Serieus? Gohquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat bestaat zeker al 5 jaar..
Ik loop er wel eens doorheen. Het zijn wel allemaal vrij dure winkels die er zitten, en het is er bijna altijd ontzettend rusitg. Eén van die café's kan ook de voorgevel naar beneden klappen om als podium te gebruiken zelfs.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Serieus? Goh
Ik heb het nog nooit gezien.
Klopt, daar stond die zanger dus op zondag.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik loop er wel eens doorheen. Het zijn wel allemaal vrij dure winkels die er zitten, en het is er bijna altijd ontzettend rusitg. Eén van die café's kan ook de voorgevel naar beneden klappen om als podium te gebruiken zelfs.
He, die was er zaterdag ook (en ik dus ook). Wel grappig inderdaad. Als je overigens heel goed zoekt, zit er ergens onder een doorgang een trap naar boven en dan kom je bij de Haagse Lounge. Een loungebar met dakterras wat dus boven de Haagse bluf zit. Errug rielekst in de zomer om rond te hangen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Klopt, daar stond die zanger dus op zondag.
Goh daar zat ik vorige week nog.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:01 schreef Miwe het volgende:
[..]
He, die was er zaterdag ook (en ik dus ook). Wel grappig inderdaad. Als je overigens heel goed zoekt, zit er ergens onder een doorgang een trap naar boven en dan kom je bij de Haagse Lounge. Een loungebar met dakterras wat dus boven de Haagse bluf zit. Errug rielekst in de zomer om rond te hangen.
Jij leest alleen topictitels en post dan gelijk?quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:03 schreef X-Ray het volgende:
Lekker nieuw. Dat zit er al lang...
wat is er mis met den haag/?quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:07 schreef schatje het volgende:
Den Haag.
Allesquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
wat is er mis met den haag/?
Oh dat bij 't Gouden Hooft en de Firkins, dat kende ik ook al een tijdje. Wist niet dat het een apart iets was, net zoals de passage.quote:
k wou net zeggen.. uitgaan hier is best vet, koninginnenach is vet, zuiderpark is vetquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:13 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
zoals wat
Den Haag is buitengwoon saai en heeft net zo weinig uitstraling als rotterdam. Utrecht en A'dam zijn idd veel leuker en aantrekkelijker.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Den Haag heeft denk ik meer een eigen karakter, dan bijvoorbeeld Rotterdam.
Toch prefereer in Amsterdam en Utrecht boven Den Haag.
Ik vind Den Haag toch wel vrij armoedig er uit zien.
Maar natuurlijk met de HB niet meer
Ah ga toch weg Utrecht heeft niet 1 goede discotheek en Adam is alleen leuk voor Japanse toeristen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:27 schreef Fixers het volgende:
[..]
Den Haag is buitengwoon saai en heeft net zo weinig uitstraling als rotterdam. Utrecht en A'dam zijn idd veel leuker en aantrekkelijker.
Haagse kak taalquote:[b]
Toch prefereer in Amsterdam en Utrecht boven Den Haag.
Waarom moet je ergens bij gaan staan? Je hoort het toch gewoon als je door heel het centrum hoort.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:43 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Haagse kak taal![]()
Den Haag isen dat winkelcentrumpje zit er al iets van 5 jaar.
Bij die zanger staan alleen vaak geen mensen![]()
Als iemand speelt is het wel geinig als er wat publiek staat i.p.v dat iedereen doorlooptquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Waarom moet je ergens bij gaan staan? Je hoort het toch gewoon als je door heel het centrum hoort.
Klopt, Den Haag heeft wat dat betreft toch wel een wat meer variabele keus. Ik kom wel zo nu en dan in Amsterdam maar slagen doe ik er slechts zelden. Ik kom er doorgaans alleen als ik wat nodig heb uit een boutique maar daar blijft het dan ook wel bij. Bovendien vind ik het vaak erg ongezellig, je moet echt je best doen om een gezellige straat te vinden waar je niet constant over de toeristen of louche lui struikelt.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:46 schreef salvadio het volgende:
Wat een groot misverstand dat Den Haag geen leuke winkelstad is. Ik heb er al heel wat middagjes geshopt.
Hee! Niks mis met Den Haag!quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:07 schreef schatje het volgende:
Den Haag.
Daar betaal je dan ook wel voorquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:44 schreef Maerycke het volgende:
Het gouden hooft
Beste warme chocolademelk met echte slagroom ooit
Dat is nog beter dan ergens anders heengaan en veel geld neerleggen voor iets wat niet lekker isquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar betaal je dan ook wel voor
Het is TERING duur daar
ik kom overal voor kledingquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:51 schreef ook_gek het volgende:
ik kom zelden in de stad om eerlijk te zijn.
Ik koop m,n kleidng vaak bij kyoto in scheveningen
De Boston Trader Armani Store bedoel je?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:58 schreef ook_gek het volgende:
Hoe heet die zaak okal weer met armani kleding. repupblick of zo iets? Maar dan juist geschreven
Lang leven de dyslextie.
Daar haal ik ook regel matig m,n kleding.
Ik vind het afschuwelijk. Het is net de efteling. Opgeklopte troep.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:50 schreef Xilantof het volgende:
HB is prachtig, erg mooi qua architectuur, prachtige gebouwd (mooie en goede detaillering)
en leuke winkels
Nee die bedoel ik niet. Ik bedoel een zaak die armani versace en D&G verkoopt.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:21 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
De Boston Trader Armani Store bedoel je?
Dan denk ik Republic ja, zo heet die zaak geloof ik.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet. Ik bedoel een zaak die armani versace en D&G verkoopt.
ik vind de mix tussen "ouderwets" en moderne strakke glazen beplating erg mooi.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:22 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk. Het is net de efteling. Opgeklopte troep.
Ja diequote:Op donderdag 20 mei 2004 21:35 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Dan denk ik Republic ja, zo heet die zaak geloof ik.
Zal er binnenkort eens kijken, meestal loop ik er alleen maar langsquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja die
Die hebben mooie kleding.
Dat "ouderwets" is precies wat ik zo lelijk vind. Waarom zou je dat namaken? Die tijd is geweest. Steek je energie ergens anders in. Maak een wat consistenter geheel. Maargoed ik ben een zeikerd wat dat betreft.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik vind de mix tussen "ouderwets" en moderne strakke glazen beplating erg mooi.
verder is het heel mooi gemaakt...
lijkt me een hel om te moeten detaileren
Wat hij zegtquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat bestaat zeker al 5 jaar..
Dan zal je nu toch in de kelder van Credo moeten zijn. Want de republic is er niet meer. Credo, Leff, Rode Loper etc is allemaal 1 eigenaar dus het maakt verder weinig uit. Voordeel is dat Credo zo op het oog wat voller hangt. Kon er nog niets vinden, maar bij de rode loper weer wel.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:58 schreef ook_gek het volgende:
Hoe heet die zaak okal weer met armani kleding. repupblick of zo iets? Maar dan juist geschreven
ik ben er al heel lang niet geweest.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:21 schreef fisico het volgende:
[..]
Dan zal je nu toch in de kelder van Credo moeten zijn. Want de republic is er niet meer. Credo, Leff, Rode Loper etc is allemaal 1 eigenaar dus het maakt verder weinig uit. Voordeel is dat Credo zo op het oog wat voller hangt. Kon er nog niets vinden, maar bij de rode loper weer wel.
Haagsche bluf zit inderdaad wat onzichtbaar, maar is een leuke teruglooproute. Anders ben je haast verplicht om twee keer hetzelfde te lopen. De zanger / band is er alleen in het weekend. Jammer dat er weinig zit mogelijkheden op het plein zijn.
Jij begrijpt het!quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:43 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil totaal met rust gelaten worden tijdens het kijken naar kleding
Nounou wat grappig. Ik vind het eerder logisch.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:38 schreef Shogo het volgende:
Grappig de haagse mensen vinden utrecht niks en utrechters vinden den haag niks.
Nounou wat logisch. Ik vind het eerder grappig.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:19 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Nounou wat grappig. Ik vind het eerder logisch.
Inderdaad. "Kan ik u helpen?"quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:43 schreef ook_gek het volgende:
Waar zit Credo. En kan je rustig rond kijken. Zonder dat verkopers op je af komen. Ik wil totaal met rust gelaten worden tijdens het kijken naar kleding
Idd, winkels zijn vrij modaal en het licht niet op een manifeste A1-locatie..... ik prefeer de Hoogstrat eo ....quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:22 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk. Het is net de efteling. Opgeklopte troep.
PC Hooftstraat vind ik niet eens zo bijzonder. Wel de architectuur, maar de winkels vallen wat tegen. Khad toch meer het idee van Milano on New York in m'n achterhoofd.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:46 schreef ook_gek het volgende:
ik krijg het idee daar altijd dat ze de PC hoofdstraat proberen na te maken. Maar dan in het klein
Credo zit in dezelfde straat als waar Republic zat, dus tussen Masion de B. en Paleis Noordeinde in. Er tegenover zit tegenwoordig de nieuwe Rode Loper. Door de gele kleur van de winkel kan je hem haast niet missen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:43 schreef ook_gek het volgende:
Waar zit Credo. En kan je rustig rond kijken. Zonder dat verkopers op je af komen. Ik wil totaal met rust gelaten worden tijdens het kijken naar kleding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |