Nou ze raakt zwanger, maar ze weet niet van wie.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:33 schreef PM-girl het volgende:
o leuk! ik vind het wel een beetje een tam stel, maar ze zijn wel leuk samen!
krijgen ze ook nog kinderen? (want ben is toch veel jonger dan jess?)
Is beter toch want anders is ze helemaal zo saaiquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk zonde wat ze met Jessica doen. Ze maken van haar gewoon een makkelijke slet.
Nah Jessica stond voor rechtvaardigheid en betrouwbaar. Nu meer voor "ik duik met alle nieuwe zwarte mannen in Oakdale"-slut.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:42 schreef pos het volgende:
[..]
Is beter toch want anders is ze helemaal zo saai
omdat ik toch al niet zo'n Hall-fan ben. En omdat als hij er in de usa uitgaat, wij hem pas over een jaar of wat zullen 'missen'quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:21 schreef Christine het volgende:
Waarom reageert er niemand op het shocking news over Hal
In een soap heb ik liever dat tweede soort type ipv rechtvaardig en betrouwbaar.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah Jessica stond voor rechtvaardigheid en betrouwbaar. Nu meer voor "ik duik met alle nieuwe zwarte mannen in Oakdale"-slut.
Ik ben juist blij dat die griezel er eindelijk vliegt.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:21 schreef Christine het volgende:
Waarom reageert er niemand op het shocking news over Hal
Zo moeder, zo zoon. God wat een f*cked up familie. Paul is de enige die normaal is. Jen was ook al zo'n ongelovelijke zeiksnol. Blij dat die ook weg is. Komt die trouwens nog terug of is het permanent?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:29 schreef nielsie het volgende:
uiteindelijk zal blijken dat allison er een aandeel in heeft, ze bekend het aan lucy en die raakt in coma dus het komt pas veel later naar voren. In die tijd zal will zich ontpoppen als creep, vind ik leuk!
Ze komt binnenkort weer terug...alleen dan wordt ze door een andere actrice gespeeld.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jen was ook al zo'n ongelovelijke zeiksnol. Blij dat die ook weg is. Komt die trouwens nog terug of is het permanent?
Hopen dat die beter is dan.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:18 schreef MirSus het volgende:
[..]
Ze komt binnenkort weer terug...alleen dan wordt ze door een andere actrice gespeeld.
Kan me haast niet voorstellen dat het niet zo is...vorige Jennifer was echtquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hopen dat die beter is dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |