da moet ik zienquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:42 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
Uhm, nee. Will gaat Rose vermoorden
haar zoonquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:35 schreef Christine het volgende:
[..]
De zoon van Rosanna, die heet Cabot van zijn voornaam.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:42 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
Adoptiezoon, blijkt overigens kleinzoon van James Stenbeck te zijn.quote:Op donderdag 9 september 2004 15:28 schreef Anoniem84 het volgende:
[..]
haar zoon![]()
ze zouden haar baarmoeder toch deletten?
Craig adopteert een zoontje als cadeautje en goedmakertje voor Rosanna.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:38 schreef nielsie het volgende:
gaat ze er 1 met craig adopteren?
Huh ? Waarom dan ? Voor zijn moeder zeker !?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:42 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
Ze heeft mazzelquote:Op maandag 20 september 2004 14:01 schreef Smittend het volgende:
Is de baby van Carly nou van Mike of heeft ze mazzel en is het van Jack?![]()
ik las ergens een tijdje terug dat het toch van Jack wasquote:Op maandag 20 september 2004 14:01 schreef Smittend het volgende:
Is de baby van Carly nou van Mike of heeft ze mazzel en is het van Jack?![]()
Ik vind het bijzonder dat jij ATWT volgt...ik bedoel jij als man zijnde...quote:Op woensdag 22 september 2004 14:55 schreef nielsie het volgende:
Ik vind Carly zo'n tof personage. Ze liegt alles aan elkaar en roept toch nog sympathie op. Staat ze aan het ziekbed van haar zieke zus, begint ze over dat ze zo graag wil dat Rosanna een tante wordt voor het nog ongeboren kind!
En toch...blijf ik haar tof vinden...ligt dat aan mij of zijn de schrijvers van deze serie gewoonweg geniaal?
Dan moet je wel je profiel aanpassen..daar staat nl. dat je een man bent..hahahaquote:Op woensdag 22 september 2004 17:28 schreef nielsie het volgende:
sorry...whats in a name...HEB GEEN PIEMEL! Ik kan me goed voorstellen dat kerels er geen reet aanvinden, volgens mij zijn het alleen Wij vrouwen die genieten van roddel en achterklap! (op wat nichten na...)
Meer een knulletje.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:26 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben een man
Ik heb me niet geschoren, dus een man.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:14 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Meer een knulletje.
Nouquote:Op woensdag 22 september 2004 18:26 schreef RedGuy het volgende:
Nou.!
Ik ben een man en ik volg het al 9 jaar.
Uhm..welke acteur?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:00 schreef schatje het volgende:
Volgens mij krijgen we binnenkort die ene acteur uit Dynasty te zien.
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:59 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhm..welke acteur?
Ik wil spoilersquote:Op donderdag 23 september 2004 20:14 schreef schatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij zal stoute dingen gaan doen in het ziekenhuis.
quote:The Demise of Dr. Decker!
Susan thought she'd met the man of her dreams, but Dr. Rick Decker turned out to be the stuff of nightmares. Not only did he and Susan's daughter, Alison, dislike each other on sight, but it turns out that Rick kept a few secrets from Susan before the wedding. Such as that he really likes to kill people. Susan eventually caught on, but not before Rick got his hands on Alison. When Susan calls Alison to check in she gets Rick, who tells her to come over right away -- without the police. Susan sneaks out. Chris stops by Susan's but Rick's got Alison captive, and when Alison doesn't answer, he leaves, frustrated. Susan arrives and Rick whips out a gun!
Klinkt hartstikke spannend, jammer dat het nog zo lang duurt.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:07 schreef schatje het volgende:
De aflevering die RTL4 vandaag liet zien werd in de VS op 24 januari 2003 uitgezonden . De eerste aflevering met John James in de VS op 28 augustus. Duurt dus nog wel even![]()
.
Voorproefje:
[..]
Dan moet je ff iets verder terug lezen op deze bladzijde..is al gezegd nl.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:08 schreef pos het volgende:
[..]
Klinkt hartstikke spannend, jammer dat het nog zo lang duurt.
Weet je ook hoe het met Carly, Jack, Mick en Molly afloopt?
Heb je de foto in dit topic gezien? Jessica gaat trouwen met Ben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:35 schreef nielsie het volgende:
heb net even gekeken op http://www.tvguide.com/soaps/updates/index.asp
tjeemig, die marshall.... en ik maar denken dat hij leuk met jessica zou zijn...
Ja, maar het blijft niet lang stand. Want Jessica gaat weer vreemd en om het nog erger te maken wordt ze dus zwanger. Uiteindelijk een miskraam, maar Ben heeft onderhand een hekel aan Jes. Ben schijnt nu een medicijnenverslaving te hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je de foto in dit topic gezien? Jessica gaat trouwen met Ben.
Getrouwd met ene Julia, volgens mij.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:59 schreef schatje het volgende:
Ik heb net een "video peak" gezien met een Jack die nog leeft, getrouwd is met een andere vrouw, en zich niet herinnert wie Carly is.
Die Ben heeft het ook niet mee zeg!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft niet lang stand. Want Jessica gaat weer vreemd en om het nog erger te maken wordt ze dus zwanger. Uiteindelijk een miskraam, maar Ben heeft onderhand een hekel aan Jes. Ben schijnt nu een medicijnenverslaving te hebben.
Komen Carly en Jack weer bijelkaar ? Na het gebeuren met zijn "dood" en zijn hereniging met Julia bedoel ik..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Getrouwd met ene Julia, volgens mij.
Dat is nog onbekend, in Amerika probeert Carly nu via de rechter Jack weer aan haar kant te krijgen. Enig probleem daarbij is dat Jack niks voor Carly voelt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:19 schreef Smittend het volgende:
[..]
Komen Carly en Jack weer bijelkaar ? Na het gebeuren met zijn "dood" en zijn hereniging met Julia bedoel ik..
Het is net de donkere Jackquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die Ben heeft het ook niet mee zeg!
Vreselijk.......en ook nog saai ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |