SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou maar deze Parker is nog lang geen 8 hoor. Deze is 3 of 4 ofzo...quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:31 schreef Christine het volgende:
Volgens mij is de nieuwe parker niet ouder dan deze hoor! De nieuwe parker is 8 jaar ofzo.
In Amerika zijn ze bijna twee jaar verder...quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:48 schreef Shir het volgende:
[..]
Nou maar deze Parker is nog lang geen 8 hoor. Deze is 3 of 4 ofzo...
Nu je het zegt, Mike werkt wel de familie af!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:03 schreef nielsie het volgende:
Zou het wel leuk vinden als er een nare 'puber' opstaat, naast Allison. Vind verandering van personage niet altijd leuk, moest bv erg wennen aan Craig, die ik nu geweldig vind overigens... Vind het ergens jammer dat de oude Mike niet terug is gekomen (al had die wel een super groot hoord... te groot voor molly, carly en rosanna....wat een hoer is die Mike eigenlijk, haha)
Dit is hem:quote:Little Parker will be playing a very big role in his mother, Carly, and Jack's upcoming story. Eight-year-old Giovani Antonio Cimino has been cast in the crucial role!
Parker Munson has always been close to his stepfather, Jack (heck, Jack delivered the little tyke!). But, this summer, Jack is going to need Parker more than ever, in a story about life, death, love and, most importantly, hope.
Look for the new Parker to make his first appearance in late July.
Amerika loopt ongeveer anderhalf jaar voor. Het zal dus iets meer dan een jaar duren.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:51 schreef Catsy het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk nog in Nederland voordat Rose doodgaat?
Neequote:Op donderdag 15 juli 2004 17:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Die baby is niet echt van Jack toch of wel ?
idd vroeg ik me ook afquote:Op maandag 19 juli 2004 13:49 schreef nielsie het volgende:
waarom was de moeder van jack niet bij de bruiloft, stond ze weer Snyder-cider te maken ofzo? Echt heel raar dat zij er niet bij was!
Nou volgens mij als Julia d'r therapeut vermoordt, rond die tijd. Het hoe en waarom heb ik ff niet meegekregen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:10 schreef PM-girl het volgende:
Die parker is wel schattig.
Wie weet trouwens of Jack en Carly er snel achter komen dat Jack niet de vader is van JJ (jackie junior)? De test wijst uit dat hij het wel is (door vervalsing door julia), maar wanneer komt het uit dat het vals is?
Meisje, genaamd Nataliequote:En wat voor baby krijgen lily en holden, jongen of meisje?
Yup Mike en Pilar krijgen wat ja. Maar ze zitten in een dip, want Mike's exje Pilar stond opeens voor z'n deur. En nu is die Simon ook terug na een absentie van een jaar. Molly (onderhand door iemand anders gespeeld) had wat met Dusty, maar nu in Amerika zoekt ze meer toenadering met Holden tot lily's ergernis.quote:En is het zo dat mike en katie iets krijgen? En met wie gaat molly dan?
Ken je Umberto Malzone ofwel Diego Satana nog? Die Lily "neerschoot" op d'r bruiloft, omdat hij verantwoordelijk was voor Damian's vliegtuigongeluk. Nou Pilar was d'r zusje. Zij kon goed met Mike opschieten, ze zaten samen in de race-business destijds.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:44 schreef PM-girl het volgende:
pilar? is dat familie van iemand of een los personage? Ik kijk een aantal jaartjes maar haar ken ik niet?
Zomaar... vermoord... door die schattige Will.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:09 schreef Shirley het volgende:
Gaat Rose dood?Wat erg...
Jup, is naar spanje vertrokken tijdens de hele spanning van de moord op diego santana, jammer dat de originele actrice niet terugkomt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ken je Umberto Malzone ofwel Diego Satana nog? Die Lily "neerschoot" op d'r bruiloft, omdat hij verantwoordelijk was voor Damian's vliegtuigongeluk. Nou Pilar was d'r zusje. Zij kon goed met Mike opschieten, ze zaten samen in de race-business destijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |