Hmmmm wij hebben een jonge en erg gezonde kastanje achter het huis staan, maar ik heb er nog geen overspelige praktijken waargenomen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
Dus.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:04 schreef yvonne het volgende:
naar GC, waar je ook de andere essays kunt bewonderen.
Waarom denk je dat die gezonde boom er nog staat?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:53 schreef TeRRoRiTe het volgende:
Hmmmm wij hebben een jonge en erg gezonde kastanje achter het huis staan, maar ik heb er nog geen overspelige praktijken waargenomen.
Ik heb helemaal niks tegen vrouwen, voor veel vrouwen heb ik zelfs respect, vrouwen die zich zedelijk kleden en er voor gekozen hebben niet te menstruerenquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:52 schreef DeHeldjes het volgende:
heb je iets tegen vrouwen ofzo???![]()
Ik heb geen vrouw, en weiger principieel met zulks soort vrouwen te trouwenquote:En jouw wijf draagt iedere dag mantelpakjes ofzo?
Is helemaal niet sarcastisch bedoelt, ik zou niet weten waarom je dat denktquote:p.s. is je essay Sarcastisch bedoeld ofzo? Zo ja: dan ben je slecht in sarcasme...
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen vrouwen, voor veel vrouwen heb ik zelfs respect, vrouwen die zich zedelijk kleden en er voor gekozen hebben niet te menstrueren
Voor veel vrouwen heb je zelfs respect ? Is dat iets bijzonders dan ofzo joh ?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen vrouwen, voor veel vrouwen heb ik zelfs respect, vrouwen die zich zedelijk kleden en er voor gekozen hebben niet te menstrueren
Volgens mij zit hier de kern van het probleem BSB.quote:Bansheeboy blaatte het volgende:
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
Ah. Voor vrouwen die zich, zonder bescherming van enige vorm van anticonceptie, laten palen door een vent en derhalve 9 maanden zwanger door het leven gaan?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Nee, het is niet bijzonder vind ik maar het is wel een feit dat ik me aan dergelijk vergrijp schuldig maakquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen heb je zelfs respect ? Is dat iets bijzonders dan ofzo joh ?![]()
Ja dag ! Topic begon in klaagbak, ging naar WFL toen gaar GC en jij wil naafr ONZquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:08 schreef HAL9000S het volgende:
schopje-->ONZ
Je maakt je schuldig aan vergrijp? Dat is interessant. Zou je daar meer over willen vertellen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, het is niet bijzonder vind ik maar het is wel een feit dat ik me aan dergelijk vergrijp schuldig maak
Iddquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:24 schreef Cynix ® het volgende:
Goed topic! En een belangrijk maatschappelijk onderwerp.
Zomaar ?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:09 schreef Stuart het volgende:
Wat een belachelijk Essay weer van je BSB
Dat is de meeste belachelijke be-argumtering ooit gehoord. Het is de bedoeling dat je er inhoudelijk op in gaat, als je dat niet doet laat dat je zwakte zien wat betreft kennis hieromtrentquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:15 schreef FLipKick het volgende:
BansheeBoy, No offence hoor, Maar het lijkt echt alsof je iedere keer met je zogenaamde "essays" probeert te bewijzen dat je er niets van kan en totaal geen onderbouwing kan maken.
Ook zijn je "essays" Alles behalve overtuigend...
Leer goede essays schrijven, of stop ermee
Het is jammer dat een man van inhoud zoals jij niet reageert op mijn inhoudelijke reactie eerder.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is de meeste belachelijke be-argumtering ooit gehoord. Het is de bedoeling dat je er inhoudelijk op in gaat, als je dat niet doet laat dat je zwakte zien wat betreft kennis hieromtrent
Nee, ik ben moslims sinds mijn geboorte waar ik niet bij heb kunnen zijnquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:35 schreef GewoonPim het volgende:
Is TS zwaaaaar christelijk?
Als het geen doodverwensing is, wat is het dan ?quote:Nekschot dan. (is geen doodverwensing)
Een Fok!term. Lees je eens in verdommequote:Op donderdag 20 mei 2004 17:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Als het geen doodverwensing is, wat is het dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |