abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2004 @ 13:06:29 #1
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_19267318
Ik heb een tijdje geleden een witte linnen broek gekocht en op een mooie zomerdag besloot ik met een vriend ff op een terras te gaan zitten, toen ben ik dus met de fiets naar de stad gefietst.

Kom ik thuis zitten m'n pijpen onder het smeer van de ketting, nu had was tie in de wasmachine geweest maar en er is wel een groot deel vanaf maar er zitten nog steeds een aantal vlekken.

Weet iemand hoe je die rommel ervan af krijgt?
It's about being boss, not being the boss...
pi_19267346
volgens mij niet
ik had op mijn jas ook smeervlekken, een boel er wel uitgekregen, maar er zitten helaas nog altijd vlekken op. ik had hem zelfs naar de stomerij gebracht, mocht niet baten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_19267383
Het enige wat je nog kunt doen is het in laten weken met Dreft en dan vervolgens in de wasmachine.
pi_19267419
quick 'n Brite

onverdund opbrengen en goed inmasseren daarna wassen met een flinke flats van dat spul op de vlek ... werkt prima.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_19267666
-edit: doe normaal

[ Bericht 92% gewijzigd door Mylene op 20-05-2004 13:25:08 ]
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_19267757
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 13:21 schreef Scorp[AM] het volgende:
-edit: doe normaal
en jij hebt last van....

te laat
pi_19272009
Als het een witte broek is, zou je ook heel voorzichtig met wat chloor (op een wattenstokje bv) kunnen deppen. (Probeer wel eerst de andere methodes, doe dit pas als niks geholpen heeft en je je broek toch zou moeten wegmikken).
Ik doe dit ook wel eens als ik een vlek(je) heb op witte stof die er met geen mogelijkheid meer uitgaat.
Begin in ieder geval heel voorzichtig en pas op dat je niet gaat knoeien op de je goeie kleren anders kan je die ook weggooien.
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')