De uitkeerder van de levendsverzekering.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:26 schreef -Lotte- het volgende:
ik heb hier 2 bakstenen... wie kijkt mee? ;-)
We hebben gewoon een hekel aan kastanjebomen. Daarom.quote:Je komt dus ook uit Dordrecht, aangenaam. Maar ff wat anders, leuk dat ze door de stad lopen en fijn dat ze zo opgemaakt zijn e.d. Maar wat speelt er in hun botte hersen om schaars gekleed door de stad te lopen ? Wat willen ze ermee bereiken ? Wat zijn hun beweegredenen ? Waarom prefereren ze kou boven goed gekleed zijn ? Wat bereiken ze met gebroken gezinnen en bovenal wat hebben ze aan zulke nonsens-wedstrijden ???
Dat is toch geen reden om turken te haten of roemen van de trap te duwen ? Dergelijke constateringen gooien de beweerde redenaties alleen maar ter grondequote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:52 schreef Malchevia het volgende:
[..]
We hebben gewoon een hekel aan kastanjebomen. Daarom.
in zijn essay topic?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:45 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe interessant ook, laten we nu maar in het juiste forum verder gaan.
Waarom naar onzin Cynix ? Zie je dan niet dat het een serieus essay is ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:45 schreef Cynix ® het volgende:
grinnek.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zie je dan niet dat het een serieus essay is?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Zie je dan niet dat het een serieus essay is ?
wat een kutmaatschappij he, waarin mensen zelf mogen bepalen wat ze leuk vinden om te doen in hun leven? ik ken wat gebieden op de wereld waar jij en je muslimbroeder heerlijk kunnen toeven. denk niet dat je het in europa moet gaan zoeken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:38 schreef Youssef het volgende:
Ik geef je groot gelijk met je essay, ik kijk hier met gemengde gevoelens naar. Aan de ene kant kunnen die meiden vele mannen afhelpen van het homo-isme, maar aan de andere kant maken ze ook weer vele overspelige mannen zoals je zegt.
Inderdaad, een maatschappij waar je met democratie en opleiding heel wat kunt bereiken in de toekomst.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een kutmaatschappij he, waarin mensen zelf mogen bepalen wat ze leuk vinden om te doen in hun leven?
Nou, begin maar met opnoemen. Wie is die muslimbroeder trouwens?quote:ik ken wat gebieden op de wereld waar jij en je muslimbroeder heerlijk kunnen toeven. denk niet dat je het in europa moet gaan zoeken.
wil je nu dat ik de burkalanden ga opnoemen? daar heb je namelijk geen schaarsgeklede vrouwen en zul jij je volledig in je element voelen. bij die broeder dacht ik aan ts, maar dat snap jezelf toch ook wel?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Inderdaad, een maatschappij waar je met democratie en opleiding heel wat kunt bereiken in de toekomst.
[..]
Nou, begin maar met opnoemen. Wie is die muslimbroeder trouwens?
Hehe, eindelijk..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ja idd, zo had ik het nog niet bekeken. Overigens wordt het tojd dat ik een essay gaat maken over het homo-isme:"Opkomst en ondergang van het homo-isme"quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:38 schreef Youssef het volgende:
Ik geef je groot gelijk met je essay, ik kijk hier met gemengde gevoelens naar. Aan de ene kant kunnen die meiden vele mannen afhelpen van het homo-isme, maar aan de andere kant maken ze ook weer vele overspelige mannen zoals je zegt.
NEEEEEEEEEEE....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja idd, zo had ik het nog niet bekeken. Overigens wordt het tojd dat ik een essay gaat maken over het homo-isme:"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Ik kijk al uit naar de volgende oefening van mijn lachspierenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja idd, zo had ik het nog niet bekeken. Overigens wordt het tojd dat ik een essay gaat maken over het homo-isme:"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Neeeee, mijn buik, wat doe je?!!? ik heb nu al krampquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
BSB stangen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:40 schreef cyber_rebel het volgende:
Youssef ben je nou serieus of zit je BSB te stangen?
Een Burka hoeft dan weer niet meteen, het zou mooier zijn als Nederland zich gewoon vanzelf aanpastquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wil je nu dat ik de burkalanden ga opnoemen? daar heb je namelijk geen schaarsgeklede vrouwen en zul jij je volledig in je element voelen. bij die broeder dacht ik aan ts, maar dat snap jezelf toch ook wel?
dit soort opmerking zouden je heel wat stokslagen opleveren in bepaalde achtergestelde gebieden op deze fraaie aardkloot. aanpassen, het is dat je zon serieus bekkie erbij trekt, anders had ik je nog gelooft.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een Burka hoeft dan weer niet meteen, het zou mooier zijn als Nederland zich gewoon vanzelf aanpast
mag ik ook mijn dagelijkse vertiertjequote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:09 schreef Bayer het volgende:
Jesus zoalshetis, ga je nou serieus in op die Jahjah-adepten?
branden zal je, ongelovige!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een Burka hoeft dan weer niet meteen, het zou mooier zijn als Nederland zich gewoon vanzelf aanpast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |