Rosanna en Rosanna krijgt toch een kind, Cabot van ene Jordan die weer een zoon is van Stenbeck toch??
Ongeveer anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:45 schreef Smittend het volgende:
Misschien ben ik nu spuit 11, maar ik kijk op www.cbs.com/daytime/atwt wat er gaat gebeuren. Het zal wel een tijd duren voor we dat hier te zien krijgen.Weet iemand hoever we achter lopen op de U.S.?
jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:48 schreef PM-girl het volgende:
komt het ooit nog goed tussen carly en rosanne?
Jawel, David is toch zijn zoon, de ex van Molly? En ik wist niet dat Margot en stenbeck ooit wat hadden! Weet nog wel, volgens mij keek ik toen echt nét, dat margot met hall was en ook met Tom en toen zwanger bleek te zijn van Tom en ergens in een ander land ging bevallen en tom er toch optijd bij was. DIE Margot vond ik het leukst!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:32 schreef pos het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Stenbeck meer kinderen dan alleen Paul had?
wanneer dan, en hoe? en blijft het dan zo of is het dan voor korte duur?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:59 schreef Christine het volgende:
[..]
ja
Ik ook, daar kan deze Margo nog steeds niet aan tippenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:39 schreef nielsie het volgende:
[..]
(...), dat margot met hall was en ook met Tom en toen zwanger bleek te zijn van Tom en ergens in een ander land ging bevallen en tom er toch optijd bij was. DIE Margot vond ik het leukst!
De zoon van Rosanna, die heet Cabot van zijn voornaam.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:49 schreef Anoniem84 het volgende:
"Craig and Lucy are devastated by the news of Cabot’s death and comfort each other. "
Wie gaat er nu eik dood? 't is niet Rosanna...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |