Dat heeft ze vrijdag dus gedaan....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:43 schreef PM-girl het volgende:
Ik dacht toch zeker te weten dat rose op haar bruiloft zou worden neergeschoten?!?
Wie heeft het nu gedaan? Will toch?
Wanneer vertelt Ally dat C de vader is ipv A?
en aan Chris?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:49 schreef Smittend het volgende:
[..]
Dat heeft ze vrijdag dus gedaan....
Dat heeft Will gedaan, maar ze zullen het eerst tot in den treure rekken, ATWT kennende.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:20 schreef PM-girl het volgende:
[..]
en aan Chris?
En hoe zit het nu met de moord op Rose??
ik dacht ook echt dat rose neergeschoten zou worden!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat heeft Will gedaan, maar ze zullen het eerst tot in den treure rekken, ATWT kennende.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:50 schreef flubub het volgende:
Mja, was het niet gewoon dat hij zijn broer Paul bij zich wou houden?
Dat was Mike dus..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:27 schreef Christine het volgende:
Coming up soon...
- Net als Katie denkt verder te kunnen met haar leven met Mike, komt Simon terug
- Mike vraagt Katie ten huwelijk
- Iemand probeert Simon te vermoorden
Lucy en Dusty? Dat zie ik nog niet echt gebeuren.. Getver..quote:- Lucy wordt verliefd op Dusty
Ik vind haar net zo leuk met Craig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:27 schreef Christine het volgende:
Coming up soon...
- Rosanna krijgt wat met Paul
Bron? Want volgens mij is dat niet waar namelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:16 schreef Christine het volgende:
Alison is in de VS intussen de show uitgeschreven.
*mompelt iets over Charlie's invaliditeit in GTST*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:05 schreef Nano het volgende:
Barbara blind? Voor altijd?
Het stond in het ATWT spoilerforum van atwt.nlquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:47 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Bron? Want volgens mij is dat niet waar namelijk.
Cabot was toch niet echt dood? Ik dacht dat Craig hem ergens verborgen hield of zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:31 schreef brummel het volgende:
OOk zielig dat rosanna haar baby cabot verliest door een brand ongeluk.
Holden gaat niet met Julia Lindsey maar een andere Julia (Larrabee).quote:julia en holden dat vind ik nou een raar combinatie.een saaie drol met een gestoord wijf.
Was dat niet het werk van James Stenbeck?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:22 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Cabot was toch niet echt dood? Ik dacht dat Craig hem ergens verborgen hield of zo.
[..]
Dezelfde als de Julia die later met Jack gaat??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:52 schreef brummel het volgende:
je hebt helemaal gelijk.holden gaat inderdaad met een andere julia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |