Die jurk ja...whahah echt z'n jaren '80/'90 Amerikaanse jurk.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:15 schreef Koningin het volgende:
Die jurk![]()
Met Chris...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:24 schreef Christine het volgende:
Ze gaat trouwen, maar ik heb geen idee met wie
Kijk eens op de vorige pagina? Daar staat een foto van Ben & Jessica's bruiloftquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:47 schreef nielsie het volgende:
Ik zou het leuk vinden als Jessica wat met Marshall krijgt, vind het sneu voor Marshall! Ben is het inmiddels hopelijk wel gewend gedumpt te worden, man, wat wordt die gast vaak voor een ander in de steek gelaten!
Het was dus niet Jack in het lijkzakjequote:Op zondag 25 juli 2004 20:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik denk het...Carly keek niet zo blij in het lijkzakje.
was ze er niet bij omdat ze een hekel heeft aan carly? Ze deed zo bot tegen Carly, gaan Emma ineens een eigen mening er op na houden? Die bedekte toch altijd alles met de mantel der liefde? Ze heeft een vent nodig, begint irritant te worden. Emma moet de koffer in!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:25 schreef Christine het volgende:
Ze verontschuldigde zich wel netjes dat ze niet op de bruiloft was
Raar, dat ze haar voor die drie zinnetjes wel gecontracteerd hebben, maar voor zo'n bruiloft niet
In het artikel staat dat ze hoogstwaarschijnlijk wel gewoon terugkomt na haar zwangerschapsverlof. Een hoop geschreeuw om niets dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 07:51 schreef Christine het volgende:
Wat een chagrijn, zo op het eerste gezicht.
En Terri eruit?? Zij is mijn favoriet
Is ze alweer zwanger danquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:45 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
In het artikel staat dat ze hoogstwaarschijnlijk wel gewoon terugkomt na haar zwangerschapsverlof. Een hoop geschreeuw om niets dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |